Recensie Dounia, Felina, Zaventem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Groentje96

Newbie
1
05/09/24
0
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/nieuw-dounia-by-felina-2.html
Totale kosten (in euro)
280
Op bezoek geweest bij felina massage en terwijl de dames zich voorstelde , pronk de dame dounia genoemd best wel goed. Samen naar de kamer geweest en heb beslist om er 2 uurtjes van te maken. Na opfrissing en financieel , kwam dounia volledig los, ze doet het niet met tegenzin maar ze amuseert zich goed en ik was me ook aan het amuseren. Ze is van marokaanse afkomst maar daar heb ik heerlijk van genoten.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://felina-massage.be/produit/dounia_massage_zaventem/
Totale kosten (in euro)
140
Vandaag naar Felina gegaan, in de hoop op een rendez-vous met Melissa, niet dus.
Voor Dounia gekozen, deze had een uitdagende outfit aan, beetje " street hooker", leuk vond ik.
Op de kamer me eerst verfrist, kleren uit en ze deed al uitdagend haar benen open, beetje beffen.
Dan kwam ze op me zitten, teasend, haar lekkere borstjes likken, en ging ik haar voor de eerste keer beffen, deze dame houd daar blijkbaar veel van.

Daarna een kleine pijpbeurt zonder condoom, dit was goed maar veeeeel te kort, daarna met condoom maar ook kort, later meer daarover.
Cow girl op mij, waarbij ze me als een bezetene bereed, mijn keel dichtknijpend, eerste een beetje geschrokken, echt een wilde amazone, mijn tepels bewerkend alsof ik ondervraagd werd door de Inquisitie, ik gaf aan dat het wat te hard was.
Afgewerkt in missio, waarbij je goed mag stoten.

Een lichte massage, dan begon ze me af te trekken, maar dit werkte niet zo goed, ze kwam dan maar op mijn gezicht zitten, waar ik ze zoals aan dolle hond gebeft heb, terwijl zij haar aan het masturberen was, ze was klaargekomen, alles was echt nat, geen squirt, maar het was toch dichtbij.
Ze heeft wel stoppels op haar poes, dus mijn boven lip was goed afgeschuurd.
Daarna heeft ze me nog eens proberen af te trekken ,maar ik gaf aan dat het genoeg was.

Maar toch zag ik dat ze pijn had, er was een vulling uit haar kies gevallen de dag ervoor, en aangezien ze geen pijnstilling had en daar niet zo goed de weg kende, vroeg ze of ik iets mee had in de auto, helaas.
Aangezien de zieken bezoeken een werk van barmhartigheid is, en ik dit al gedaan had, stelde ik dan maar voor dat ik iets zou gaan halen tegen de pijn in de apotheek verderop.....
Tja, ik geef ze het voordeel van de twijfel, tandpijn is nu eenmaal iets wat echt vervelend is, maar was dit niet het geval geweest, dan was het eenmalig bezoek geweest. Voor de liefhebbers van beffen.
Ik heb wel meer dan 1.5 uur op de Ring van Brussel gestaan.

Mvg

Terug
Bovenaan Onderaan