• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Dogging

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JoskenArtois

Vaste klant
Forumpionier
124
01/07/21
297
1
Ik dacht een apart topic te maken over dogging omdat dit toch nog net iets anders is dan het topic buitenseks en parkeerplaatsseks, want daar gaat het ook vaak over betaalde seks/prostitutie. Als de mods dit niet vinden, dan kan dit samengevoegd worden!

Hier een korte definitie van dogging: "the practice of engaging in sexual acts in public or semi-public places—such as car parks, woods, or scenic laybys—while being watched by others, often strangers"

Het is moeilijk om suggesties te krijgen voor recente dogging plekken die in gebruik zijn vinden wij. En niet 'van internet gehoord' of 'ik ken een parking in de buurt die geschikt kan zijn'. Maar effectief recente actieve ervaring. Iedereen die recente ervaring kan delen met zo'n plekken, kunnen we dat hier misschien bundelen? Vriend politie die mee leest heb ik toch niet zo'n schrik van, als ze niks beter te doen hebben, dan prima, so be it, er zijn altijd nieuwe plekjes.

Hier zijn onze (vriendin en ik) ervaringen met een paar plekken.

Parking Q8 Ranst: liepen paar mannen rond, maar kwamen ons beetje creepy over en bosje achterin was wat vuil.

Parking 4/5 UZA: stemmen te horen in het bos nabij, klonk eerder als Zatte jeugd van een fuif. Eén auto kwam erop gereden, heeft een tijdje met zijn koplampen op ons gestaan en is dan weer doorgereden, voorts niemand gezien.

P+R Oelegem: niemand gezien ook al hadden we contact met paar mensen via telegram groep en chatsite.

P+R Zandhoven: zelfde

Parking in bos voorbij crematorium Bergen-Op-Zoom: 2x geweest, eerste keer gay prostitutie gezien, tweede keer 2 mannen die kwamen kijken en rukken.

Ronde parking Markiezaatsweg in Rilland: vorig jaar geweest, toen was er behoorlijk wat volk, heeft ze uiteindelijk een man of 8 gepijpt denk ik. Vorige maand nog eens geweest, toen was er niemand, ook al hadden we weer contact online met aantal mannen. Het was wel al laat. Uiteindelijk toch nog iemand tot daar gekregen en ons zeer geamuseerd.

Dat is het voorlopig!

Nog fans van dogging met leuke of minder leuke ervaringen en goeie tips? Hier kunnen we elkaar op de hoogte houden!

Zeker interesse in, betaald of niet.

Heb alleen geen flauw idee waar dit te vinden in de randstad hier.. of daarbuiten in regio Utrecht of Noordbrabant.

Ja, Amber in groningen. Mij net iets te ver en te duur.

Krijg niet het idee dat dit heel groot is helaas of mis het compleet. Hoop dat laatste en dat ik een nieuwe wereld inrol haha

Zeker interesse in, betaald of niet.

Heb alleen geen flauw idee waar dit te vinden in de randstad hier.. of daarbuiten in regio Utrecht of Noordbrabant.

Ja, Amber in groningen. Mij net iets te ver en te duur.

Krijg niet het idee dat dit heel groot is helaas of mis het compleet. Hoop dat laatste en dat ik een nieuwe wereld inrol haha
Deel van de charme is natuurlijk het avontuur: verschillende plekjes proberen, zonder succes, om dan om de zoveel tijd een spetterende avond mee te maken.

Mijn voordeel is natuurlijk dat ik mijn eigen meisje meepak dus altijd vertier bij de hand heb 😉 als solo man is het moeilijker!

Voor het eerst dat ik begrijp wat dogging is. Dacht altijd aan doggy-style, op z'n hondjes. 🫣😅 Maar dit artikel vind ik wel interessant. dogging: de riskante mix van exhibitionisme en vayeurisme

Ik hou wel van bekijken en bekeken worden, maar een parkeerplaats lijkt me ook wel ransig. Ik weet niet, ....... gewoon een gevoel.

Wat ik mij verder afvraag. Ik heb af en toe sex met een raamdame, waarbij het gordijn zo open staat dat men naar binnen mag kijken en kan genieten van onze neukpartij. Sommigen mannen breng ik hiervan op de hoogte en komen kijken. Is dat ook dogging? Of is deze plek dan niet openbaar genoeg?

Echt dogging is het niet, maar wel duidelijk dezelfde kink!

Parkeerplaatsen kunnen inderdaad ranzig zijn en de aanwezige mensen ook, maar hoeft zeker niet hoor. Als het je kink is, gewoon eens proberen. Natuurlijk is het wel een zoektocht naar een vrouw die aanwezig is op zo'n plekken, das niet al te vaak :)

Terug
Bovenaan Onderaan