WHEM Doreen, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste heren,

De onvangst is mij prima bevallen. Doreen is een vrouw van midden 50, met een GILF gehalte, naar mijn mening. Ze is erg vriendelijk en recht voor haar raap. Ze doet echt alleen de dingen waarmee ze adverteert. Dus doe geen moeite om andere dingen aan te dringen, dit is ook niet bevordelijk voor de sfeer.

Doreen ziet er goed uit. Ze heeft wel een beperking aan haar rechterarm, waardoor ze een aantal dingen niet kan en een beetje knullig over kan komen. Maar! Dat drukt de pret niet als je er goed mee omgaat en haar met respect behandelt. Ze pijpt phenomeniaal en neemt hier ook de tijd voor. Ze doet dit gewillig en verspilt geen enkele druppel ;). Helaas lukte het mij niet om een tweede keer te komen, maar het mocht wel.

Locatie is prima gelegen en ze ontvangt discreet. Haar kamer is erg schoon en fris, daar houd ik wel van! Opfris mogelijkheden waren er helaas niet.

Kortom, de date was een dikke 8! En voor herhaling vatbaar. Mij ziet ze terug, alleen al voor CIM.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
 
Top dit is mooie review. Ik denk dat ik haar toch dan aan mij voorbij laat schieten, zeker voor een eerste keer
Ontmaagd worden/ bezoeken van een Dame van Plezier. Maar is zo te horen wel een mooie ervaring geweest.

Wel jammer dat ze alleen doet wat ze aangeeft. Ook via de mail een hele lijst gekregen over hoe en wat. Vond het toch wel iets dringend overkomen. Mijn eerste gevoel was ook niet gelijk van ja dit is wat ik wil of zou willen bezoeken.

Nogmaals bedankt voor het doorgeven van jouw ervaring.
 
Top dit is mooie review. Ik denk dat ik haar toch dan aan mij voorbij laat schieten, zeker voor een eerste keer
Ontmaagd worden/ bezoeken van een Dame van Plezier. Maar is zo te horen wel een mooie ervaring geweest.

Wel jammer dat ze alleen doet wat ze aangeeft. Ook via de mail een hele lijst gekregen over hoe en wat. Vond het toch wel iets dringend overkomen. Mijn eerste gevoel was ook niet gelijk van ja dit is wat ik wil of zou willen bezoeken.

Nogmaals bedankt voor het doorgeven van jouw ervaring.
als je een goede eerste ervaring wil hebben ga dan naar Marsha in Hoogezand
wordt hier op het forum ook vermeld

 
Beste heren,

De onvangst is mij prima bevallen. Doreen is een vrouw van midden 50, met een GILF gehalte, naar mijn mening. Ze is erg vriendelijk en recht voor haar raap. Ze doet echt alleen de dingen waarmee ze adverteert. Dus doe geen moeite om andere dingen aan te dringen, dit is ook niet bevordelijk voor de sfeer.

Doreen ziet er goed uit. Ze heeft wel een beperking aan haar rechterarm, waardoor ze een aantal dingen niet kan en een beetje knullig over kan komen. Maar! Dat drukt de pret niet als je er goed mee omgaat en haar met respect behandelt. Ze pijpt phenomeniaal en neemt hier ook de tijd voor. Ze doet dit gewillig en verspilt geen enkele druppel ;). Helaas lukte het mij niet om een tweede keer te komen, maar het mocht wel.

Locatie is prima gelegen en ze ontvangt discreet. Haar kamer is erg schoon en fris, daar houd ik wel van! Opfris mogelijkheden waren er helaas niet.

Kortom, de date was een dikke 8! En voor herhaling vatbaar. Mij ziet ze terug, alleen al voor CIM.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
Zal best een leuke date zijn geweest ,maar geen zoenen ,mevr wil niet gebeft worden ,en je mag geen dikke lul hebben
 
Klopt dit had ik inderdaad al gelezen. Maar wilde toch even kijken of er anders nog iets in de buurt was wat misschien ook wel iets was.
Zou als ik jou was naar Elizabeth gaan in nieuwstad, die ontvangt overdag en sochtends, je kan het best even een afspraak met haar maken via de app.

Heeft 5 sterren op kinky met veel reviews en is echt een super fijne vrouw. Enige nadeel is dat ze niet vloeiend Nederlands spreekt maar kan wel een goed woordje Nederlands.
 
Zou als ik jou was naar Elizabeth gaan in nieuwstad, die ontvangt overdag en sochtends, je kan het best even een afspraak met haar maken via de app.

Heeft 5 sterren op kinky met veel reviews en is echt een super fijne vrouw. Enige nadeel is dat ze niet vloeiend Nederlands spreekt maar kan wel een goed woordje Nederlands.
Bedoel je deze mevrouw?
 
Beste heren,

De onvangst is mij prima bevallen. Doreen is een vrouw van midden 50, met een GILF gehalte, naar mijn mening. Ze is erg vriendelijk en recht voor haar raap. Ze doet echt alleen de dingen waarmee ze adverteert. Dus doe geen moeite om andere dingen aan te dringen, dit is ook niet bevordelijk voor de sfeer.

Doreen ziet er goed uit. Ze heeft wel een beperking aan haar rechterarm, waardoor ze een aantal dingen niet kan en een beetje knullig over kan komen. Maar! Dat drukt de pret niet als je er goed mee omgaat en haar met respect behandelt. Ze pijpt phenomeniaal en neemt hier ook de tijd voor. Ze doet dit gewillig en verspilt geen enkele druppel ;). Helaas lukte het mij niet om een tweede keer te komen, maar het mocht wel.

Locatie is prima gelegen en ze ontvangt discreet. Haar kamer is erg schoon en fris, daar houd ik wel van! Opfris mogelijkheden waren er helaas niet.

Kortom, de date was een dikke 8! En voor herhaling vatbaar. Mij ziet ze terug, alleen al voor CIM.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
 
Ik had een afspraak met Doreen , regeltjes regeltjes , dit niet . dat niet , na een paar minuten pijpen vragen of ik al bijna klaar kwam , nou nee dan moet je nog even door gaan Doreen .
Nou dan moest ik haar maar neuken , communicatie erg slecht , verplicht nummertje .
 
Ik had een afspraak met Doreen , regeltjes regeltjes , dit niet . dat niet , na een paar minuten pijpen vragen of ik al bijna klaar kwam , nou nee dan moet je nog even door gaan Doreen .
Nou dan moest ik haar maar neuken , communicatie erg slecht , verplicht nummertje .
Oei dat is jammer om te horen...
Ze staat ook nog op mijn lijstje om eens een bezoekje te brengen...
Wellicht had ze haar dag niet? Ook omdat de review niet echt overeen komt met de andere reviews
 
Ik zal gewoon een keertje langs gaan en kijken of het wat voor je is.

Heb wel een klein advies. Ga niet voor de deur parkeren...Dat heb ik dus gedaan. Er is daar een klein parkeer plek rechts van haar. Die buren waren thuis en keken uit de raam waar ik heen ging... Ik moest echt stukje verder lopen en dan weer terug om hun te ontwijken. Was echt niet prettig...

Misschien hebben de buren al zo in de gaten wat er afspeelt daaro??

En voor de date zelf...was ok. Niks bijzonders ofzo eerlijk gezegd.
 
Ze zuigt het laken zo je kont in.
Top dit is mooie review. Ik denk dat ik haar toch dan aan mij voorbij laat schieten, zeker voor een eerste keer
Ontmaagd worden/ bezoeken van een Dame van Plezier. Maar is zo te horen wel een mooie ervaring geweest.

Wel jammer dat ze alleen doet wat ze aangeeft. Ook via de mail een hele lijst gekregen over hoe en wat. Vond het toch wel iets dringend overkomen. Mijn eerste gevoel was ook niet gelijk van ja dit is wat ik wil of zou willen bezoeken.

Nogmaals bedankt voor het doorgeven van jouw ervaring.
Ze geeft duidelijk aan wat ze wil en doet. Als je iets anders wil moet je niet naar Doreen gaan. Lijkt mij heel duidelijk. 😜👍 Doe hier je voordeel mee!
Hoe moeilijk kan het zijn!
 
Laatst bewerkt:
Ik was jarenlang actief op Hookers, hier nog wat onwennig.
Doreen is rond de 50, mooie grote borsten waar je best van mag genieten zolang je haar tepels maar met rust laat.
Aardige rustige vrouw, geen onaardige verschijning.
Bijzonder fijne pijpkunsten en op verzoek word alles zeer kundig doorgeslikt.
Al een aantal keren geweest , ze is wat onderdanig denk ik, dus verwacht met neuken geen vuurwerk.
Ik ben beoordeeld qua pik als Kiele kiele qua past het of niet, dus hou het bij pijpen want dat kan ze verrekte goed.
20 centimeter krijgt ze driekwart weg en ze lijkt er lol in te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan