Don't mention the war?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gelukkig hoeven we ons sinds gisteren niet meer druk te maken wat de een juist bericht is 🤣😂🤗
Dat regelt de EU toch maar even 💪

Ik schrik hier persoonlijk wel van, whats next? 🤣🤗💪🥴

20230826_200843.jpg
 

Bijlagen

  • 20230826_223644.jpg
    20230826_223644.jpg
    80,7 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Nee, helaas geen grap..
Samengevat:

vanaf 25 augustus vervalt Artikel 11 in Titel II "Vrijheden", namelijk de "vrijheid van meningsuiting en van informatie" vervat in het "Handvest van de Grondrechten van de Europese Unie".

Dit Handvest van de EU met deze nieuwe censuurmaatregelen kan je hier teruglezen.

eur-lex.europa.eu/legal-content/…
 
Laat me raden , die flauwekul komt weer van dezelfde site af als van die halve zool die dacht dat het een goed idee was om je Euro's om te wisselen voor Zimbabwaanse dollars en die dacht dat in November vorig jaar president Biden afgezet zou gaan worden en het Nederlandse leger een staatsgreep zou plegen?

Wat was het ook alweer ? Rinus Verhagen toch ?

Het zou de geloofwaardigheid van dit soort orakels ten goede komen als er tenminste ooit al was het maar één keertje een voorspelling al was het maar op een heel ver gezochte manier nog een heel klein beetje uit zou komen

Er is een reden dat Zigeunerinnen met glazen bollen , handlezers , wichelroedelopers , piskijkers en verkopers van magische drankjes die zowel tegen zweetvoeten , ingegroeide teennagels , kiespijn als hart en vaatziekten en griep effectief zou zijn onderdeel waren van een rondreizend circus vroeger
Dan waren ze op een veilige afstand als duidelijk werd dat ze niets anders verkochten dan een berg dampende bullshit

Tegenwoordig maakt dat allemaal kennelijk niet meer uit
Willem Engel kan gewoon met droge ogen beweren dat de overstromingen in Limburg die iedereen gewoon met eigen ogen gezien heeft een hoax zijn en nu vinden sommige mensen zijn mening kennelijk ineens weer relevant
 
We do shoot messengers 🤗😂
Gelukkig doen we daar hier niet aan 🤣

Dan kijk je toch hier:
 
We do shoot messengers 🤗😂
Gelukkig doen we daar hier niet aan 🤣
Oh wees maar niet bang hoor , ik schiet niemand neer maar ik vind het gewoon opmerkelijk dat je een bepaalde stelling aanbeveelt omdat Willem Engel het gezegd zou hebben

Ik zal wel weer de lul zijn die in het aas bijt maar goed
Wat ik lees in dat aangehaalde artikeltje van de rijksoverheid gaat over een wet die consumenten moet beschermen tegen valse informatie van webwinkels
Gewoon een aanpassing van regelgeving die voor normale winkels en groothandels al decennia van kracht is aangepast naar het digitale tijdperk waarvan er geen 13 maar 14 in een dozijn passen

Dus als jij of Willem Engel me uit kan leggen hoe dit ons tot willoze slaven zal maken van het WEF dan hoor ik het graag
 
De DSA betreft ook social media, hierdoor kunnen deze platforms financiële boetes opgelegd krijgen bij publicatie van onwaarheden.. best lastig:
Vorige week was het desinformatie om te zeggen dat Ivermectine helpt tegen C.
Nu is het waar volgens de FDA.
Na een dag, een week, een maand, een jaar kan het maar zo informatie zijn.
Wie bepaalt de desinformatie standaard?

Het is een gevaarlijke ontwikkeling en je kunt nooit meer geïnformeerd worden over iets was "niet langer gepubliceerd is" omdat het ooit "desinformatie" is.

Bekijk eventueel ook de bovenstaande video van Ongehoord Nederland TV , of onderstaande

 

Bijlagen

  • 20230827_155115.jpg
    20230827_155115.jpg
    47,5 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan