Recensie Dominicaanse - Oude Nieuwstraat 19 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Demeester

Newbie
13
23/10/22
12
5
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanavond weer eens aan de wandel geweest in het gebied rond de Spuistraat. Laatste tijd lijkt het aanbod hier vrij beperkt, dus bij gebrek aan beter bij deze curvy Latina binnengestapt.

Toen ik eenmaal op bed lag en zij haar hakken uitdeed kwam hier een gigantische zweetvoeten lucht vanaf, zo erg dat ik bij moest te kokhalzen. Helaas al betaald, en het rubbertje zat al om dus plichtmatig de daad verricht. Tijdens het neuken in doggy rook ik ook een nare poeplucht.

Vriendelijke en opgewekte dame, pijpt en neukt voldoende, maar hygiëne is hier ver te zoeken.

Te mijden als je gesteld bent op fris ruikende DVP's.

Geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
@Demeester Wat vervelend dat de hygiëne zo ver te zoeken was, ik kan me goed voorstellen dat je hele bezoekje daardoor enorm tegenviel. Ik heb er ook heel wat bezocht in mijn leven maar weinig keren dat de dame onhygiënisch was. Wel regelmatig dat de kamer was schoongemaakt met amoniak. Daar ga ik ook bijna van over mijn nek. Ik hoop dat je het een volgende keer beter treft (bij een andere dvp dan).
 
@Demeester Wat vervelend dat de hygiëne zo ver te zoeken was, ik kan me goed voorstellen dat je hele bezoekje daardoor enorm tegenviel. Ik heb er ook heel wat bezocht in mijn leven maar weinig keren dat de dame onhygiënisch was. Wel regelmatig dat de kamer was schoongemaakt met amoniak. Daar ga ik ook bijna van over mijn nek. Ik hoop dat je het een volgende keer beter treft (bij een andere dvp dan).
Dit is voor mij ook de eerste keer dat het zo erg was, heb de laatste tijd sowieso pech met wandelen 🤣
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan