Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Overal met mondkapje in. Plus 3x prik.... Alleen Eros 26 en huize 17-19 vraagt als extra een test erbij.

Mensen ga nou niet achter Eros betalen voor een test terwijl je in Nederland of elders in Duitsland gratis getest kan worden.

Ik heb mezelf moe geneukt.... godverdomme ! Wat een keuze.....🥲.. vergeleken met 6 weken geleden. Ik ga ff bier halen...en dan step🛴 ik naar Dadaslar om te eten.

4 maart mannen....4 maart !!
 
Klopt bij elke huis coronacheck + test als je geen booster hebt. Maar zoals ik het begrepen heb vervalt na 4 maart ook de meeste regels in de Bondsrepubliek.
Wordt hier ook goed op gecontroleerd? Afgelopen zomer ben ik ook eens geweest, toen moest er ook een Qr gescand worden maar stonden ze er op sommige dagen geen eens...
 
Nou dat was m'n een avond gister hey ! Lang geleden dat er zoveel keuze was. Na eros heb ik nog in huis 17-19 drie meiden bezocht. Weet hun namen niet....dan krijg je van die half ingevulde recensie titels. Recensies zullen volgen.
Als een bezetene hond heb ik geneukt, echt waar.
Qua, mooi smoel en lichaam, was Eros the place.
In huis 17-19 oost europese girl next door types.
Waar je voor 30€ ook goed en lang kan neuken zonder gezanik. Was daar rond 20u tot 24u. Weinig pauze genomen tussen de meiden. Ging ff bier halen...als hij het krat buiten had gelegd was bier kouder geweest govverdomme. Keihard geneukt en dan bier drinken van 13°C. Echt ook de laatste keer dat ik dan iets ga halen van die gasten. Goed eten en drinken na goed neuken is erg essentieel mensen 🧐...jammer dat de goeie tenten ver lopen zijn vooral na intensief geneukt te hebben...flikker op kel...ben geen olympisch atleet.
Ik had een paar weken lang sancties en embargo op Duisburgse meiden opgelegd omdat ze prijzen hadden verhoogd in mijn kwetsbare tijden tijdens Covid-19. Die sletten heb ik ook niet meer gezien gisterenavond.
Maar ik had een alternatief... Antwerpen...jawel.
En dat blijf ik doen... zoveel keuze en geile wijven man man....ik ga daar echt niet meer dan 3 bezoeken doen, das een aanslag op je portemonnee. Maar echt leuk...die tijd in België ook een elektrische step gekocht...Lekker 4 uur hoerenlopen en dan op de step relax naar een cafeetje eten drinken daarna op de step de boel verkennen. Ook een keer privé bezoek gedaan via redlight.be ging super handig met zo'n step. Geen parkeer stress.
Tijd voor lente....geen covid shit....meer meiden meer neuken....meer(koude)bier en goed eten.

Ik zie het positief in
 
Nou dat was m'n een avond gister hey ! Lang geleden dat er zoveel keuze was. Na eros heb ik nog in huis 17-19 drie meiden bezocht. Weet hun namen niet....dan krijg je van die half ingevulde recensie titels. Recensies zullen volgen.
Als een bezetene hond heb ik geneukt, echt waar.
Qua, mooi smoel en lichaam, was Eros the place.
In huis 17-19 oost europese girl next door types.
Waar je voor 30€ ook goed en lang kan neuken zonder gezanik. Was daar rond 20u tot 24u. Weinig pauze genomen tussen de meiden. Ging ff bier halen...als hij het krat buiten had gelegd was bier kouder geweest govverdomme. Keihard geneukt en dan bier drinken van 13°C. Echt ook de laatste keer dat ik dan iets ga halen van die gasten. Goed eten en drinken na goed neuken is erg essentieel mensen 🧐...jammer dat de goeie tenten ver lopen zijn vooral na intensief geneukt te hebben...flikker op kel...ben geen olympisch atleet.
Ik had een paar weken lang sancties en embargo op Duisburgse meiden opgelegd omdat ze prijzen hadden verhoogd in mijn kwetsbare tijden tijdens Covid-19. Die sletten heb ik ook niet meer gezien gisterenavond.
Maar ik had een alternatief... Antwerpen...jawel.
En dat blijf ik doen... zoveel keuze en geile wijven man man....ik ga daar echt niet meer dan 3 bezoeken doen, das een aanslag op je portemonnee. Maar echt leuk...die tijd in België ook een elektrische step gekocht...Lekker 4 uur hoerenlopen en dan op de step relax naar een cafeetje eten drinken daarna op de step de boel verkennen. Ook een keer privé bezoek gedaan via redlight.be ging super handig met zo'n step. Geen parkeer stress.
Tijd voor lente....geen covid shit....meer meiden meer neuken....meer(koude)bier en goed eten.

Ik zie het positief in
Goed verhaal!😀
 
Ik word nu wel weer een beetje nieuwsgierig naar het huidige Duisburg na ruim 2 jaar daar niet meer te zijn geweest. Ik hoop dat binnenkort geen test meer nodig is, dan ga ik weer eens die kant op. Maar zolang de test nog verplicht is zien ze me daar niet, ook al zitten de laufhausen bomvol.
 
Ik word nu wel weer een beetje nieuwsgierig
Vergeet niet dat ik de eros26 gevuld met maximaal 5 meiden heb meegemaakt en de huizen 17-19 voor en achter in totaal 2 meiden heb gezien. Vanuit dat situatie komende...
Is wat ik afgelopen zaterdag heb meegemaakt met een testesteron gehalte van 45 nmol/l.
(Kan normaal nie...want je prostaat is dan zo groot als een watermeloen) als je dan klaar komt dan schiet zo'n kind, als je d'r niet goed vast hou, onder je weg en breek zo d'r nek....en da wilde gij ook nie wa ?!

Ff terug naar het verhaal....zoals 2 jaar geleden was t nog lang niet....maar dat gaat wel komen...als die lullo in moskou niet op het verkeerde knop drukt....katastrofale libidoloze gek.....heeft die gast geen moeder ofzo joh !?
 
Normaal gezien vragen ze sinds ongeveer een maand bij ALLE huizen 2g+. Dat betekent vaccinatie+booster met daarbij een test van niet ouder dan 24 uur. Alleen vaccineren is dus niet voldoende om binnen te komen, zelfs in h11-15. Alleen h21 had geen controleur de laatste keren dat ik er was. Testen kan gratis in duitsland in stad bij een tentje door alleen door je neusgat te roeren en niet zoals die pcr-test diep. Na 15 minuten heb je resultaat op de mail. Groetjes uit Ter Apel
 
Klopt het dat als je gevaccineerd bent zonder booster dat je een negatieve test moet hebben om binnen te komen? Want ik heb zelf geen booster prik genomen.

- En zijn de prijzen nog € 30? Of vragen ze tegenwoordig € 50?

- En zijn er genoeg dames aanwezig in de weekend? Dus vanaf vrijdagavond.

- Of welke dagen is het nuttig om te gaan? Waar je veel dames kan treffen.

Ik ben van plan om dit weekend naar Duisburg te gaan. Laatste keer dat ik daar was was in februari 2020, dus 2 jaar geleden. Ik heb wel zin om een Oost-EU dvp te bezoeken met een dikke kont en dikke tieten. Ik heb 2 keer een dame uit Tsjechië met een dikke kont en dikke tieten(Emmie of Emmy zag ik als naambordje) bezocht die werkzaam was bij H17-19 de 1e verdieping aan de rechter kant als je binnenkomt waar die paal staat. Mijn laatste bezoek was dus bij haar, ik vraag mij af of ze daar nog werkzaam is.
 
4 maart versoepelingen voor betaaldsex in NRW is onveranderd en blijft 2G+.

Dus vaccinatie en NEG. test voor Eros 26 en Huize 17-19.

Andere huizen alleen met vaccinatie.

Wijzigingen zijn eerder voor niet gevaccineerden ....ze kunnen met een negatieve test zonder ingeënt te zijn plekken bezoeken. Bv restaurant bios enz enz.

Clubs en discotheken zijn weer open maar net als betaaldsex met QR en NEG test.
 
Vorige week zaterdag en afgelopen dinsdag werd mij geen test gevraagd in die huizen.
Ik liet eerst de test zien ... security wuifde met hand van nee nee alleen vaccinatie.

Dit is mijn situatie en vanaf het begin heb ik het niet anders meegemaakt.

...kan het zo zijn dat ze persoonsgebonden soms anders doen !!!??....geen idee.

Ik laat het aan jullie over....maar meld wat je meemaakt hier zodat we meer referenties hebben voor de loopgenoten die niet zo bekend zijn op de vulkaan.
 
Ik raad iedereen aan zich gewoon even te laten testen. Een negatieve test, niet ouder dan 24 uur. Voorkomt problemen bij toegang tot alle huizen. Zo simpel is het. Gisteravond nergens een probleem om binnen te komen, anderen werden teleurgesteld weggestuurd omdat ze die test niet konden overleggen.
Moet wel opmerken dat de controle niet overal even consequent is, maar als je op drukkere tijdstippen binnen wil, is het wel zo handig als je aantoonbaar getest bent.
 
Twee buurlanden....voor andere landen lijken we op elkaar....er zijn zulke grote cultuurverschillen. Één daarvan is de omgang met risico's. Duitsers staan erom bekend enorm veel behoefte te hebben aan zekerheid en willen risico's zoveel mogelijk beperken. Dit streven naar zekerheid en vastigheid zal een Duitser er altijd voor behoeden een groot risico aan te gaan.
Vanaf de eerste weken van de pandemie zijn ze begonnen met dragen van een mondkapjes....tot heden niet gestopt.....kijk terug op YouTube hoe ons politiek destijds er mee omging....en wijzelf.
Duitsers zijn plichtsgetrouw....en ons Nederlanders moet je niet vertellen wat het beste is. Want wij weten het beter dan iedereen.

Duitsland gaat zeker terug naar normaal....in een normale, op hun eigen Duitse manier.
En Nederland doet 't op zijn manier.....is irritant....duurt te lang....we willen neuken....net als 2 jaar geleden...waar blijven de meiden ??

Ik heb geduld....ga nou niet schelden op een land waar je goedkoper neuken drinken eten en tanken kan.
(Goh....klink echt als een trotse trouwe hoerenloper)
 
4 maart versoepelingen voor betaaldsex in NRW is onveranderd en blijft 2G+.

Dus vaccinatie en NEG. test voor Eros 26 en Huize 17-19.

Andere huizen alleen met vaccinatie.

Wijzigingen zijn eerder voor niet gevaccineerden ....ze kunnen met een negatieve test zonder ingeënt te zijn plekken bezoeken. Bv restaurant bios enz enz.

Clubs en discotheken zijn weer open maar net als betaaldsex met QR en NEG test.
vaccinatie + booster.
 
Terug
Bovenaan Onderaan