Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er zelf nog niet geweest maar wil wel eens gaan.
Kan iemand mij vertellen waar ik zoal de Zuid-Amerikaanse dames kan vinden?
Enige globale informatie over Duisburg of een link zijn van harte welkom.
 
Is er overdag ook wat te beleven in de raambuurt van Duisburg?zo rond 12-13 uur…
er zijn dan wel dames actief maar de bezetting is dan nog heel erg laag, beter kom je rond 16:00-17:00 uur dan begint het wel iets beter te worden
de vulkanstrasse is en blijft een raambuurt die pas tot leven komt in de avonduren, ik persoonlijk zou sowieso nooit daar naar toe gaan voor 20:00 uur imo
 
Als je via de A31 richting Duisburg reist, is dit momenteel haast niet meer te doen.
Naast een 8km lange baustelle op de A31 vlak voor Bottrop is er nu ook een baustelle op de A2 waar de A31 op in moet voegen.
Voor een korte vakantie had ik vrijdag nog mazzel met 3km file. Hoorde op radiozender einslive dat de hele dag door de file voor de baustelle tussen de 3 en 8km is.
 
Ik was er gisterenavond. Veel nieuwe gezichten die er pas twee weken waren en bezetting was weer wat hoger dan drie weken geleden. 11-15 en 23-50 waren best goed bezet, paleis nog niet. Veel Dominicaanse vrouwen en veel driebenigen. Ik kon wel concluderen dat de discipline voor de ramadan wat was afgenomen tegenover het begin vd ramadan maar dat terzijde.

Pinnen in 23 kost iets van 7-9 euros. Dan weet je het alvast!
 
Haus 17-19 en Eros 26 hebben toegangs poorten installeerd.. Volgens de dames kost t vanaf volgende week €2,00 entree om t huis binnen te gaan. Krijg je weer dezelfde looproutes als tijdens de corona maatregelen
dus voortaan moet ik dus iedere keer 2 euro betalen bij eros26 wanneer ik het gebouw inkom ??
is de entree dan 24 uur geldig of moet ik weer dan opnieuw entree betalen als ik het gebouw verlaat en later weer terug komt
 
Ik was net aan het overwegen om, na ruim 2 jaar, weer eens naar Duisburg te gaan nu de Corona beperkingen ook daar eindelijk zijn opgeheven. En nu lees ik dat er toegangspoortjes komen bij Eros26 en Haus 17-19, de 2 meest interessante laufhausen. Toen ik nog een frequent Duisburgganger was liep ik altijd een paar keer deze laufhausen in en uit en dan maakte ik mijn keuze. Dat kan dus niet meer. Ik ben niet van plan om telkens 2 euro te betalen om zo'n Haus in en uit te gaan. Dus definitief einde Duisburg voor mij.
 
dus voortaan moet ik dus iedere keer 2 euro betalen bij eros26 wanneer ik het gebouw inkom ??
is de entree dan 24 uur geldig of moet ik weer dan opnieuw entree betalen als ik het gebouw verlaat en later weer terug komt
Nou, het zal wel het laatste zijn, telkens betalen als je er weer in wil. Als het inderdaad één keer 2 euro zou zijn en je dan een bepaalde tijd, bijv. 3 of 4 uur, in en uit kon lopen, dan zou ik er nog niet zoveel bezwaar tegen hebben. Maar iedere keer weer opnieuw betalen, dat is een gigantische belemmering in je vrijheid om wat rondjes te lopen.
Dan zoeken ze het maar uit daar in Duisburg en ik wens ze veel succes met de klandizie, maar ik doe niet mee met die uitperserij en ik hoop velen met mij niet.
 
Haus 17-19 en Eros 26 hebben toegangs poorten installeerd.. Volgens de dames kost t vanaf volgende week €2,00 entree om t huis binnen te gaan. Krijg je weer dezelfde looproutes als tijdens de corona maatregelen
Ik ben vorige week geweest in 26 geweest, een Tsjechische vertelde mij dat de kamerhuur €180,- per dag was, dat is 6 klanten afwerken en nog niks verdient.
Ik kreeg bijna medelijden ,maar toch maar €30,- betaald voor de service.
Die uitbaters verdienen toch meer dan zat aan de kamers, willen ze nog meer verdienen aan mensen die veel keer van 26 naar 17-19 lopen en als je weer terug komt weer betalen of is dat een dag geldig?
 
€ 180 per hele dag?
Per hele dag ja, ze doen daar niet aan halve dagen zoals in Antwerpen, is ook niet nodig want er staan nog heel veel kamers leeg.
Ze moeten de kamer prijzen verlagen naar €100,- dan werken de dames relaxter en komen er meer dames naar Duisburg.
Maar het gaat de zware jongens om zoveel mogelijk geld te verdienen.
Nu moeten de dames toch wel 10 klanten per dag afwerken om iets te verdienen.
Er zijn er een paar die dat makkelijk halen,
De top hoeren, maar de minder aantrekkelijke hebben het moeilijk en zitten in de kamers met lagere prijzen.
 
In Nederland zijn de huren meestal hoger, al kan je wel per dagdeel huren.
Het lijkt mij dat de dames wel wat meer zouden mogen vragen, hoewel veel bezoekers het daar waarschijnlijk niet mee eens zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan