Dominicaanse Republiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog nieuwe updates voor 2025?
Updates niet echt , wat op de voorgaande pagina's staat is nog wel redelijk actueel
Dominicaanse vrouwen zijn nog steeds makkelijk in de omgang en het valt in het uitgaansleven niet mee om aan hun aandacht te ontsnappen

Voor massa prostitutie moet je nog steeds in Sosua zijn of Boca Chica maar eigenlijk kan je in elk toeristisch plaatsje wel wat oppikken , alleen zal je ze ergens anders moeten neuken als je in een All in hotel zit

Ik ga er elk jaar heen maar aangezien ik er dit jaar met mijn 85 jarige moeder was om mijn kleindochter voor het eerst te zien zal je hopelijk begrijpen dat ik weinig informatie heb die voor leden van een prostitutie forum interessant is

Verder een leuk land hoor als je een paar woorden Spaans spreekt en tegen herrie kan

Updates niet echt , wat op de voorgaande pagina's staat is nog wel redelijk actueel
Dominicaanse vrouwen zijn nog steeds makkelijk in de omgang en het valt in het uitgaansleven niet mee om aan hun aandacht te ontsnappen

Voor massa prostitutie moet je nog steeds in Sosua zijn of Boca Chica maar eigenlijk kan je in elk toeristisch plaatsje wel wat oppikken , alleen zal je ze ergens anders moeten neuken als je in een All in hotel zit

Ik ga er elk jaar heen maar aangezien ik er dit jaar met mijn 85 jarige moeder was om mijn kleindochter voor het eerst te zien zal je hopelijk begrijpen dat ik weinig informatie heb die voor leden van een prostitutie forum interessant is

Verder een leuk land hoor als je een paar woorden Spaans spreekt en tegen herrie kan

Heb een pokkenhekel aan herrie ben gesteld op mijn rust 😅 Maar zijn er goede motels in Punta Cana?

Sosau trekt me iets minder want daar schijnt focus geheel op prostitutie te zijn.

Laatst bewerkt:
Dominicaanse geluidsinstallaties hebben twee standen "uit " en "standje 11" vroeger was dat nog te harden omdat er voornamelijk zwoele zoetsappige Bachatta te horen was tegenwoordig luistert de jeugd meer naar reggeaton en Dembow

De grootste plaag vind ik echter "dj Adonis' die al jaren de populairste dj van het land is , de man heeft een arsenaal aan jingles waar Ferry Maat jaloers op zou zijn en onderbreekt de muziek continue door toilettegeltjeswijsheden en moppen die de scheurkalender van Max Tailleur al niet meer zouden halen uit te braken

Wat precies de formule is zou ik niet weten maar volgens mij verkoopt hij zijn programma aan tientallen radio stations want je kan op een mooie avond niet rustig op je terras zitten of je hoort vanuit alle 4 de windstreken op verschillende tijden die stompzinnige jingle ADONIIIIIIIIIIII voorbij komen , God wat haat ik die man

Maar goed we dwalen af, in een all in hotel in Punta Cana zal je weinig last hebben van dat soort dingen , Punta cana of de aangrenzende nederzettingen hebben cabanas in overvloed en in iedere prijsklasse , dat zijn een soort "love hotels" waar je voor een paar uur een soort appartementje kan huren , taxichauffeurs weten daar alles van

Laat je niet ontmoedigen door het gemekker van hotels dat het onveilig zou zijn in het donker op straat want dat is het niet ik kom wel in ruigere buurten als Punta Cana en ik ben nog nooit beroofd en ik ben echt geen afgetrainde ex marinier van 2 meter lang

Als je als man alleen op straat wordt aangesproken is het omdat ze ( tegen een vergoeding ) met je willen neuken of omdat ze iemand kennen die dat wil , of om je een zonnebril of een petje te verkopen voor drie keer de handelswaarde

Terug
Bovenaan Onderaan