Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ga er maar van uit op dit moment dat soms in bijna alle huizen alles verplicht is. Ik ga er nu naar toe. Laat jullie morgen weten wat de stand is geweest mbt tot testen. Ik heb zelf een gratis test hier gedaan die neem ik mee. Ga geen 20 euro meer betalen.

Vorige x dat ik er was kon ik maar in 1 huis naar binnen zonder iets te wijzen. Voor de rest moest ik overal allebei wijzen.
 
Ga er maar van uit op dit moment dat soms in bijna alle huizen alles verplicht is. Ik ga er nu naar toe. Laat jullie morgen weten wat de stand is geweest mbt tot testen. Ik heb zelf een gratis test hier gedaan die neem ik mee. Ga geen 20 euro meer betalen.

Vorige x dat ik er was kon ik maar in 1 huis naar binnen zonder iets te wijzen. Voor de rest moest ik overal allebei wijzen.
Ik zie uit naar uw bevindingen.
 
Morgen officiële berichten over de versoepelingen.
De volgende is mijn mening...kan het goed fout hebben, zeg 't alvast.....! 😕
Ik verwacht voor onze hobby in alle huizen, wat Eros 26 en 17-19 gaan doen geen fucking idee....maar voor de rest van de huizen geen test of QR-code en zonder mondluier.
laten we het hopen, maar ik ben niet heel erg optimistisch over de zgn aankomende versoepelingen in Dld
 
Ja las het ook en dit zou vooral gaan om de muilkorfplicht die twee weken word verlengd. Op een andere site las ik (uur geleden online gekomen) dat "alles" eraf gaat zondag betreft QR etc. Uiteraard eerst nog maar eens zien en ervaren. Donderdag naar duisburg tenzij ik al eerder verneem dat testen en al die poppenkast blijft.
 
Jah...op veel plekken en officiële verklaringen is te lezen dat de regels voor bordelen en nachtleven tot begin april verlengd is. Voor de rest van het land is het bijna vrijheid.

Het schijnt dat je in Bochum gewoon zonder test of QR je ding kan doen, omdat het geen huizen zijn maar ramen, op 2 na dan ... Bezetting is meer dan in Duisburg....lees bezetting....dus minder ramen maar wel bezet vooral in de w'kend. Wel 38km (30 min) verder rijden.

Ik ga even na denken of ik door rij naar Bochum of Antwerpen ga doen voor vandaag. Antwerpen is zo relaxed en abnormaal veel aanbod. Ik ben wel klaar met Duisburg masker en test gedoe...heb veel nieuwe geneukt maar ze zijn of lang bezet of geen klik. Bochum is dan ook 30€....schade is minder pijnlijk als je een verkeerde keuze heb gedaan.

Maar goed...ff douchen, ontbijten....mooi weer vandaag. Ik ga 100% neuken vanavond. Voordat ik in de auto stap eerst pik goed rechtzetten en je weet waarom...😜 Ik heb carport kan gewoon met mijn arm in mijn broek...kijk uit hé...als je dit op straat doet....je geeft verkeerde signaal af jonge....die nieuwsgierige buurvrouw die kijkt ?!....je heb zo een grensoverschrijdende geval aan je deur govverdomme man...!! Tis een straf om gewoon man te zijn tegengodverdommewoordig met je transgender-nonbinaire-LGBTH'OER weet ik veel nog allemaal.....Fuck alle moeilijk doeners....ik ga neuken.

Brandstof prijzen in Duitsland nuScreenshot_20220319-081933.png

 
die prijzen voor benzine gaan tegenwoordig helemaal nergens over
ik kan me nog goed herinneren dat eind 2016 begin 2017 een litertje Super maar 95 cent koste in duitsland
We zitten nog in goede tijden... schaarste wordt verder gecreëerd, inflatie zal tegen de zomer boven de 10% uitkomen. Euro verliest zijn waarde tegenover de dollar. 2 jaar geleden is het al begonnen 't is merkbaar dat het westen haar dominante positie en glorie langzaam verliest aan het oosten. Rusland Iran China India zitten aan Saoedische tafel om de genade klap uit te delen ze willen de dominante dollar doorbreken.
Er komen rare tijden aan....dit soort dingen gebeuren langzaam...en onze leiders zullen weer een vijand aanwijzen om zelf hun nalatigheid te verbergen.
...enne....dit is effe onder ons hè.... Thierry B. mag dit niet lezen.
Maar eerst neuken in België en daarna eten en drinken....en kijken of er nog beetje benzine over is voor mij.
 
In de weekenden is het echt wel ok.
Moet er bij vermelden dat nu de test overbodig is zullen meer klanten daar lopen...wat voor meer wachten gaat zorgen. Omdat het aanbod van meiden niet zoals 3 jaar geleden is.

Wij dachten namelijk, als er niet getest hoeft te worden zullen meer meiden komen werken....en dat is zo....maar als er geen test en vaccinatie wordt gevraagd dan komen ze met bussen....en dat geloof ik ook.

Maar wat we eventjes zijn vergeten....is...dat de meeste meiden aankomende hele maand april weg zullen blijven ook de nu aanwezige !
Want hun grootste klanten kring moeten een maand gaan inhouden.... oftewel, Ramadan.

Wat misschien niet zo gauw als een nadeel gezien zou moeten worden voor ons.Waarom ?
Nou, over een maand gaan die gasten als stelletje geile konijnen als een bezetene neuken na een maand niets....de meiden weten dit en komen dan ook massaal terug want ze gaan money maken. En als in een maand de versoepelingen in Duitsland helemaal over zijn....denk ik dat we terug kunnen komen op ons verhaal......met bussen 🤤....geen test geen QR en vol met klanten.....de meiden hebben geld nodig 🤑 en wij hun 🍑.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond ook wezen wandelen. Erg rustig.
Als je niet geboosterd bent moet je testen. Nog steeds 2G+

Hier komt het mooiste. Was met een maat die Jansen heeft. Plus negatieve test. Bij Haus25 mocht ie niet naar binnen omdat die idioten 1 prik zagen. (Helaas zijn een paar van die idioten vrienden van me)

Elk ander huis was wel toegankelijk met Jansen voor hem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan