Recensie Dounia, The41, Diegem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gopi

Newbie
10
17/09/23
7
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/massage/dounia-by-the-41-42.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week ben ik langs geweest bij Dounia. Wauw, dat was echt wel de moeite.
Parking is heel makkelijk en discreet.
Ik werd ontvangen door de dame die het huis regelt (neem ik aan). Heel vriendelijk, paar seconden later verschijnt de zeer mooie Dounia. Een Zuiderse schone. Heel mooi gezichtje, knap lichaam en super vriendelijk.
Er was een propere douche op de zeer mooie en ruime kamer.
Ik had een massage gevraagd maar al heel snel werden de erogene zones opgezocht. Daar had ik uiteraard geen probleem mee.
Van de massage is uiteindelijk weinig in huis gekomen, maar ik heb een quasi volledig uur kunnen genieten van haar en vice versa. PZC, 69, NMC.
Ik merkte snel dat ze zelf ook heel erg opgewonden raakte. Ze houdt van het ruigere werk en ze is het type dat in het heetst van de strijd graag gechoket wordt.
Achteraf samen gedoucht waarbij zij er voor zorgde dat geen enkel plekje niet gewassen werd.
Ik ben uiteindelijk zeer ontspannen en tevreden buiten gestapt.
Zeer groot herhalingsgevaar.

Tongzoenen was een meerprijs.
 
Denk niet dat deze bij "massages" hoort maar eerder bij "privéhuis". 45 min betaald met de bedoeling een aangename massage te krijgen. Helemaal niets van gezien. Dit werd een snelle (wel goede) wipbeurt die begon in de douche en eindigde op het bed. Na een kwartier stond ik al buiten. Ze is heel lief en doet het pijpen wel goed maar daar blijft het ook bij. Jammer van deze service…
 
Terug
Bovenaan Onderaan