Don't mention the war?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 27014

Vaste klant
118
30/06/23
229
5
Beetje gek onderwerp misschien, maar toch misschien een interessante discussie. Er komen nogal wat dames uit politiek beladen landen (Rusland, Oekraïne, Belarus). Hebben jullie het in de babbel na de seks weleens over de geopolitieke situatie en de oorlog in Oekraïne? Ik heb het onderwerp ooit eens bij een dame geprobeerd aan te snijden, maar ik voelde dat ze er moeite mee had, dus hield er maar over op.
Ik bezoek regelmatig een Lets-Russische dame en laat het onderwerp daar bewust achterwege. Als zij Poetin-fan blijkt te zijn, verdwijnt denk ik al mijn gevoel van aantrekkingskracht. Ik wil het niet weten.
Houden jullie je aan het Monty Python-gebod: 'Don't mention the war'?
 
Beetje gek onderwerp misschien, maar toch misschien een interessante discussie. Er komen nogal wat dames uit politiek beladen landen (Rusland, Oekraïne, Belarus). Hebben jullie het in de babbel na de seks weleens over de geopolitieke situatie en de oorlog in Oekraïne? Ik heb het onderwerp ooit eens bij een dame geprobeerd aan te snijden, maar ik voelde dat ze er moeite mee had, dus hield er maar over op.
Ik bezoek regelmatig een Lets-Russische dame en laat het onderwerp daar bewust achterwege. Als zij Poetin-fan blijkt te zijn, verdwijnt denk ik al mijn gevoel van aantrekkingskracht. Ik wil het niet weten.
Houden jullie je aan het Monty Python-gebod: 'Don't mention the war'?
Een tip: Religie en politiek moet je met rust laten, altijd!!
 
Ja, je moet misschien niet te veel van de dames willen weten. Paar oppervlakkige dingen misschien, zoals favoriete eten, maar dat is het dan wel.
Misschien heb ik wel overtuigde nazi's geneukt. Ik wil het niet weten.
Lang geleden heb ik in Spanje en Turkije mijn lesje geleerd. Stevige discussies gevoerd met een liefhebber van Franco en het Koerdenprobleem. Onbegonnen werk en zelfs wat gevaarlijk...
 
De ex van een vriend van mij (geen DVP en ik heb geen sex met haar) komt uit Rusland en is Putin fangirl. Hoewel ze al jaren niet meer in Rusland woont, volgt ze hoofdzakelijk de Russische staatsmedia. Ze is volledig gebrainwasht door de Russische propaganda en een gesprek over de "situatie" in de Oekraine is zinloos. Inderdaad, "Don't mention the war" als je een gesprek leuk wilt houden.
 
De ex van een vriend van mij (geen DVP en ik heb geen sex met haar) komt uit Rusland en is Putin fangirl. Hoewel ze al jaren niet meer in Rusland woont, volgt ze hoofdzakelijk de Russische staatsmedia. Ze is volledig gebrainwasht door de Russische propaganda en een gesprek over de "situatie" in de Oekraine is zinloos. Inderdaad, "Don't mention the war" als je een gesprek leuk wilt houden.
Ziende blind en compleet geïndoctrineerd door eenzijdige media. Onbegonnen werk om daarmee in discussie te gaan!!
 
De ex van een vriend van mij (geen DVP en ik heb geen sex met haar) komt uit Rusland en is Putin fangirl. Hoewel ze al jaren niet meer in Rusland woont, volgt ze hoofdzakelijk de Russische staatsmedia. Ze is volledig gebrainwasht door de Russische propaganda en een gesprek over de "situatie" in de Oekraine is zinloos. Inderdaad, "Don't mention the war" als je een gesprek leuk wilt houden.
Het is een beetje vergelijkbaar met de coronasceptici. Ook die kwam je veel tegen onder de DVP's. Op zich niet gek, want het is een groep die door de maatregelen benadeeld was. Discussie daarover verpestte de date, dus die liet ik maar achterwege.
 
Het is een beetje vergelijkbaar met de coronasceptici. Ook die kwam je veel tegen onder de DVP's. Op zich niet gek, want het is een groep die door de maatregelen benadeeld was. Discussie daarover verpestte de date, dus die liet ik maar achterwege.

Juist, Putinfans, Trumpfans, antivaxxers, coronasceptici, vooral over andere dingen praten als je het gesprek leuk wilt houden.
 
De ex van een vriend van mij (geen DVP en ik heb geen sex met haar) komt uit Rusland en is Putin fangirl. Hoewel ze al jaren niet meer in Rusland woont, volgt ze hoofdzakelijk de Russische staatsmedia. Ze is volledig gebrainwasht door de Russische propaganda en een gesprek over de "situatie" in de Oekraine is zinloos. Inderdaad, "Don't mention the war" als je een gesprek leuk wilt houden.
ja gelukkig hebben wij dat hier niet, die propaganda. Wat hier in de MSM staat is allemaal waar. Vraag me af wie er eigenlijk gebrainwashed is
 
ja gelukkig hebben wij dat hier niet, die propaganda. Wat hier in de MSM staat is allemaal waar. Vraag me af wie er eigenlijk gebrainwashed is
Het onderwerp is hier niet wat wel of niet waar is, dat ontaardt in een eindeloos welles-nietes. Het gaat er hier om of je het over gevoelige politieke zaken hebt met een dame. Graag ontopic blijven.
 
Beetje gek onderwerp misschien, maar toch misschien een interessante discussie. Er komen nogal wat dames uit politiek beladen landen (Rusland, Oekraïne, Belarus). Hebben jullie het in de babbel na de seks weleens over de geopolitieke situatie en de oorlog in Oekraïne? Ik heb het onderwerp ooit eens bij een dame geprobeerd aan te snijden, maar ik voelde dat ze er moeite mee had, dus hield er maar over op.
Ik bezoek regelmatig een Lets-Russische dame en laat het onderwerp daar bewust achterwege. Als zij Poetin-fan blijkt te zijn, verdwijnt denk ik al mijn gevoel van aantrekkingskracht. Ik wil het niet weten.
Houden jullie je aan het Monty Python-gebod: 'Don't mention the war'?

Ach, voor mij is geen enkel onderwerp taboe. Ik snijd gemakkelijk welk controversieel onderwerp dan ook aan.
En dan hoor ik wel hoe er gereageerd wordt. Voordeel is dat ik dan ook een beetje hoor wat er leeft onder de mensen.
Want ik hoef natuurlijk niet altijd mijn eigen complete mening te geven.

Heb het tot nu toe nog niet over de oorlog tussen Rusland en Oekraïne kunnen hebben met een DVP. Op een roemeense na die zich oprecht zorgen maakte over haar familie bij de grens.
Maar toen corona de samenleving plat legde heb ik wel een afspraak gemaakt met een erotisch masseuse. Voordeel was dat ik, ondanks de platlegging, toch lekker een masseuse kon boeken die er dus schijt aan had. En ik ben niet bang aangelegd.
Zij was fel tegen vaccinaties (ik niet) en zat vol met complottheoriën (ik niet).
Ik heb haar lekker laten fulmineren onder het masseren en ik wakkerde het vuurtje telkens aan met kritische vragen 😉.
Na de massage vroeg ik om bewijsmateriaal van dat wat ze allemaal beweerde. Ze stuurde me daarop een link naar een complottheorieën-pagina waar een schijnbaar deskundige zaken uit de doeken deed die ìk totaal ongeloofwaardig vond.
Dus nee, overtuigd was ik niet, maar ik heb wel een amusante massage gehad.
Mijn hoogtepunt was er niet minder om, ze trok iets feller .... 😉😍😂

(haha, misschien is dat wel een fetisj van mij om mensen hun mening te laten spuien die ìk stiekem hilarisch vind 😂😂😂)
 
Heb het hier met 1 DVP wel over gehad. Die was Russisch-Oekrainsch met dus familie aan beide kanten van het conflict, en die moest even haar frustratie over de situatie kwijt voordat we echt aan de date begonnen.

Verder vind ik het zelf niet echt een onderwerp om mee in de stemming te komen, dus ik zal er zelf niet over beginnen.
 
Sja nou ja ik ben er niet specifiek over, maar als ik een uur afspreek dan praat ik toch graag ook wat en dan is het toch gauw "goh waar kom je vandaan?" en als dat dan richting Oost Europa gaat dan wordt dat onderwerp toch ineens heel vanzelfsprekend...

Ik geef toe, als dat dan eindigt in een betoog pro Putin dan zou dat een afknapper zijn.
 
Sja nou ja ik ben er niet specifiek over, maar als ik een uur afspreek dan praat ik toch graag ook wat en dan is het toch gauw "goh waar kom je vandaan?" en als dat dan richting Oost Europa gaat dan wordt dat onderwerp toch ineens heel vanzelfsprekend...

Ik geef toe, als dat dan eindigt in een betoog pro Putin dan zou dat een afknapper zijn.
Dat is ook maar normaal dat je met elkaar eens babbelt. Het zou raar zijn om tussen de rondes of op het einde daar beide gewoon te liggen en niets te zeggen tegen elkaar. En zeker als het de 2de of 3de date is.

Ik ga nooit het onderwerp politiek of religie op brengen. Moesten die twee niet bestaan zou er veel opgelost zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien heb ik wel overtuigde nazi's geneukt. Ik wil het niet weten.
Niet over politiek of religie beginnen ... niet over politiek of religie beginnen.

Uhm wat dan? Oh ja ...

"Oeh ik zie dat je een tattoo hebt met het getal 88, waar staat dat voor?"

😅

But seriously, ik begin er zelf nooit over. Zwengelt de dame zo'n onderwerp aan, dan voer ik zo neutraal mogelijk het gesprek met haar.

Laat haar verhaal doen en denk er verder het mijne van. Afhankelijk van wat er verteld is kom ik nog eens terug of niet meer. Sommige zaken zijn voor mij complete afknappers, hoe goed de dame misschien ook was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan