Algemeen DS-girls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat mij wel opvalt nu is hoeveel ds girls dames ineens weg zijn bij ds girls:
- mila weer terug naar mm
- aicha weg en nu bij mm
- victoria weg maar waarheen? Ook Geleen straks?
- sibel naar geleen (ze heeft het wel superdruk daar, heb dr onlangs nog bezocht: lekkerding is dit)
- illona naar geleen
Hoe zou dit dan komen?

Als ik eerlijk ben, is het mij als klant wel opgevallen dat de gastvrouw (blonde dame) nogal hard kan reageren, ook hoe ze de dames sommeert en roept. Bij MM gaat dat veel "liever" en gemoedelijker. Wellicht dat ze eens wat liever moeten zijn tegen hun dames en Roemeense geen turkse sletjes moeten noemen op hun website want dat doet geen enkele privehuis, zie omschrijving van Illena bv op hun website.

Op sommige drukke momenten is naar mijn mening bij ds-girls de verhouding van beschikbare dames ten opzichte van hoeveelheid kamers ook teveel. Dan zit er een groepje dames,terwijl ook nog bijna alle kamers continu bezet zijn.

Dan kan ik me voorstellen dat als dame daar jouw klanten aantallen tegen vallen dat je sneller een alternatief zoekt.

Ik heb dat ook wel bij andere huizen gezien maar het lijkt mij ook niet verstandig om een overschot aan dames werkend te hebben ten opzichte van de kamers die je hebt. Dan moet je kamers uitbreiden, geen dames even aannemen, of je openingstijden proberen te verruimen.

Terug
Bovenaan Onderaan