WHEM Doll, Maasmechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter3

Stamgast
281
13/09/21
186
20
Raar dat er nog geen recenties zijn van deze Doll want ze adverteert volop op RL,
Helaas niet bij de deur voor mij
 
Slecht te bereiken, tot nu toe niet te bereiken.
Bellen, neemt niemand op.
Appjes leest ze wel, maar antwoord niet.
Mailen kan niet.
Social media vind ik haar niet.
Althans niet onder de naam die ze bij de advertenties heeft staan.
Waarschijnlijk kieskeurig...?
 

Nirvana4622


@Nirvana4622 Lijkt Miryam een beetje op de foto's van haar advertentie? Ik lees dat ze een povere prestatie geeft, maar voor €80 wil ik zo'n geblondeerde bom wel eens uitproberen...
Sorry, tijdje offline geweest, even met andere zaken bezig geweest.
Euhm ze lijkt wel op haar foto's, als in het is dezelfde dame. Echter heel erg mager, te mager voor mij. Ze zag er sjofeler uit dan haar foto's.
Toen ik met haar afsprak had ze nog geblindeerde foto's + mijn nood was hoog, had dringend iemand nodig en niet goed genoeg research gedaan. Vlug vlug afspraakje gemaakt zonder verder na te denken en dan kom je meestal bedrogen uit.
Haar persoonlijke hygiëne was ok, al proefde je wel dat ze rookte. poesje proefde ok. Hygiëne appartement/locatie en het bed waarop ze ontving waren ondermaats. Ik snap tot op de dag van vandaag nog altijd niet waarom ik me niet heb omgedraaid. Mijn hersenen zaten in mijn broek op dat moment.
ter info voor anderen: Adverteert nu onder werknaam Doll.

Wat baten borst en bil als de lul niet stijven wil?
 
Ze blijft me aanspreken. En adverteert sinds vorig jaar vaak met een TS! Ik ben geen fan van MVV trio's maar een trio met 2 TSen en nog iets meer met 1 actieve TS + V staat al lang op mijn bucketlist!

Hun links:


 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan