Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKamer moet natuurlijk dame zijn, maar dat hadden de meeste al wel door.Door een andere kamer?![]()
kamer 9 is Adele (afkomst weet ik niet), kamer 10 is Carla (Spaans). Dienstverlening is bij beiden ruim voldoende tot zeer goed (dat is ook een kwestie van persoonlijke smaak) dus zeker het proberen waard.Ik lees nooit iets over de dames op kamer 9 en 10 ( rechter ingang 2e en 3e raam) terwijl die er toch elke dag zijn. Niemand daar nog ervaring mee?
Voor zover ik weet en op basis van mijn ervaringen is dit zeer onwaarschijnlijk, kans lijkt mij 0%.Weet iemand of er ook dames zijn die neuken zonder condoom en of je intern mag doneren?
Ik zou zeggen kijk even op 'Kinky.nl', gooi er wat filters en zoektermen in ét voila..!Weet iemand of er ook dames zijn die neuken zonder condoom en of je intern mag doneren?
Vandaag was Klaudia er weer, nu op kamer 5Wie weet wanneer Klaudia weer aanwezig is?
Hoor het graag.
Ik ben bij haar geweest en kan dit volledig bevestigen. Ze zat op kamer 8 Ben vergeten haar naam te vragen, bij binnenkomst duwde ze me al tegen de muur om me flink op te geilen, wat ook bijzonder goed gelukt isWas afgelopen woensdag in escape, trof daar op kamer 1of 2 een donkere dame met stijl blond haar in een zwart leren jurkje, ik dacht dat ze uit Cuba kwam. Ik kan julie deze dame aan bevelen heren, het was een van mijn prettigste ervaringen ooit.
Staat zij ook in Doetinchem?Tip:Femke
Nee. De Femke die volgens mij bedoeld wordt is privé ontvangst Nijmegen. Kijk op kinky.nl.Staat zij ook in Doetinchem?
Helaas, afgelopen week nog geweest, vooral boven erg heet (en dan heb ik het nog niet over de handelingen op de kamer ;-)Is er nou eindelijk eens airco op de kamers?
De afgelopen jaren waren er wel plannen, maar de dames kregen hoogstens een ventilatortje op de kamer. Tijdens de zomermaanden kon het er bloedheet zijn![]()
Jammer….van "vroeger" weet ik dat het inderdaad erg heet kan worden op de kamers. Vooral bovenHelaas, afgelopen week nog geweest, vooral boven erg heet (en dan heb ik het nog niet over de handelingen op de kamer ;-)
vermoed dat Rosie op kamer no 6 en 10 werkzaam is Rosaura is een andere dame die altijd op no 11 zit ze is een mooie rijpe dominicaanse vrouw die je goede service geeft waar je geen spijt van krijgtmet Rosie kamer no 11 wordt Rosaura daar mee bedoeld ?