Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Huizen waar ze entree vragen lekker negeren.
Inderdaad! Het is dus niet interessant meer om naar Duisburg te gaan want Eros26 en Haus 17-19 zijn de beste laufhausen. Ik ga zeker niet bij elke binnenkomst 2 euro betalen, dus dan kan ik Duisburg van mijn lijstje schrappen. Wordt deze entree altijd geheven of bijv. vanaf 20.00 uur o.i.d. en voor die tijd vrij toegang? In dat geval zou ik nog kunnen overwegen om te gaan rond 17.00 uur. En anders maar niet, dan maar geen Duisburg.
 
Dat zijn inderdaad niet de beste huizen.
Eros26 en Vulkan 17-19, dat zijn de huizen waar je moet zijn….maar nu niet meer dus, even Eros26 in: 2 euro; naar 17-19: nog eens 2 euro; terug naar Eros26: alweer 2 euro enz..enz…dat tikt lekker aan zo, even een paar keer de huizen in en uit voordat je een keuze maakt is er niet meer bij. Bekijk het maar🖕
 
Laatst bewerkt:
In de huizen zonder entree is het nog 30 euro, vraag is of je op zo´n kamertje in hausnr11 of hausnr25 dood gevonden wil worden
In H25 best goede dates gehad en ga niet naar een LH voor het behang maar gewoon voor een lekkere meid met goede Servive. Geef wel toe dat ik nooit in H11 geneukt heb en maar 1x in H13 bij Zahra. In sommige huizen is niet alleen het behang afstotend...

Lucy zat ooit in H69 en in E26 mag minder voor meer. Vertel mij maar wat zo geweldig is aan E26? Feit is wel dat als er helemaal niks te beleven is op de Vulkan je soms in E26 nog wat acceptabels kan vinden. Dood gevonden worden wil ik niet in geen enkel huis. Levert ongewenste publiciteit op, maar hartaanval over 20 jaar tijdens het neuken in een discrete club daar teken ik voor :)
 
Dat is juist mijn ultieme uitdaging. En dan bedoel ik natuurlijk in een Laufhaus, en als me dat twee euro kost, dan betaal ik dat graag vooruit:cool:
En wat denk je daar mee te bereiken?
Ken een verhaal van een wandelaar die dood is gegaan in een peeskamer in de stahlstrasse in Essen. Teveel drank op en nam bij de prostituee ook nog drugs.
Volgens de dames te plaatse wordt je in alle stilte met een wit doek uit de kamer verwijderd, niemand die je daar kent en je naasten worden ingelicht dat je in 1 van de zijstraten in elkaar bent gezakt. Een echte remi dood. En die prostituee baalt alleen dat ze tijdelijk niet kon werken, omdat jij daar dood lag te liggen op haar bed.
 
Op dit forum hoef je niet alles serieus te nemen. Als je op ieder bericht hier serieus moet ingaan...
Mijn opmerking was slechts zelfspot, een cynische grap. Hoewel echt goed klaarkomen ook een vorm van sterven is.

Verder heb ik er mee bereikt dat jij je verhaal hebt kunnen vertellen.
 
Dat is juist mijn ultieme uitdaging. En dan bedoel ik natuurlijk in een Laufhaus, en als me dat twee euro kost, dan betaal ik dat graag vooruit:cool:
Zoals Henk Wijngaard zou zeggen ben je dan gestorven met de vlam in de pijp. Zal mij echt niet jeuken wat anderen dan denken, als er maar gespreksstof is bij de crematie. Niks is triester als dood gevonden worden op de bank met omroep Max op buis en dat je rond het tijsstip van overlijden keek naar een programma over camperen op de Betuwe...

En die prostituee baalt alleen dat ze tijdelijk niet kon werken, omdat jij daar dood lag te liggen op haar bed.

Wel zo sociaal om een clausule op te nemen in je testament dat de DVP een fooi krijgt als ze nog even mijn laatste recebsie typt 😁
 
Afgelopen maandag ook Duisburg bezocht en werd ook geconfronteerd met 2 euro entree. Op zich niet zo n moeite mee, maar als er dan ook maar vier dames aanwezig zijn, vindt ik het diep triest. Mijn keuze wordt volgende keer toch weer Antwerpen.
Treurig! En als je dan een ander laufhaus in gaat en later nog even terug wilt om te kijken of er misschien meer dames zitten moet je weer 2 euro betalen. Mij zien ze met dit entree beleid niet meer.
Was je daar overdag of s'avonds? Zouden ze de hele dag entree vragen of vanaf een bepaalde tijd?
 
Nee, is niet meer nodig, je kan gewoon overal naar binnen zonder covid bewijs. Wel moet je in Haus 17-19 en Eros 26 2eu entreegeld betalen.
Weet jij misschien of die 2 euro toegang de hele dag wordt geheven of misschien alleen na een bepaalde tijd, bijv. vanaf 17.00 of 18.00 uur? In de middag is de bezetting meestal niet zo groot en zijn er mogelijk ook minder overlast veroorzakende wandelaars, dus het zou kunnen dat het overdag vrije toegang is, maar ik heb dat nog nergens kunnen vernemen.
 
Weet jij misschien of die 2 euro toegang de hele dag wordt geheven of misschien alleen na een bepaalde tijd, bijv. vanaf 17.00 of 18.00 uur? In de middag is de bezetting meestal niet zo groot en zijn er mogelijk ook minder overlast veroorzakende wandelaars, dus het zou kunnen dat het overdag vrije toegang is, maar ik heb dat nog nergens kunnen vernemen.
Afgelopen donderdag rond 17.30 geen entree voor Haus 17-19, wel voor Eros 26 moeten betalen
 
Daar zit dus geen logica achter. Je moet er dus vanuit gaan dat er altijd entree geheven wordt, ook al zit het laufhaus bomvol met kamers, maar dan wel voor 99% onbezet. Voor die 2 of 3 dames die er met een beetje geluk zitten betaal ik geen toegang na elke entree weer opnieuw.
 
Daar zit dus geen logica achter. Je moet er dus vanuit gaan dat er altijd entree geheven wordt, ook al zit het laufhaus bomvol met kamers, maar dan wel voor 99% onbezet. Voor die 2 of 3 dames die er met een beetje geluk zitten betaal ik geen toegang na elke entree weer opnieuw.
Ook ik ben het met je eens. Was er een paar dagen terug sommige huizen waren goed leeg. Als er op alles entree geheven gaat worden dan vrees ik dat mijn Duisburg periode ook voorbij gaat zijn. Terwijl ik daar een paar vaste poppetjes heb.
 
Ik weet niet of Bochum nog de moeite waard is. Ik ken het goed van voor het Corona tijdperk en toen was het heel aardig. Maar het zal, net als alle andere wandelbuurten, ook hier wel flink achteruit zijn gegaan. Ik lees er niks over hoe het er nu is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan