Double blowjob

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6167

Wandelaar
58
20/12/21
32
11
Op mijn 'to do lijstje' staat nog een blowjob (pzc) door twee dames. Dus twee dames die echt de tijd nemen om je samen een geweldige pijpbeurt te geven, waarbij ze liefst ook contact met elkaar zoeken (tongzoenen bv).

Nu zijn de dames die samen afspreken al dun bezaaid. Zeker ook met pzc.

Wie heeft de gouden tip?
 
In de doubletstraat in Den Haag zijn er zat dames die samen werken en dit aanbieden. Het zijn vaak wel de Latina dames en daar moet je wel van houden.

In de Geleenstraat heb ik het een keer met Ascha en Krassi mogen beleven maar deze werken niet vaak op het zelfde tijdstip.
 
In de doubletstraat in Den Haag zijn er zat dames die samen werken en dit aanbieden. Het zijn vaak wel de Latina dames en daar moet je wel van houden.

In de Geleenstraat heb ik het een keer met Ascha en Krassi mogen beleven maar deze werken niet vaak op het zelfde tijdstip.
Die werken juist toch beide doordeweeks en overdag? Of loopt mijn agenda achter?

En Krasi doet volgens mij niets zonder condoom?
 
Geen idee waar dit nog kan.
Maar in mijn jeugdjaren ben ik eens oraal👅 verwent door mijn buurmeisjes. Ik was 18 en de meiden waren iets ouder.
We kwamen gezamenlijk uit de disco, en ze vroegen of ik nog even met ze mee ging naar hun huis.
Dat vond ik een fantastische ervaring.
Inmiddels ben ik met een van hun al meer dan dertig jaar getrouwd🥰
 
In Apeldoorn zitten 3 dames die eerder bij de villa werkte. Naomi.kelly Julia. Daar ben ik al eens geweest voor trio . Toen met Julia en Kelly die 2 zogen der goed aan . Adv op kinky.
 
Terug
Bovenaan Onderaan