Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was afgelopen woensdag in escape, trof daar op kamer 1of 2 een donkere dame met stijl blond haar in een zwart leren jurkje, ik dacht dat ze uit Cuba kwam. Ik kan julie deze dame aan bevelen heren, het was een van mijn prettigste ervaringen ooit.
Ik ben bij haar geweest en kan dit volledig bevestigen. Ze zat op kamer 8 Ben vergeten haar naam te vragen, bij binnenkomst duwde ze me al tegen de muur om me flink op te geilen, wat ook bijzonder goed gelukt is :) 5 sterren sowieso maar weet geen naam dus recensie lukt ff niet
 
Is er nou eindelijk eens airco op de kamers?
De afgelopen jaren waren er wel plannen, maar de dames kregen hoogstens een ventilatortje op de kamer. Tijdens de zomermaanden kon het er bloedheet zijn😅
 
Is er nou eindelijk eens airco op de kamers?
De afgelopen jaren waren er wel plannen, maar de dames kregen hoogstens een ventilatortje op de kamer. Tijdens de zomermaanden kon het er bloedheet zijn😅
Helaas, afgelopen week nog geweest, vooral boven erg heet (en dan heb ik het nog niet over de handelingen op de kamer ;-)
 
Helaas, afgelopen week nog geweest, vooral boven erg heet (en dan heb ik het nog niet over de handelingen op de kamer ;-)
Jammer….van "vroeger" weet ik dat het inderdaad erg heet kan worden op de kamers. Vooral boven😅

En na een week geleden van Rotterdam naar Arnhem verhuisd te zijn, wou ik vandaag weer eens gaan kijken in de Escape. Maar door de aangekondigde boerenproteste blijf ik toch maar thuis….
 
Ik was gister in de buurt en ben er even langsgewipt. Goeie discrete locatie wel!

Ik was er rond 21:30 en er waren helaas maar 3 dames aanwezig waarvan eentje bezet was.. maar het is wel een tent met potentie
 
Klopt, de eigenaar is nogal zuinig, airco is in zijn ogen helaas veels te duur, zekers nu met de hogere energie prijzen.
Dit van meerdere dames in verleden vernomen, helaas nog steeds dus.
Waarschijnlijk ook wel een van de redenen waarom er al tijden mondjesmaat dames werkzaam zijn, zo jammer.
Voor mij genoeg redenen om de Escape in de zomerdagen helaas te meiden...
Heb met de werkende meiden nu echt wel te doen, van najaar weer eens daar kijken.
 
Heren heb een vraagje misschien weten jullie hoe ze heet ben 2 weken geleden donderdag bij iemand geweest en ben der naam vergeten ze had na mijn idee een klein Mickey maus aan de deur hangen aan de buitenkant ze zat op kamer 19 En vertelde me dat ze uit Hongarije kwam krullend haar en een tattoo op der zijkant van haar lichaam
 
Heren heb een vraagje misschien weten jullie hoe ze heet ben 2 weken geleden donderdag bij iemand geweest en ben der naam vergeten ze had na mijn idee een klein Mickey maus aan de deur hangen aan de buitenkant ze zat op kamer 19 En vertelde me dat ze uit Hongarije kwam krullend haar en een tattoo op der zijkant van haar lichaam
Dat is Ashley
 
Klopt, de eigenaar is nogal zuinig, airco is in zijn ogen helaas veels te duur, zekers nu met de hogere energie prijzen.
Dit van meerdere dames in verleden vernomen, helaas nog steeds dus.
Waarschijnlijk ook wel een van de redenen waarom er al tijden mondjesmaat dames werkzaam zijn, zo jammer.
Voor mij genoeg redenen om de Escape in de zomerdagen helaas te meiden...
Heb met de werkende meiden nu echt wel te doen, van najaar weer eens daar kijken.
ik heb het met de dames zeker wel te doen maar wat een schande dat daar geen airco is maar de eigenaar zal voor zichzelf zeker wel zorgen m.a.w. die heeft natuurlijk wel airco maar dames en bezoekers hebben daar niets aan
 
Gemiddeld zijn er vijf vast dames, vijf airco's op ieder op een kamer, kosten €5000.
Huuropbrengst €1000 p/w per dame.
Ik zeg een week en alles is terugverdiend.
Het gaat helemaal nergens over.
Schande om die meiden in deze hitte te laten werken, sterker nog ARBO technisch mag het niet eens.
 
Gemiddeld zijn er vijf vast dames, vijf airco's op ieder op een kamer, kosten €5000.
Huuropbrengst €1000 p/w per dame.
Ik zeg een week en alles is terugverdiend.
Het gaat helemaal nergens over.
Schande om die meiden in deze hitte te laten werken, sterker nog ARBO technisch mag het niet eens.
Nou een omzet van 1.000,- is absoluut niet hetzelfde als winst/terugverdientijd. daar moet dan wel extra omzet tegenover staan hoor.
 
paar jaar geleden was er een Nederlandse dame Alberto Stegeman gegaan om klacht in te dienen over de toestand van werken dat als er bijv dames slapen eigenaar heeft er in de buurt nog een schuur waar dames kunnen slapen voor 20 euro per nacht en winters steenkoud ook is dat is op tv geweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan