Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ga dan nooit meer op zaterdag avond veel te druk met klanten en de dames willen dan de omzet van de week al goed maken.
Donderdag avond vind ik de beste tijd. Rond 20:30u.
ik vond het vroeger ook helemaal geweldig om op vrijdag en zaterdag avond naar de vulkan te gaan maar de laatste 2 jaartjes voor die pleuris corona plandemie kwam ik ook nauwelijks meer daar op de vulkan op die 2 dagen, en idd wat jij zegt veels te druk en ging ik ook meestal liever op donderdag of zondag avond naar de vulkan toe, veel rustiger en geen last van die armzalige windowshoppers die maar een paar kruimel tientjes op zak hebben
 
Laatst bewerkt:
Sluit ik me ook bij aan,als de test bewijzen en vaccinatie niet meer nodig zijn komen de oostblokkers en latina weer naar duisburg, dan ga ik ook weer.
Nu zit er ongeveer 25 dames en voor corona 100, ik ga dan nooit meer op zaterdag avond veel te druk met klanten en de dames willen dan de omzet van de week al goed maken.
Donderdag avond vind ik de beste tijd.
Rond 20:30u.
Ik was laatst op donderdagavond rond 23:00 en de bezetting was triest.
 
Ja dit is top! Er gaan absoluut meer dames komen en er is ook aardig wat bijgekomen zoals achter 17-19. Ook sexxpalace heeft veel kamers. Sexxpalace is lang dicht geweest heel tof om daar straks weer te kunnen lopen. Aftellen is begonnen maar zal me niks verbazen als het veel sneller gaat en terecht. Stoppen die onzin!
 
Mooie dromen, eerst maar eens zien wat er van uit gaat komen. Als die waanzinnige testmaatregelen van boord zijn ga ik er weer eens een kijkje nemen. Ik lees hier ergens dat het op 20 maart zover is, als dat zo is, dan nog even wachten dus.
 
[Nostalgie modus aan]

Hopelijk komen door de barre economische tijden (de een zijn dood is de ander zijn brood :D) de toppers uit Tsjechië, Griekenland, Italie etc ook weer eens richting de Vulkaan. Die waren er behoorlijk uitgeconcureerd door de Roemeense dames, waar ik persoonlijk niet zo'n fan van ben. Krijg heimwee naar de gloriedagen van de Vulkaan, je kreeg al kippenvel als je op de snelweg de groene toren zag. 17-19 bijna overal prachtige dames waar je voor 30euro mee kon kameren. Bezocht toen wel eens op een avond 2-3 dames en had mijn vaste toppers die ik van tevoren appte voor een tijdstip. Ging altijd tussendoor ff lekker eten en weer door. Good times, echter weet ik diep van binnen dat die tijden waarschijnlijk niet meer gaan komen :(
 
Vind ik getuigen van weinig respect, en ronduit a-sociaal. Maar dat moet je zelf maar weten. Ik vind dat je dat niet kunt maken. Hou gewoon rekening met je medewandelaars, en met de dames die je bezoekt.

Net terug uit Duisburg. Erg rustig, weinig dames, weinig wandelaars.
Eerst een dame bezocht, die na de gemaakte afspraak eerst nog een heleboel letters moest typen, en een (ex?)vriendje nog een boel uit te leggen had. Relaxt uitgekleed op bed liggen wachten (dit is me nou nog nooit overkomen) en de dame lekker een beetje liggen plagen. De stemming zat er bij haar niet in, maar ik ben geduldig. Geld lag uitgeteld op haar nachtkastje. Toen ze haar soap af had, even goed doorgeneukt, nou was het mijn beurt. Niet het hele programma af kunnen maken, en afgesproken dat we het gemiste deel een volgende keer gaan in halen.
Even de stad in, avondeten, en weer terug voor de volgende ronde. Rose (E26/403) stond te wachten, en dat is altijd een zeker bezoek. Bij haar ben ik nog nooit teleurgesteld weggegaan, Albanese, net over de 30, de grootste echte borsten van de Vulkaan, en een lekker lijf, dat moest maar weer eens een keer. Altijd vriendelijk, service-gericht, redelijke prijs, voldaan de kamer verlaten. Eigenlijk één van de dames die ik af en toe eens bezoek, en we hebben het allebei lekker met elkaar.
De kenmerken die je hier noemt over Rose , afkomst en kamer nummer weet ik dat ik haar 2 jaar geleden in februari 2020 vlak voor de pandemie hebt bezocht. Dit was ook mijn laatste bezoek in Duisburg, ik was toen op een dinsdag geweest.

Bizarre ervaring wat ik nu ga vertellen, toen ik langs haar liep sprak zij mij aan en vroeg mij of ik met haar wou neuken of een andere dame die in een kamer naast haar bezig was, je mag dan klaar komen op de borsten van de andere dame als je mij hebt geneukt. Ze zei je hoeft niks te betalen, er is een klant uit India die betaald, ik dacht wat zeg je mij nou?😅🤨 verder liep ze met mij naar de kamer waar de andere dame bezig was met de klant die dat dus had voorgesteld (ik dacht ik heb nog niet eens gezegd dat ik dit wil). Dus ik was binnen en ik zag de dame met de klant op bed liggen, ik schrok en ik was beetje zenuwachtig. Eindstand heb ik Rose geneukt zij heeft mij ook gepijpt, maar terwijl ik bezig was met haar, zat die klant met de andere dame op de bank toe te kijken hoe Rose en ik bezig waren, en nadat ik Rose had geneukt kwam later die andere dame op bed liggen en trok Rose mij af zodat ik klaar kwam op de borsten van de andere dame. Ik voelde me heel ongemakkelijk en verlegen omdat ik werd bekeken door een dame en een klant op de bank. Maar dat was dus zijn fetisj, hij wou kijken hoe 2 mensen seks met elkaar hadden….echt heeeel bizzar en ik kon niet geloven dat dit was gebeurd en dat ik dat had gedaan, ook omdat ik nog vrij jong ben en normaal gesproken dit niet zo gauw doen.

Maar goed ik hoefde zelf niks te betalen. Ik heb die klant die had betaald zo weinig mogelijk proberen aan te kijken, omdat ik hem niet naakt wou zien. Ik vroeg aan hem waarom wou je dit? Waarop hij zei ja seksparty (heel droog). Ik vroeg hem hoeveel heb je betaald? Maar toen moest hij beetje lachen en zei die andere is een geheim.

Dit was echt een bizarre ervaring, maar ik had die dag ergens anders ook iets geks gezien dat ik de kamers lang ging en dat er opeens een oude dikke man op bed lag en zijn pik aan het aftrekken was en dat de dame met haar voet op zijn gezicht zat te drukken, terwijl de deur gewoon wijd open stond. Ik keek meteen weg en ging meteen als een raket weg, terwijl andere mannen gewoon toekeken hoe zij bezig waren. Pff er gebeuren gekke bizarre dingen daar in Vulkanstrasse.
 
@AmsterdamTheCity

Haha! Mooie anekdotes. Ik heb in haus 23 eens een oudere man in een catsuit gezien die door een dvp begeleid werd aan een riem.
Er bestaan bizarre fetishen :). Mijn droom was altijd al eens twee vrouwen, op de Vulkan ook uitgevoerd. Viel toch tegen en was een lichte teleurstelling eigenlijk. Toch wil het weleens een nieuwe kans geven.
 
@AmsterdamTheCity

Haha! Mooie anekdotes. Ik heb in haus 23 eens een oudere man in een catsuit gezien die door een dvp begeleid werd aan een riem.
Er bestaan bizarre fetishen :). Mijn droom was altijd al eens twee vrouwen, op de Vulkan ook uitgevoerd. Viel toch tegen en was een lichte teleurstelling eigenlijk. Toch wil het weleens een nieuwe kans geven.
Ja dat had ik toen ook eens gehoord toen ik met een paar andere jongens daar waren. Ik stond al bij de auto te wachten tot hun kwamen, toen iedereen hun eigen kant ging om een dame te bezoeken. Toen vertelde ze aan mij dat ze ook een man zagen zonder shirt (geen catsuit) en een balletje in de mond en dan met een zweep geslagen worden en dus ook begeleid werd aan een riem door een dame, dat was ergens bij eros 26. Maar gelukkig had ik dat niet gezien en was ik er op dat moment niet bij ahah. Gekke mensen joh😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan