Dikreten genoeg toch in Escape?Ja zekers jammer wat een reet had ze heb vaak mogen genieten ervan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDikreten genoeg toch in Escape?Ja zekers jammer wat een reet had ze heb vaak mogen genieten ervan
Jammer van Chanel, die had wel iets bijzonders met die enorme reet van haar.
Ik kijk uit naar de winter, buiten wat kouder en dan door de deur van escape, lekker warm binnen en een goede
Ja deze was dik maar wel in proporties en ze was 1 van de weinige latinas waar je gewoon Nederlands mee kon spreken en was voor de rest een rete geil meid die best in was voor wat geile dingenDikreten genoeg toch in Escape?![]()
Behalve Ruby en Gina eigenlijk alleen dikretenDikreten genoeg toch in Escape?![]()
Krijg je geen spijt van,als ik de goede voor mij heb.Hallo heren is er iemand die ervaring heeft met de die mooie blonde dame in K2. Blond ,getint , slanke zuid amerikaanse dame Volgens zeggen is zij er op Ma en Vrijdag
Krijg je geen spijt van,als ik de goede voor mij heb.Vraag haar naam eens, was ik benieuwd naar.
Ja volgens mij welIs Nikita niet ex Coco Plaza?
Gewoon naar haar toe gaan vragen wat ze doet en voor welke prijs.Wat zijn de mogelijkheden bij haar ? Van horen zeggen dat je daar meer kan
Ik ga het proberenGewoon naar haar toe gaan vragen wat ze doet en voor welke prijs.
En dan horen wij het ook graagIk ga het proberen![]()
Hier kan ik weinig mee. Kun je niet gewoon even kamernr doorgeven ipv een puzzel? Ik ken geen Ashleydie in de kamer tegenover Ashley zat
Linker ingang, gelijk rechtsom, tweede kamer rechts. Heb de naam niet goed onthouden maar prima service!Hier kan ik weinig mee. Kun je niet gewoon even kamernr doorgeven ipv een puzzel? Ik ken geen Ashley
Brabantse, naam even kwijt maar ze levert prima werk!Zojuist in Escape geweest, vandaag weinig nieuws onder de zon, behalve een slanke nederlands sprekende dame met donker haar en siliconenborsten die in de kamer tegenover Ashley zat. Iemand meer info over haar? Ze zag er goed uit.
12Hier kan ik weinig mee. Kun je niet gewoon even kamernr doorgeven ipv een puzzel? Ik ken geen Ashley
Ok, dus dan zijn er nu 2 Gina's in Escape?Dat is Gina. Paar jaar weggeweest, voorheen blond. Kletstante, maar prima verder..
Goed plan, maar lang niet alle meiden zijn er elke dag he. En zoveel zijn er niet meer in Escapevroeger was het kaartje interactief, als je met de muis een kamer aanklikte kreeg je algemene informatie. Het zou leuk zijn wanneer een vaste bezoeker hier een lijstje plaatst met kamernummers met daarachter naam dame, en korte omschrijving. Ik begrijp dat de kamernummers vrij vast zijn. Dan kan ik van dat overzicht een screenshot maken. Dan weet ik bij welke deur het wachten de moeite waard is![]()