Algemeen Doubletstraat prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In 2001 was de Euro 2,20 gulden waard. Wie weet nog wat de standaardprijs in guldens in de Geleen en Doublet was?
In die periode ging ik bijna altijd naar de Poeldijksestraat, volgens mij was daar toen de instapprijs 35 gulden.
De Doublet is pas een optie geworden, toen de Poeldijksestraat dicht ging en en een flink aantal meiden van de Poeldijksestraat naar de Doubletstraat verhuisde, daarvoor zaten er alleen maar oude dikke negerinnen, Dat was niet erg uitnodigend.
 
Allereerste keer betaalde ik 75 gulden in het Schilderstraatje in Den Bosch. 34 euro omgerekend. 34 euro toen is nu 54 euro. Dus dat klopt nog wel aardig.
Moet wel zeggen dat je dan een prachtige jonge Hollandse dame had, 50 gulden was de instapprijs, maar 30 jaar geleden was 50 gulden ook gewoon goed geld.
 
Wat weet jij daar nou van hoe het in Den Haag gaat, je komt zoals je zelf zegt uit het oosten van het land, en je wandeld en komt nauwelijks in Den Haag. Volgens mij ben jij de enige die volhoud dat de prijzen op de Doublet naar € 50,00 gaan voor alle dames, de rest ziet in dat het maar om een aantal dames gaan, die waarschijnlijk binnen een paar weken weer terug gaan naar € 40,00 omdat ze anders geen klandizie hebben.
Ik ben echt benieuwd of Ella van nummer 7 ook teruggaat naar €40.
Zou me echt verbazen
 
In 2001 was de Euro 2,20 gulden waard. Wie weet nog wat de standaardprijs in guldens in de Geleen en Doublet was?
Toen de euro kwam is er voor wat betreft de ramen niets omgerekend, de "prijs" bleef hetzelfde, alleen was het nu euro in plaats van gulden.
50 gulden → 50 euro (prijzen in Amsterdam).
Niet zo gek, want die "50 gulden" was ook al 20 jaar o.i.d. dezelfde vaste prijs. Dus dat mocht ook wel een keer gecorrigeerd worden.
 
Toen de euro kwam is er voor wat betreft de ramen niets omgerekend, de "prijs" bleef hetzelfde, alleen was het nu euro in plaats van gulden.
50 gulden → 50 euro (prijzen in Amsterdam).
Niet zo gek, want die "50 gulden" was ook al 20 jaar o.i.d. dezelfde vaste prijs. Dus dat mocht ook wel een keer gecorrigeerd worden.
Vlak na de omwisseling betaalde ik in Amsterdam nog weleens 40 euro. Nog wel fors meer dan de 50 gulden van daarvoor.

Maar dat heb je nu eenmaal in deze branche. Je kunt moeilijk van 40 via € 42,35, € 46,44, € 47,15 en € 49,90 naar € 50 hoppen. Als er een keer verhoogd wordt, is het meteen meer dan een paar euro en valt het meer op dan de beetjes die er bij winkels en zo steeds bij komen.
 
Ik ben echt benieuwd of Ella van nummer 7 ook teruggaat naar €40.
Zou me echt verbazen
ik ben trouwens wel benieuwd of ze toehappen als je € 40 bied. Hoewel ik dat nooit doet, ben ik wel benieuwd naar de reactie van de dame.
Wat mij opviel was dat er maar een paar panden waren waar ze € 50,00 vroegen, 7 en 12 en 18. Maar ik zag er nauwelijks iemand naar binnen gaan, ook waren de meiden niet mooier dan degene di € 40,00 vroegen.
 
Paar jaar geleden alweer dat ik er was. Toen wilden sommige dames voor € 20. Vriendelijk bedankt. Desbetreffende dame zou ik ook niet hebben gedaan als ze mij € 20 zou geven.
mee eens

50 euro dan ga je gewoon naar de geleen

Ik vraag me af waarom die prijzen daar stabiel kunnen blijven

Het niveau van de geleen is ook erg gezakt hoewel het vele malen beter is dan de doublet

ik ben al 3 maanden niet geweest vraag me af of de bezetting daar nu hoger is dan 3 maanden geleden

Maar volgens mij blijft dat ook stabiel

tsja al die mensenhandelaren zijn bijna uitgeroeid en daarmee is ook de hoge bezettingsgraad van hoeren in Nederland

Juistitie is de winnaar
 
Godsamme, was dat 2001?

Ik kan mij nog herinneren dat ik Yvonne van 29k4 toen altijd 30 guldens gaf, nu 20 jaar later is ze eigenlijk niet zo heel veel veranderd :love:
Poeldijksestraat 35 gulden
Doubletstraat 25 gulden
Geleenstraat 50 gulden
In de doubletstraat was er een dame die pijpte je voor 20 gulden maar dan mocht ik alleen mijn broek op mijn knietjes doen en stond na 10 minuten weer buiten😎
 
Godsamme, was dat 2001?

Ik kan mij nog herinneren dat ik Yvonne van 29k4 toen altijd 30 guldens gaf, nu 20 jaar later is ze eigenlijk niet zo heel veel veranderd :love:
2001 ???? Euro?????
Was er nog niet
Starteuro was 1~1-2002
In de Poeldijkse Was t Tlang geleden 20 Gulden en 25 P+N,
Half uur 50
Uurtje 75/100
Liter diesel was nog ver onder 1 Euro In 2002
1980 Pakje marlboro 1,75
 
Laatst bewerkt:
Poeldijksestraat 35 gulden
Doubletstraat 25 gulden
Geleenstraat 50 gulden
Poeldijksestraat was pijpen én neuken. Doublet en Geleen pijpen óf neuken.
Grappig :) Herinner mij inderdaad aan het begin van mijn wandelperiode (arme student) dat ik voor een moeilijke keuze stond of pijpen of alleen neuken.
 
Het zijn de raam exploitanten ook die het zelf kapotmaken.

Gisteren zat ik ff te praten met een van die wijven en ze legde me uit waarom de prijzen nu rond de 40€ zijn.
Die hoeren gaan eruit vanuit dat ze per dag 4 max 5 klanten moeten neuken alleen voor de huur van de kamer.

In de tijd dat we voor 25€ ( voor 20€ kon ook meestal )naar binnen konden gaan was de huur 100/110€ per hele dag.
Nu door die raampooiers kosten die kamers rond de 180€....daardoor komen er ook geen nieuwe wijven meer bijna .
Van al die latinas is 80% boven de 40 jaar oud en 50% zeker boven de 50 minimaal! 100%

Raam exploitanten maken die straat helemaal dood zo .
 
Ik geloof best dat de verhuurders ook hogere kosten hebben. Stroom, stookkosten, zijn ook voor hun 5x zo duur geworden.
Dat hierdoor minder klanten, en op een gegeven moment ook minder prostituees komen is een feit.
Dit doet de straten geen goed.
Het is met alles in Nederland een neerwaartse spiraal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan