Algemeen DS-girls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat mij wel opvalt nu is hoeveel ds girls dames ineens weg zijn bij ds girls:
- mila weer terug naar mm
- aicha weg en nu bij mm
- victoria weg maar waarheen? Ook Geleen straks?
- sibel naar geleen (ze heeft het wel superdruk daar, heb dr onlangs nog bezocht: lekkerding is dit)
- illona naar geleen
Hoe zou dit dan komen?

Als ik eerlijk ben, is het mij als klant wel opgevallen dat de gastvrouw (blonde dame) nogal hard kan reageren, ook hoe ze de dames sommeert en roept. Bij MM gaat dat veel "liever" en gemoedelijker. Wellicht dat ze eens wat liever moeten zijn tegen hun dames en Roemeense geen turkse sletjes moeten noemen op hun website want dat doet geen enkele privehuis, zie omschrijving van Illena bv op hun website.

Op sommige drukke momenten is naar mijn mening bij ds-girls de verhouding van beschikbare dames ten opzichte van hoeveelheid kamers ook teveel. Dan zit er een groepje dames,terwijl ook nog bijna alle kamers continu bezet zijn.

Dan kan ik me voorstellen dat als dame daar jouw klanten aantallen tegen vallen dat je sneller een alternatief zoekt.

Ik heb dat ook wel bij andere huizen gezien maar het lijkt mij ook niet verstandig om een overschot aan dames werkend te hebben ten opzichte van de kamers die je hebt. Dan moet je kamers uitbreiden, geen dames even aannemen, of je openingstijden proberen te verruimen.

Een Goedendag,

Ik zit te twijfelen om naar ds tegaan en vooral naar Fleur heeft iemand met deze dame ervaring.

Mvg
Hoi,

Fleur is een prachtige meid, mijn toppertje dat ik al járen bezoek en absolute aanrader! Wel lief zijn voor haar, als je een klik met haar krijgt dan krijg je een topdate ervoor terug!

Lees alles wat je wilt weten over haar in mijn recensie:

Diane's Secrets Den Haag (hierna: DS) vind ik nog altijd een geweldig privéhuis. Ik bezoek het al bijna 8 jaar. Ik heb er heel veel mooie meiden mogen ontmoeten. De ontvangst is altijd gastvrij en vriendelijk, het wordt gerund door uitsluitend vrouwen en je kunt altijd wel rustig plaatsnemen in de woonkamer, jezelf alvast vergapend aan al dat moois wat er rondloopt. Inspiratie opdoen om later mee af te spreken. Zo niet, heb je natuurlijk ook een goed verzorgde website van DS en zelfs een mobiele site voor op de browser (dat ongeveer werkt als een app, mits functionerend). Oké toegegeven, die werkt niet altijd lekker met scrollen, maar met pagina vernieuwen gaat dat meestal wel bij mij. Afhankelijk van je apparaat en type browser, denk ik. Maar ik ben blij dat deze mobiele website er is, het is gewoon een handige en simpele lite-versie van de volledige website, maar ook met voldoende info, tijden en foto's van de dames (indien beschikbaar). Ik kijk daar altijd even voordat ik een afspraak maak.

Even een selectie van de top dames die ik bij DS, tot nu toe, door de jaren heen heb leren kennen en met wie ik geweldige, intense dates heb mogen ervaren (in willekeurige volgorde, zegt niks over chronologie of in welke mate ik ze waardeer):

- Fleur
- Nikky
- Maya / Maia
- Christy
- Valentina
- Sonja
- Ruby
- Bobbi
- Zoe
- Simone
- Marina (kende ik al van DD82)
- Isa (kende ik al van DD82)
- Mila 2 (DS tot eind 2023)
- Mila 3 (DS t/m juli 2025, nu weer MM)
- Lisa (helaas niet meer actief)
- Britt (helaas niet meer actief)
- Monica (helaas niet meer actief)
- Gigi (helaas niet meer actief)
- Lauren (helaas niet meer actief)
- Lorena (DS tot medio 2023, nu mij onbekend)
- Samantha (DS tot begin 2024, nu mij onbekend)

Excuus als ik een enkele topdame ben vergeten op te noemen, maar alle 'actuele' topdames die ik nu nog graag bezoek, zitten er 100% bij.

Mila 1 was volgens mij actief tot 2019, 2020 ofzo. Dat was een prachtige, NL brunette, toen nog studente. Heb nooit de kans gehad voor een date met haar, maar ik heb haar toen wel gezien in de woonkamer. Superverschijning! Mocht je je afvragen waarom ik Mila 1, 2 en 3 benoem.

En dan heb ik ook nog hete, gedenkwaardige trio's gehad bij DS, met een aantal combinaties van eerder genoemde dames:

- Fleur & Nikky
- Fleur & Lisa (gestopt)
- Lisa & Britt (beide gestopt)
- Lisa & Monica (beide gestopt)
- Monica & Britt (beide gestopt)
- Monica (gestopt) & Valentina
- Monica & Mila 2 (beide gestopt DS)
- Marina & Isa

Zo heb ik dus een mooie tijd beleefd én beleef ik nog steeds bij hoofdzakelijk DS. Een tijd die ik -zolang mijn uitstekende libido en gezondheid dat toelaten- graag zal blijven voortzetten!

# Let's get ready for some hot action 🍆💦💜
monique alexander awareness GIF

Diane's Secrets Den Haag (hierna: DS) vind ik nog altijd een geweldig privéhuis. Ik bezoek het al bijna 8 jaar. Ik heb er heel veel mooie meiden mogen ontmoeten. De ontvangst is altijd gastvrij en vriendelijk, het wordt gerund door uitsluitend vrouwen en je kunt altijd wel rustig plaatsnemen in de woonkamer, jezelf alvast vergapend aan al dat moois wat er rondloopt. Inspiratie opdoen om later mee af te spreken. Zo niet, heb je natuurlijk ook een goed verzorgde website van DS en zelfs een mobiele site voor op de browser (dat ongeveer werkt als een app, mits functionerend). Oké toegegeven, die werkt niet altijd lekker met scrollen, maar met pagina vernieuwen gaat dat meestal wel bij mij. Afhankelijk van je apparaat en type browser, denk ik. Maar ik ben blij dat deze mobiele website er is, het is gewoon een handige en simpele lite-versie van de volledige website, maar ook met voldoende info, tijden en foto's van de dames (indien beschikbaar). Ik kijk daar altijd even voordat ik een afspraak maak.

Even een selectie van de top dames die ik bij DS, tot nu toe, door de jaren heen heb leren kennen en met wie ik geweldige, intense dates heb mogen ervaren (in willekeurige volgorde, zegt niks over chronologie of in welke mate ik ze waardeer):

- Fleur
- Nikky
- Maya / Maia
- Christy
- Valentina
- Sonja
- Ruby
- Bobbi
- Zoe
- Simone
- Marina (kende ik al van DD82)
- Isa (kende ik al van DD82)
- Mila 2 (DS tot eind 2023)
- Mila 3 (DS t/m juli 2025, nu weer MM)
- Lisa (helaas niet meer actief)
- Britt (helaas niet meer actief)
- Monica (helaas niet meer actief)
- Gigi (helaas niet meer actief)
- Lauren (helaas niet meer actief)
- Lorena (DS tot medio 2023, nu mij onbekend)
- Samantha (DS tot begin 2024, nu mij onbekend)

Excuus als ik een enkele topdame ben vergeten op te noemen, maar alle 'actuele' topdames die ik nu nog graag bezoek, zitten er 100% bij.

Mila 1 was volgens mij actief tot 2019, 2020 ofzo. Dat was een prachtige, NL brunette, toen nog studente. Heb nooit de kans gehad voor een date met haar, maar ik heb haar toen wel gezien in de woonkamer. Superverschijning! Mocht je je afvragen waarom ik Mila 1, 2 en 3 benoem.

En dan heb ik ook nog hete, gedenkwaardige trio's gehad bij DS, met een aantal combinaties van eerder genoemde dames:

- Fleur & Nikky
- Fleur & Lisa (gestopt)
- Lisa & Britt (beide gestopt)
- Lisa & Monica (beide gestopt)
- Monica & Britt (beide gestopt)
- Monica (gestopt) & Valentina
- Monica & Mila 2 (beide gestopt DS)
- Marina & Isa

Zo heb ik dus een mooie tijd beleefd én beleef ik nog steeds bij hoofdzakelijk DS. Een tijd die ik -zolang mijn uitstekende libido en gezondheid dat toelaten- graag zal blijven voortzetten!

# Let's get ready for some hot action 🍆💦💜
monique alexander awareness GIF
Fleur en Ruby kan ook een heerlijk trio opleveren volgens mij.

Terug
Bovenaan Onderaan