Algemeen Drakes Cruising, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hobbelpaard

Newbie
12
23/01/23
11
Wie heeft er ervaringen met Drakes Cruising in Amsterdam? Volgens mij vooral een gay-gelegenheid met veel gloryholes, maar het mooie van die gaten is dat je nooit echt weet welke mond je een fijne middag bezorgt. Benieuwd of iemand hier een beschrijving kan geven van hoe het daar te werk gaat.
 
Mooie ervan is dat je ook nooit weet welke mond je een fijne SOA bezorgt.
Alleen al van het idee dat aan de andere kant een oude vent zit die je zit te pijpen begin ik te kotsen. Moet er niet aan denken zeg!
 
Ik ben er meerdere malen geweest. Voor mij is het een makkelijke manier om me te laten klaarpijpen zonder gedoe.

Je loopt voorbij de winkel en spiekt even of het druk is achter de kassa (ik heb namelijk geen zin om daar te moeten wachten). Je rekent af (13 euro of zo), waarna je naar boven kunt gaan.
Boven aangekomen heb ik nog nooit een vrouw gezien. Er hangen meestal enkele mannen rond die binnenkomers in de gaten houden. Zodra je een cabine instapt en de deur op slot doet, stapt er vrij snel iemand in de cabine naast je. Nog voor ik goed en wel mijn broek naar beneden heb kunnen doen, zie ik een mond of hand voor de gloryhole verschijnen. Zelden zie ik een piemel die mijn kant op verschijnt, blijkbaar zijn het vooral mannen die anderen willen verwennen.

Goed. Ik sta voor het gat, de man in de cabine naast mij gaat aan de slag. Via een klein gaatje op kijkhoogte kun je zien wat er gebeurt. Dat is echt piepklein en het is donker, je ziet dus amper iets. Pro-tip: in iedere cabine hangt een scherm waar een film wordt gespeeld. Sommige schermen zijn feller dan andere. Stap in een cabine naast zo'n fel scherm, dan weet je dat je nog iets kunt zien door dat gaatje.

Na enkele minuten kom ik klaar en dat was het dan voor mij. Broek omhoog en naar buiten, daarbij oogcontact zoveel mogelijk mijdend.
 
Als dit alles is wat er nog is in Amsterdam...............??
Moet er niet aan denken dat een kerel aan mijn paal gaat zitten zuigen. Alleen de gedachte al. 😨 En morgen heb je schimmel op je paal.:D
Zijn er geen andere plekken in Amsterdam, saunaatjes of zo, waar ook dames komen voor erotische avontuurtjes?
Lijkt me toch dat dit een gat is in de markt in Amsterdam met al die toeristen.
Al die toeristen komen naar Amsterdam met de gedachte dat in Amsterdam alles kan en dat ze daar de vrijheid vinden. Maar alles wat ze aantreffen zijn een paar gay gelegenheden, peperdure coffeeshops en een paar dames achter de ramen. Daar kom je toch niet helemaal voor vanuit Chicago naar Amsterdam neem ik aan?
In Parijs is er 100% meer te beleven op erotisch gebied kan ik je vertellen!
 
Er is een gay sauna... Nog steeds een wildvreemde man die aan je 🍆 zuigt (want dark room). :)
De Amsterdamse erotische cafés waar ik ben geweest, zitten vol met vijftigjarige mannen die geloven dat vrouwen naar dit soort gelegenheden komen. Te triest voor woorden.

Maar we raken off-topic. Dit gaat over Drakes. En as far as gloryhole places go, is deze best oké. Behoorlijk schoon, er wordt respectvol met elkaar omgegaan en het is vrij discreet.
 
Er is een gay sauna... Nog steeds een wildvreemde man die aan je 🍆 zuigt (want dark room). :)
De Amsterdamse erotische cafés waar ik ben geweest, zitten vol met vijftigjarige mannen die geloven dat vrouwen naar dit soort gelegenheden komen. Te triest voor woorden.

Maar we raken off-topic. Dit gaat over Drakes. En as far as gloryhole places go, is deze best oké. Behoorlijk schoon, er wordt respectvol met elkaar omgegaan en het is vrij discreet.
En ook niets dat erop wijst dat het daar géén gay plek zou zijn. Zoek je afgezogen te worden door een vrouw moet je andere plekken bezoeken.
Heb je schrik dat een man je pijpt, blijf dan weg van glory holes. Dat is net de spanning die je zoekt daar. For the record: ik doe zeer zelden glory holes omdat ik graag weet wie me pijpt😀.( mag gerust mooie man en zeker trav zijn. Maar mooi vrouwtje ook. Ben van alle markten thuis😉)
 
Als dit alles is wat er nog is in Amsterdam...............??
Moet er niet aan denken dat een kerel aan mijn paal gaat zitten zuigen. Alleen de gedachte al. 😨 En morgen heb je schimmel op je paal.:D
Zijn er geen andere plekken in Amsterdam, saunaatjes of zo, waar ook dames komen voor erotische avontuurtjes?
Lijkt me toch dat dit een gat is in de markt in Amsterdam met al die toeristen.
Al die toeristen komen naar Amsterdam met de gedachte dat in Amsterdam alles kan en dat ze daar de vrijheid vinden. Maar alles wat ze aantreffen zijn een paar gay gelegenheden, peperdure coffeeshops en een paar dames achter de ramen. Daar kom je toch niet helemaal voor vanuit Chicago naar Amsterdam neem ik aan?
In Parijs is er 100% meer te beleven op erotisch gebied kan ik je vertellen!
Ik ben al een hele tijd op zoek om in Parijs wat leuks te beleven. Alleen, het lukt me niet... post gerust wat tips :)
 
Ik ben al een hele tijd op zoek om in Parijs wat leuks te beleven. Alleen, het lukt me niet... post gerust wat tips
Nou, wat dacht je van 1 van de vele sauna libertins?
Bezoek deze maar eens:
https://atlantide-sauna.com/
Ik beloof je, er gaat een hele nieuwe wereld voor je open en jij gaat een woning zoeken in Parijs.
Zeer verslavend en belachelijk lekker en geil wat je daar mee maakt.
Waarom hebben we in Amsterdam niet zoiets?
 
ik ben nu een paar keer in Drakes geweest. Je kunt gebruik maken van een gratis kluisje. Nog nooit vrouwen gezien, maar soms is er een travo aanwezig. De meeste actie betreft pijpen en gepijpt worden door de gloryholes tussen de videocabines. In de open ruimte aan de linkerkant wel eens iemand gezien die geneukt werd, dus dat kan ook. Voor een snelle shot ben je hier wel aan het juiste adres.
 
Terug
Bovenaan Onderaan