Algemeen Dokkeaw, Zwevegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel vroeger had je nog regelmatig aanvoer van jong bloed. Maar sinds ze al die salonhouders hebben vervolgd voor mensenhandel, wordt er niks meer ingevoerd van jong bloed.
Die dames destijds wisten nochtans verdomd goed waarvoor ze naar Europa kwamen...
Eind vorige eeuw was er inderdaad regelmatig aanvoer van jong Thais bloed, dat goed wist wat ze hier kwamen doen. Jong Thais bloed komt er al lang niet meer. Veel dames die nu nog circuleren zijn dezelfde die in de jaren '90 hier ook al hun diensten aanboden. Intussen zijn het Thaise oma's dus die helaas meestal uit pure noodzaak en dus min of meer tegen hun zin dit nog steeds doen...
 
Ik kom al sinds enkele jaren bij Dokkeaw, over de jaren heen vind ik dat zowel de service als de aanwezige dames steeds slechter zijn geworden. Natuurlijk was dit algemeen al bekend, waaronder bv. anderen klagen over het feit dat ze betalen over een uur en na 50 min al weg zijn, inclusief de tijd waarbij de dame het geld gaat weg leggen en het water gaat halen en dergelijke. Daarnaast is het huis zelf en de kamers niet aangenaam om er een massage te hebben. Het is donker, oud, onhygiënisch, de lakens/handdoeken voelen altijd vochtig aan...

Ik verwacht nu niet dat de eigenaars een volledige renovatie van het gehele huis doorvoeren, maar nieuwe (jongere) dames inbrengen die effectief goede massages kunnen in plaats van zachtjes te wrijven over jouw lichaam voor een uurtje, of tenminste ervoor zorgen dat de isolatie van het huis verbeterd wordt (want het is enorm koud tijdens de winter), of terug dames aanwerven van vroeger zoals Nila... etc.

Er is zoveel verbetering dat er kan gebeuren, en ik snap wel dat zij goedkoper zijn t.o.v. concurrenten zoals Queens Thai in Gent, maar ik betaal liever 100 euro voor een vol uur waarbij mijn verwachtingen voldaan zijn dan 80 euro voor 50 minuten weggesmeten geld.

Ik geloof dat er nog anderen zijn met dezelfde opinie hierover, dus deel gerust jouw mening op basis van mijn comment.
Is het daar ok in Queens Thai? Als de prijs geen probleem hoor te zijn tenminste.
 
Is het daar ok in Queens Thai? Als de prijs geen probleem hoor te zijn tenminste.
De prijs bij Queens is 100€/uur + 50 € voor extra. Dat betaal je elders ook tegenwoordig. Een uur duurt er nog 60 minuten en dat is elders niet altijd het geval. Het salon is proper en netjes met propere douches. Belle, Ritchie en Anna zijn oudere dames (40+), maar die er nog redelijk ok uitzien en goede service leveren. De beste ervaring had ik met Amy, een jong veulen en echt top qua service, maar ik vrees dat die alweer verdwenen is, hoewel ze nog op de site staat. Rose is een ander paar mouwen, een pretentieus geval, die vraagt 250 € als je all in wil. Ik ben er niet op ingegaan en kan er dus verder niets over zeggen. Pookie is de mamasan en masseert ook, maar doet geen extra, toch niet met heren omdat ze Lesbisch is.

Queens is momenteel één van de zeldzame betere salons in de regio als je niet per se een jonge masseuse wil en voor Anna, Belle of Ritchie gaat. Moest er daar wat jonger bloed aangeboden worden dan zou het helemaal top zijn, maar helaas is dat niet het geval, maar elders ook niet.
 
Bedankt iedereen voor jullie reacties, ik ben blij om te horen dat we op dezelfde golflengte zitten over dit onderwerp. Helaas heb ikzelf Rainbow nooit bezocht dus is Nila voor mij de standaard wat betreft service bij Dokkeaw en bij haar was ik altijd tevreden naar buiten gekomen. Ik ga er ook wel mee akkoord met het feit dat de misleidende advertenties onnodig zijn. Enkel Pinkie ziet er eigenlijk nog goed uit en past ook bij het verhaal van een meisje van +20 jaar oud, ookal is ze ondertussen al 28-29 (en dit is nog steeds de jongste van iedereen).

Het is begrijpelijk dat ze dit doen om volk aan te trekken, maar hoeveel ervan zullen effectief terug komen als ze Hanna verwachten die 25 jaar oud is op hun advertentie maar in realiteit +45 is? En dan nog niet eens te spreken over de tijd die niet gerespecteerd wordt en waarbij de service ondermaats is. Dit is natuurlijk niet zichtbaar op de foto's die we kunnen zien op hun website, maar loop er dan ook niet te koop mee dat de dames allemaal 18-25j oud zijn.

Ik maakte nu wel een vergelijking tussen Dokkeaw en Queens Thai waarbij ik moet toegeven dat ik veel positievere ervaringen bij Queens Thai heb gehad (zonder veel details te geven) dan bij Dokkeaw, en dat zegt veel aangezien ze nog niet zo lang open zijn. Dit wil niet zeggen dat ik 'valse' reclame maak voor hun, ik schrijf geen reviews meer sinds de overstap van Hookers, maar ik ben van mening dat er positief gepraat mag worden over hun aangezien dit ook wel het geval is.

Over de instroom van jongere dames kan ik helaas geen mening over geven. Het zou top zijn als dit kan en ik geloof ook wel dat er een manier is. De kans lijkt mij groot genoeg dat ze hier en daar wel dames kennen en willen werken hier in België. Hoe dit moet gebeuren ligt niet aan mij, mijn netwerk bestaat namelijk niet uit dames uit Thailand ;)
 
Langs geweest bij Lela. Een niet onaardig, jong meisje. Lief. De massage zelf was heel braafjes maar toen ze tussen mijn benen greep en mijn ballen begon te strelen, demonstreerde ze toch enig erotisch talent. Ik begon te kreunen en dat motiveerde haar om verder te strelen, te kietelen,... Best leuk. Toen ik me omdraaide blonk mijn paal van goesting. Even dacht ik eraan om extra te vragen maar ik vond haar strelingen en massage van mijn jongeheer aangenaam en ik liet haar doen. Dat resulteerde in een stevig orgasme en ik werd lekker kalm en doozy. Ze masseerde mij nog een 20-tal minuutjes en ik vertrok blij en voldaan. Toch is Lela geen "lekker ding" à la Kiki, Pinkie of Rainbouw of Sky. Ze roept geen ontembare lust op, die je zin geeft om haar eens flink te nemen. Het is rustiger, relaxer. Ontspannend. Zonder meer. Zeker niet slecht. Maar niet "heet" ofzo.

Tegenwoordig ga ik graag naar Leela Thai in Zaventem. Daar zitten wel hete grieten zoals Ewa, Cherry, Sky,...
 
Zaventem is een uur rijden voor mij. Dan meestal nog wat file op die kutring. Ik heb het er niet voor over. Jammer. Ik bezoek geregeld Pinkie bij Dokkeaw maar gewoon omdat ik haar een heel knappe vrouw vind. Voor mij is dat dan 50 minuten relaxen.
 
Cherry zullen binnen enkele weken moeten missen ze gaat eventjes terug naar Thailand
Weet niet of die Nancy nog terug komt die is ook al een hele tijd weg daar
De massage was niet slecht soms kan een mens ook eens een goeie massage gebruiken na al de stress 😆
 
Ik wil
Volgende week langs gaan.
Maar wie is er nog aanwezig of zijn
De meeste even terug naar Thailand?
Kan je er nog zo binnenspringen en uit de line up kiezen of best bellen?
 
Enkele weken geleden Nancy tegengekomen op een thai festival
Weet niet of ze nog massage doet kon moelijk gaan vragen samen met mijn vriendin 😊
Ben 1 keer langs geweest was enkel massage en handjob meer wilde ze niet doen
Toch niet voor mij had mss een slechte dag
Als iemand moest weten of ze nog massage en meer doet laat eens iets weten mss op een andere locatie
 
Zou het voor het moment niet weten ik zie dat Cherry er ook niet meer is die was wel goed en je kon gerust extra vragen en haar borsten waren echt hoor
Voor een goede massage ging in bij Nancy maar die werkt er ook niet
meer
Ik denk dat de nieuwe meisjes wel zullen meevallen de foto's zien er wel goed uit maar zelf ben ik niet meer geweest
 
Tegenwoordig is het niet veel soeps meer in Dokkeaw. Spijtig, ooit zaten hier echte parels.

Van het huidige aanbod is Milky mijn favoriet. Ze is best mooi, natuurlijke borstjes. Lijkt een klein beetje op Pinkie zelfs, ook jong. Ze is verlegen maar ontdooit stilaan bij mij. Maar dat is ook pas gekomen vanaf ons vierde afspraakje. Milky is echt een meisje, en geen hoer. Daarmee bedoel ik: ze is lief en mooi en laat het haar allemaal wat overkomen. Ze neemt zelf weinig initiatief, lijkt niet geil te worden, speelt niet met volle inzet mee. Daar tegenover staat dat ze wel gewillig is en dat je haar kan sturen en nemen zoals je graag wilt en dat ze altijd lief blijft lachen. Zeker leuk, maar ik hou wel meer van wat actiever spel in bed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je geen ongelijk geven
Cherry is er nu ook niet meer
Ik ging soms bij Nancy voor een massage enkel happy end meer kon ik niet vragen want dat deed ze niet zei ze enkel happy end met de hand en massage
Soms stuurde ze me door bij Cherry voor meer en kan niet klagen van haar
Nu al een hele tijd niet meer geweest en wat andere oorden gaan opzoeken
 
Aangezien massages blijkbaar niet zo super zijn uit bovenstaande reviews, is er mogelijkheid tot enkel intiem? Zo ja, is dit ook 60 euro/30min?
Thx
Neen! Je betaalt sowieso het bedrag dat normaal aangerekend wordt. Wil je een pijpbeurt erbij dan zal je rap 30 tot 50€ bijbetalen. Wil je sex dan zal er 70€ aangerekend worden. Voor een half uur sex alleen betaal je toch 130€.
 
Terug
Bovenaan Onderaan