Algemeen Doubletstraat prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom zou ik niet onafhankelijk zijn? En ik verdedig de prijsstijgingen niet, ik zeg alleen dat er soms onjuiste beweringen worden gedaan.
Verder vind ik het een hoop gedoe om een paar dames die een bordje met € 50 hebben hangen, terwijl de meesten en bordje met € 40 hebben of helemaal geen bordje, dus als je geen € 50 wil betalen ga je bij een van de vele andere dames.
ik ben het met je eens dat de discussie om die paar dames die € 50,00 vragen een hoop gedoe is. Je kan er inderdaad om heen lopen.
Maar wat Eagle schreef en met hem meerdere, is dat er best in een korte periode een aantal prijsstijgingen geweest zijn. Bovendien staan de prijzen van de Doublet en Geleen nu niet meer in verhouding tot elkaar. Je hoort nu al dat er wandelaars zijn die niet eens gaan kijken in de Doublet, wat ze voorheen wel deden.
En wat mij verder stoort is dat het wel toevallig is dat in bepaalde panden bijvoorbeeld 7, 12 en 18 alle dames in dat pand€ 50,00 vragen. Hier zit duidelijk de uitbater achter.
Ik neem mijn eerdere woorden terug dat je niet onafhankelijk zou zijn, dat was een beetje onder de gordel van mijn kant.
 
Tuurlijk wordt alles duurder voor de exploitant. Maar laten we eerlijk zijn, 165-175 euro per dag voor een kamertje is toch heel veel geld. En dan moeten de meeste dames nog dagelijks hun eigen kamer schoonmaken. De exploitanten lachen zich kapot.
 
Tuurlijk wordt alles duurder voor de exploitant. Maar laten we eerlijk zijn, 165-175 euro per dag voor een kamertje is toch heel veel geld. En dan moeten de meeste dames nog dagelijks hun eigen kamer schoonmaken. De exploitanten lachen zich kapot.
Die pakken ook maar omzet zolang het allemaal nog kan. Gemeente aast er natuurlijk op om de handel te sluiten, kerona gehad, alles wordt duurder, een raam was al lastig te verhuren, etc.
 
Die pakken ook maar omzet zolang het allemaal nog kan. Gemeente aast er natuurlijk op om de handel te sluiten, kerona gehad, alles wordt duurder, een raam was al lastig te verhuren, etc.
De gemeente doet haar werk, herstraten van de doublet bijvoorbeeld. En langsgaan bij de dames, de straat schoonhouden en zo. De gemeentelijke politiek bepaalt het prostitutiebeleid. Deze mensen worden iedere 4 jaar gekozen door de inwoners van de gemeente Den haag. Nooit afgevraagd waarom Zoetermeer geen wandelstraat heeft?
 
De gemeente doet haar werk, herstraten van de doublet bijvoorbeeld. En langsgaan bij de dames, de straat schoonhouden en zo. De gemeentelijke politiek bepaalt het prostitutiebeleid. Deze mensen worden iedere 4 jaar gekozen door de inwoners van de gemeente Den haag. Nooit afgevraagd waarom Zoetermeer geen wandelstraat heeft?
Zoetermeer is heel lang een dorp geweest. Raamgebieden zijn vaak al heel lang raamgebied of in het geval van Eindhoven verplaatste raamgebieden. Het worden er ook alleen maar minder. Niet meer.

Je hebt maar één keer een meerderheid nodig die het dichtgooit en het is dicht. Iets nieuws komt er niet snel. Zie Utrecht. En dat is dan nog ter vervanging van het oude Zandpad.

Geen gemeente die vanuit het niets zomaar even een raambuurt laat openen.
 
Niet 1 gemeente wil prostitutie straten.. Het is gewoon heel lastig om de bestaande weg te krijgen, vandaar er nu nog een aantal zijn.
Die krimpen wel in, en het is een kwestie van tijd dat ze straks allemaal weg zijn.
 
Die pakken ook maar omzet zolang het allemaal nog kan. Gemeente aast er natuurlijk op om de handel te sluiten, kerona gehad, alles wordt duurder, een raam was al lastig te verhuren, etc.
Tuurlijk pakken de exploitanten ook omzet, maar de prijzen die zij vragen zijn wel extreem hoog. Het is toch geen excuus om de prijzen te verhogen als een raam lastig te verhuren is.

Geloof me als de ramen voor 100 euro per dag worden verhuurd dan zijn er genoeg dames die in de doub willen werken.
 
Tuurlijk pakken de exploitanten ook omzet, maar de prijzen die zij vragen zijn wel extreem hoog. Het is toch geen excuus om de prijzen te verhogen als een raam lastig te verhuren is.

Geloof me als de ramen voor 100 euro per dag worden verhuurd dan zijn er genoeg dames die in de doub willen werken.
Ik vermoed ook, dat bij 125 euro ( of 75 per shift) de raambezetting aanzienlijk hoger zal zijn.
Meer dames zorgt ook voor meer wandelaars. Lege straten zijn nooit aantrekkelijk!
 
Er is eigenlijk geen reden meer om naar de doublet te gaan als de prijzen gelijk zijn aan de Geleenstraat.

Dan kan de Doublet net zo goed gesloten worden.

Die uitbater heeft strond in zijn ogen. Die moet is goed gaan kijken wat daar staat en zich afvragen gaan mensen daar echt 40 of 50 voor betalen.

De uitbaters graven hun eigen graf.

Doublet geef ik nog 2 jaar.
 
Er is eigenlijk geen reden meer om naar de doublet te gaan als de prijzen gelijk zijn aan de Geleenstraat.
je krijgt dan een straat met lelijke dames (Doublet ) en een straat met mooie dames (geleen)
Als er geen wandelaars meer naar de Doublet gaan, gaan de mooie dames die nu op de Doublet zitten naar de Geleen.
De lelijke en oude wijven, die kunnen de concurrentie niet aan, als ze op de Geleen zouden staan, dus die blijven achter op de Doublet.
Dan gaat de Doublet terug naar af, € 25,00 voor een vette oude latina.
 
Tuurlijk pakken de exploitanten ook omzet, maar de prijzen die zij vragen zijn wel extreem hoog. Het is toch geen excuus om de prijzen te verhogen als een raam lastig te verhuren is.

Geloof me als de ramen voor 100 euro per dag worden verhuurd dan zijn er genoeg dames die in de doub willen werken.
Exploitatie en eigendom van de panden/ramen is in den haag meestal jgesplitst.
Ik vermoed ook, dat bij 125 euro ( of 75 per shift) de raambezetting aanzienlijk hoger zal zijn.
Meer dames zorgt ook voor meer wandelaars. Lege straten zijn nooit aantrekkelijk!
Ik denk zelf de raambezetting en de instaptarieven maar beperkt afhangen van de huurprijzen. Schrappen van de kvk-inschrijvingseis zal wel flink schelen. Voor de legale dames is van der Valk c.s. eigenlijk geen optie en nauwelijks goedkoper. Raambuurten zijn relatief veilig. Dat telt ook.
 
Het blijft lachen in de doub sinds die prijs bordjes er hangen.

Carmen vroeg 3 weken geleden 40euro, vorige week opeens 50 euro. Gelukkig vorige week weer 40.
Szlivia vroeg ook opeens 50 euro en vandaag gelukkig weer 40.

De dames in 16a vroegen 2 weken geleden 50euro, vorige week 40 euro. Deze week stond er weer 50 op de bordjes.

Ik snap wel dat de dames nog aan het experimenteren zijn en maximaal omzet willen generen. Maar zo verlies je wel je vaste klanten die geen 50 euro willen betalen voor de doub.
 
Het blijft lachen in de doub sinds die prijs bordjes er hangen.

Carmen vroeg 3 weken geleden 40euro, vorige week opeens 50 euro. Gelukkig vorige week weer 40.
Szlivia vroeg ook opeens 50 euro en vandaag gelukkig weer 40.

De dames in 16a vroegen 2 weken geleden 50euro, vorige week 40 euro. Deze week stond er weer 50 op de bordjes.

Ik snap wel dat de dames nog aan het experimenteren zijn en maximaal omzet willen generen. Maar zo verlies je wel je vaste klanten die geen 50 euro willen betalen voor de doub.
ik denk dat de exploitanten hier achter zitten, en de dames pushen om € 50 te vragen
Het zijn ook die uitbuiters die op het idee van de bordjes zijn gekomen
 
ik denk dat de exploitanten hier achter zitten, en de dames pushen om € 50 te vragen
Het zijn ook die uitbuiters die op het idee van de bordjes zijn gekomen
Als je echt lekker uitziet dan snap ik die 50 euro wel ergens. Genoeg mannen die dat al te maar graag betalen in de doub.

Zullen we samen 35 euro bordjes uitprinten en uitdelen in de straat aan de dames die hier behoefte aan hebben 🤪?
 
Als je echt lekker uitziet dan snap ik die 50 euro wel ergens. Genoeg mannen die dat al te maar graag betalen in de doub.

Zullen we samen 35 euro bordjes uitprinten en uitdelen in de straat aan de dames die hier behoefte aan hebben 🤪?
Dat is het hem juist, er staan echt mooie meiden die € 40,00 vragen en lelijkerds die € 50,00 vragen.
Persoonlijk denk ik dat geen enkele vrouw 50 waard is in de Doublet. Het is toch een straat voor de mindere goden in vergelijking met de Geleen. En dat moet ook zo blijven.
 
Tuurlijk wordt alles duurder voor de exploitant. Maar laten we eerlijk zijn, 165-175 euro per dag voor een kamertje is toch heel veel geld. En dan moeten de meeste dames nog dagelijks hun eigen kamer schoonmaken. De exploitanten lachen zich kapot.
DAt is toch wel schandelijk veel voor de huur van zo'n hokje. Moet je 4-5 klanten voor hebben en daarna pas beginnen de verdiensten
 
DAt is toch wel schandelijk veel voor de huur van zo'n hokje. Moet je 4-5 klanten voor hebben en daarna pas beginnen de verdiensten

De goede dvp's werken makkelijk bij een 6 urig dienst 15 a 20 klanten af.
Als je niet meer dan 10 klanten kunt afwerken moet je dit werk ook niet doen.
Dan ben je of fysiek niet aantrekkelijk genoeg of je service is ruk.
 
DAt is toch wel schandelijk veel voor de huur van zo'n hokje. Moet je 4-5 klanten voor hebben en daarna pas beginnen de verdiensten
Niet veel duurder dan een hotelkamer... En voor dit bedrag heb je de kamer van 8.00 ochtend tot 1.00 nacht. Meeste dames beginnen trouwens na de lunch. Kennelijk vroeg genoeg om de 5 klanten te ontvangen.
 
175 per dag?

hoeveel uur mogen ze daar voor blijven? 8 uur?

Dan betalen ze 21.87 per uur.

Geloof mij nou maar er zijn dames die schatrijk zijn geworden op de Doubletstraat.

Maar van sommige die daar nu nog staan vraag ik me af hoe het mogelijk is dat ze daar al 10 jaar staan en hoe ze aan hun klanten komen.
 
175 per dag?

hoeveel uur mogen ze daar voor blijven? 8 uur?

Dan betalen ze 21.87 per uur.

Geloof mij nou maar er zijn dames die schatrijk zijn geworden op de Doubletstraat.

Maar van sommige die daar nu nog staan vraag ik me af hoe het mogelijk is dat ze daar al 10 jaar staan en hoe ze aan hun klanten komen.
17 uur😂maar dat lijkt niemand te doen...
 
Dat de dames genoeg verdienen vind ik wel prima. Je wordt letterlijk en figuurlijk kapot geneukt.

Dat de kamer prijzen 165-175 per hele dag kosten vind ik schande en niet te vergelijken met eene hotelkamer. Een hotelkamer word voor je schoongemaakt compleet met douche, tv, wifi, onbijt etc.
 
Dat de dames genoeg verdienen vind ik wel prima. Je wordt letterlijk en figuurlijk kapot geneukt.

Dat de kamer prijzen 165-175 per hele dag kosten vind ik schande en niet te vergelijken met eene hotelkamer. Een hotelkamer word voor je schoongemaakt compleet met douche, tv, wifi, onbijt etc.
Helemaal mee eens. het is een schande die prijzen voor zo'n klein hokje. Maar ook dat die uitbaters zulke bedragen binnen harken en zich kunnen verrijken " over de rug" van die dames.
 
Laatst bewerkt:
Dat de dames genoeg verdienen vind ik wel prima. Je wordt letterlijk en figuurlijk kapot geneukt.

Dat de kamer prijzen 165-175 per hele dag kosten vind ik schande en niet te vergelijken met eene hotelkamer. Een hotelkamer word voor je schoongemaakt compleet met douche, tv, wifi, onbijt etc.
Veel kamers worden wel degelijk schoongemaakt. Er is een gedeelde douche en vaak ook eetruimte. Plus veiligheid en een legale werkplek. Je ziet dan ook dat de dames die vanuit hotels werken wat meer vragen voor een snelle wip, een halfuur of een uur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan