Algemeen Dubai

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben net terug uit Dubai en verblijf in de Marina Bay. Het is er altijd druk qua verkeer en het staat er vol met auto's.

Ik ben vaak naar de bar Lock Stock en Barrel gegaan. Donderdag en vrijdag staat het vol met dames van de nacht. Even oogcontact is al voldoende voor een praatje. Het is niet goedkoop. Drankjes zijn best prijzig en de dames ook. Start rond de 1000 dirham en loopt snel op rond de 2000, maar dan heb je ook wat.

Het is nu ramadan en de dames klaagden dat business slow was.

Op de boulevard heb je genoeg andere bars en clubs. De meeste hebben working girls.

Qua tip om te doen kan ik ook niet veel toevoegen, maar misschien is dit wat.
-Jacht gehuurd voor 500 euro per uur excl. eten en drinken
- in de zandduinen rijden met een 4x4
- schietbaan
- dubai mall waar ik altijd in verdwaal
- licht en fontein show naast de mall
- nacht safari

Risico met aanhouding ivm illegaliteit?
Dubai is van de Golfstaten wel de meest liberale. Het is de favoriete speeltuin van rijke oliesjeiks uit de naburige landen die er komen doen wat ze thuis niet kunnen of mogen.

Dat gezegd zijnde, moet je natuurlijk niet overdrijven en enige discretie is aanbevolen. Het is geen goed idee om de plaatselijke toeristische dienst te vragen waar de dichtsbijzijnde hoerenkast is, of in een bar, laat staan op straat, aan een vrouw botweg te vragen hoeveel ze vraagt om met je mee naar je hotelkamer te gaan.

Zeker niet, maar hun interpretatie of de toeassing van hun strikte sharia-regels is eerder liberaal.

Toerisme is meer dan 13% van de economie van de UAE en meer dan 900 000 mensen werken er in de toeristische sector. Dat is ongeveer 1 op de 8 werknemers. Dubai alleen al telde meer dan 19 miljoen toeristen in 2025. [bron]

De overheid heeft dus weinig incentives om deze gans met gouden eieren te slachten door plots een streng islamitisch beleid te gaan voeren. Overigens is de sector van de seksuele dienstverlening bijna uitsluitend voor toeristen en worden de diensten verleend door niet-UAE-dames. Er is dus weinig of geen impact op de interne maatschappij en cultuur. Er zijn ongetwijfeld ook lokale DVP's, maar daar heb je als toerist geen toegang toe.

Was in Qatar net zo... zolang je buitenlander bent... en je het -in het openbaar- niet al te bont maakt... is het 'Wij niks gezien'!

Maar... als je wél tegen de lamp loopt... Tsja!

Ok maar wat kost daar een goodlooking dvp per uur en hoe is de service?

In Euros
1 AED is ongeveer 0.23 EUR. Voor minder dan 200 EUR lijkt het me moeilijk iemand te vinden en er is geen bovengrens aan de prijzen in Dubai.

De service gaat van verschrikkelijk slecht tot supergoed. Dat geldt hier, daar en overal.

Vermits de meeste DVP's op een kort toeristenvisum verblijven, is er een groot verloop. Een goede dame die je vandaag in een bar hebt getroffen is morgen misschien alweer weg.

Online beginnen de prijzen rond de 150 euro per uur. Meeste dames voor deze prijs zijn thais, indonesisch of filipijns ook al zeggen ze koreaans of japans te zijn. Meeste fotos zijn fake en video call doen ze niet aan. In en outcall is mogelijk en veel gebruiken dezelfde hotel.

Wat mooiere dames beginnen rond de 200 a 250 per uur. Dit zijn de dames die ik in de bar heb opgepikt. Wees inderdaad discreet oogcontact is vaak al genoeg om een uitnodiging te krijgen voor een praatje. Meeste zijn best open en geven genoeg hints dat meer dan praten mogelijk is.

Natuurlijk zijn er ook veel goedkopere en duurdere dames te vinden. Als je naar het centrum gaat waar veel werkers uitgaan dan liggen de prijzen lager ook zijn de dames minder leuk meestal Indiaas. In de luxere hotel bars liggen de prijzen veel hoger maar dan zijn echt hele mooie dames.

Wees discreet, gelukkig had mijn hotel meerdere lift ingangen en was het makkelijk om een dame mee naar mijn kamer te nemen.

Terug
Bovenaan Onderaan