Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Drieganger Helaas op totaal verkeerde tijdgestip gegaan, had iedereen die daar vaker komt al kunnen vertellen. Vanaf 20:00 uur houden de meeste populaire DL het al voor gezien omdat er geen goede klanten meer zijn.

Aantal dames is gewoon beperkt, maar nog steeds ruim voldoende aanbod als je weet waar je moet zijn. Beste tijd is tegenwoordig tussen 15:00 en 20:00 uur. Grootste probleen op de Vulkan is aantal klanten. Parkeerplaats was best vol toen ik daar was en ja alle toppers waren bezet maar dan moet je gewoon even wachten en rondkijken.

Zeiken over de geur uit de keuken in H25 is prima, naar in het EG zitten gewoon 3 lekkere toppers die daar weinig huur betalen en bijna continue bezet zijn. Kan je wel vasthouden aan E26 en H17 (waar bijna niks zit...), maar dan ga je ongeneukt maar huis 😉
 
In haus 50 trouwens een zeer schrijnend geval gezien. Jonge meid die helemaal beduusd voor haar kamer stond en zo wazig uit haar ogen keek....
Dit jonge meisje heet Neta. Sinds een jaar of twee op de Vulkan. Langere tijd in H25, kamer 19. Nu kamer 16, als je de trap op komt, tweede verdieping, je loopt gelijk haar kamer binnen. Naast Roemeense Maria (k17).
Ze is niet schrijnend. Dat lijkt misschien zo, maar ze staat een beetje eenzaam (haar lot?), afwezig en dromerig af te wachten. Ze praat Engels, maar het komt een beetje ongemakkelijk haar mond uit...
Ze weet wat ze daar doet. Ze is wat voorzichtiger geworden sinds er op BC nogal juichend over haar geschreven werd. Ze is gewoon jong, en een houding van "geheimzinnig aantrekkelijk". Ik vind dat ze heerlijke tietjes heeft.
Voor een standaard nummer opent ze zich. Wil je meer, een GFE, dan wordt je geconfronteerd met upselling. Als je haar wat beter kent, kun je haar gedrag beter plaatsen. Eigenlijk is het best een schatje, die afstandelijk haar grenzen stelt. En net zoals andere vrouwen , heeft ze het liefst klanten die wat te besteden hebben. Er zijn dus grenzen aan mijn loyaliteit. Toch mag ik haar wel.
 
@Drieganger Helaas op totaal verkeerde tijdgestip gegaan, had iedereen die daar vaker komt al kunnen vertellen. Vanaf 20:00 uur houden de meeste populaire DL het al voor gezien omdat er geen goede klanten meer zijn.

Aantal dames is gewoon beperkt, maar nog steeds ruim voldoende aanbod als je weet waar je moet zijn. Beste tijd is tegenwoordig tussen 15:00 en 20:00 uur. Grootste probleen op de Vulkan is aantal klanten. Parkeerplaats was best vol toen ik daar was en ja alle toppers waren bezet maar dan moet je gewoon even wachten en rondkijken.

Zeiken over de geur uit de keuken in H25 is prima, naar in het EG zitten gewoon 3 lekkere toppers die daar weinig huur betalen en bijna continue bezet zijn. Kan je wel vasthouden aan E26 en H17 (waar bijna niks zit...), maar dan ga je ongeneukt maar huis 😉

Ik loop inmiddels al best wat jaartjes mee op de Vulkaan om te kunnen zeggen dat voorheen (2018 -2020) een donderdagavond rond 23:00 een perfecte tijd was! Ruim aanbod vrouwen zonder groepjes jongeren en ook niet de zaterdagservice :). Afgelopen donderdag was het aantal bezoekers schrikbarend laag (ik denk oorzaak covid regels) dat de meeste vrouwen aan het vervelen waren en dus naar huis gingen. Zoals eerder beschreven is een totaal van 25 á 30 vrouwen over de gehele Vulkaan natuurlijk een verschrikkelijk aantal.
 
Weet hoe het vroeger was, toen kon je makkelijk doorgaan tot 4 uur 's nachts.

Twee weken geleden op Zaterdag om 18:00 uur was de grote parkeerplaats bijna vol en bijna geen wandelaar gezien, die zaten ergens binnen. Alleen wat nieuwe onbekende DL stonden verveeld aan de deur, animo voor testen was laag.

Veel dames gaan naar huis als ze een uur geen klant hebben. Dames die om 23:00 uur er nog zijn slapen soms op de kamer en dan kunnen ze net zo goed blijven wachten...
 
Vandaag daar geweest. Ik moest in Duitsland zijn. Hier gelezen over testen voor toegang. Daar had ik geen zin in, dus eerst langs Doetinchem. Karige bezetting in Doetinchem dus toch de gok genomen langs Duisburg te gaan. Inderdaad moest ik een test laten zien bij nr 26. Bij de andere laufhausen schijnbaar niet, maar daar heb ik nog nooit wat fatsoenlijks gevonden. Laufhausen doen daar sowieso hun naam eer aan, met name trap laufen. Verder een armzalige bedoeling
Goed, testen dus. Kan aan de achterzijde van het gebouw. Kost je 20 eu. Tegen mijn principes, aangezien ik aan alle voorwaarden voldoe. Laat er nu toevallig een achter uitgang zijn, even proberen en ja hoor... ongetest binnen... Wel een risico want er schijnt normaal iemand te zitten en met die baasjes van de bewaking heb ik liever geen ruzie. Denk dat ze van weinig woorden zijn...
Ook in 26 karige bezetting. Toch een prooi gevonden. Weet haar naam niet eens meer. Was eigenlijk niet echt de moeite waard, letterlijk een automatisch afwerk programma. Voor 30 euro verwacht ik dan ook niet veel. Zak geleegd laten we maar zeggen..Toch met een smile weggaan vooral door het binnensluip avontuur..
 
Laat er nu toevallig een achter uitgang zijn, even proberen en ja hoor... ongetest binnen...
Geloof dat gewoon niet, tenzij je nu geen tanden meer hebt... ;)

Snap dat negatieve geschrijf niet. Ga lekker naar de Amsterdamse Wallen om voor 50-80€ hetzelfde te krijgen als op de Vulkan voor 30-50€, maar zeker de afgelopen dagen draait het weer een stuk beter. Als je weet waar je moet zijn is het bijna altijd een succes.
 
Ik was er gisteren ook met een maat. Lekker relax in de late avond begin nacht. Eerste rondje toen een wat oudere gepakt ohne :p blowjob. Daarna ff patatje gegeten toen weer een Griekse afgesproken ook Ohne pijpen en neuken voor 50€.
Daarna ff relaxen en als laatste een oudere Colombiaanse weer laten afzuigen voor 30.

Toch een prima avond voor mij.
 
Geloof dat gewoon niet, tenzij je nu geen tanden meer hebt... ;)

Snap dat negatieve geschrijf niet. Ga lekker naar de Amsterdamse Wallen om voor 50-80€ hetzelfde te krijgen als op de Vulkan voor 30-50€, maar zeker de afgelopen dagen draait het weer een stuk beter. Als je weet waar je moet zijn is het bijna altijd een succes.
Hoezo niet geloven? Als je de achterdeur open maakt en er zat wel iemand dan had hij je hooguit tegengehouden of je zegt snel zelf van sorry verkeerde deur, als er niemand zit loop je gewoon naar binnen. Lijkt mij geen probleem en het proberen waard.
 
als er niemand zit loop je gewoon naar binnen
Vind ik getuigen van weinig respect, en ronduit a-sociaal. Maar dat moet je zelf maar weten. Ik vind dat je dat niet kunt maken. Hou gewoon rekening met je medewandelaars, en met de dames die je bezoekt.

Net terug uit Duisburg. Erg rustig, weinig dames, weinig wandelaars.
Eerst een dame bezocht, die na de gemaakte afspraak eerst nog een heleboel letters moest typen, en een (ex?)vriendje nog een boel uit te leggen had. Relaxt uitgekleed op bed liggen wachten (dit is me nou nog nooit overkomen) en de dame lekker een beetje liggen plagen. De stemming zat er bij haar niet in, maar ik ben geduldig. Geld lag uitgeteld op haar nachtkastje. Toen ze haar soap af had, even goed doorgeneukt, nou was het mijn beurt. Niet het hele programma af kunnen maken, en afgesproken dat we het gemiste deel een volgende keer gaan in halen.
Even de stad in, avondeten, en weer terug voor de volgende ronde. Rose (E26/403) stond te wachten, en dat is altijd een zeker bezoek. Bij haar ben ik nog nooit teleurgesteld weggegaan, Albanese, net over de 30, de grootste echte borsten van de Vulkaan, en een lekker lijf, dat moest maar weer eens een keer. Altijd vriendelijk, service-gericht, redelijke prijs, voldaan de kamer verlaten. Eigenlijk één van de dames die ik af en toe eens bezoek, en we hebben het allebei lekker met elkaar.
 
Vind ik getuigen van weinig respect, en ronduit a-sociaal. Maar dat moet je zelf maar weten. Ik vind dat je dat niet kunt maken. Hou gewoon rekening met je medewandelaars, en met de dames die je bezoekt.
wat een totale onzin, in die andere ghetto laufhausen hoeven de NLers zich eigen ook niet te laten testen dus waarom voor H17-19 en H26 dan wel ?? dat is alleen puur om geld uit de zakken te kloppen van de wandelaars, als die maatregel echt verplicht werd door de staat dan hadden die andere laufhausen dat ook wel ingevoerd, als er per dag 50 mensen zich laten testen is dat al 1000 euro per dag omzet voor de corona testcenter, keer 30 dagen is dan al 30000 euro per maand
 
Geloof dat gewoon niet, tenzij je nu geen tanden meer hebt... ;)

Snap dat negatieve geschrijf niet. Ga lekker naar de Amsterdamse Wallen om voor 50-80€ hetzelfde te krijgen als op de Vulkan voor 30-50€, maar zeker de afgelopen dagen draait het weer een stuk beter. Als je weet waar je moet zijn is het bijna altijd een succes.
Niet iedereen woont aan de grens met Duitsland of heeft een brandstofpas. Als je rekening houdt met brandstof en reistijd dat van je privetijd afgaat is die reis het zeker niet waard voor iedereen.
 
@Eagle99 Geef toe dat leasebak en tankpas erg fijn is...

Ben ook sneller in Duisburg dan in hartje Eindhoven en daar vind ik het echt minder spannend als op de Vulkan. Antwerpen is leuk als je daar in de buurt woont, maar om van Utrecht of verder naar Duisburg te rijden met eigen auto is qua geld en tijd best duur ja. Maar reiskosten zijn heen reden om te zeggen dat er weinig te beleven is. Als je paar rondjes loopt is er nog ruim voldoende talent om te scoren. Goede DL zijn absoluut druk bezet.

Vulkan is zeker niet de speeltuin die het was.
 
Samen met Zahra H13 die wat sierlijker is met vergelijkbaar aanbod en prijsstelling is Elena gewoon nog steeds heel goedkoop. Voor 50 euro zonder klokkijken knalhard anaal.
Fijn dankjewel voor de info
Weetje ook of ze vroeg na huis gaat of tot de late uurtjes er is wou anders morgen langsgaan
Kom je binnen met een qr dat je bent genezen van Corona?
 
Kijk ik niet goed of is er geen kaart of iets van de Vulkan?
In de tijd met auto van de zaak en werkgever in het Zuiden met regelmaat over Duisburg terug gereden, te meer omdat de A73 altijd drama was.
Nooit op nummers of iets gelet en toen ook nog niet bekend met Hookers.

Als je aankomt rijden aan de rechterkant een opzich zelf staand pand. Daar waren ze toen net een soort van 2e verdieping met ik geloof containers aan het neerzetten. Is dat Eros 26?
En dan kon je links ook een oprit op, hofje onder door en parkeren met de marathon traplopen.

Zie in de laatste topics wat info voorbij komen die mij er toe doen neigen om weer eens die kant op te gaan. Weekend weg staat op de planning, of Duisburg, of Den Haag.
 
Kijk ik niet goed of is er geen kaart of iets van de Vulkan?
In de tijd met auto van de zaak en werkgever in het Zuiden met regelmaat over Duisburg terug gereden, te meer omdat de A73 altijd drama was.
Nooit op nummers of iets gelet en toen ook nog niet bekend met Hookers.

Als je aankomt rijden aan de rechterkant een opzich zelf staand pand. Daar waren ze toen net een soort van 2e verdieping met ik geloof containers aan het neerzetten. Is dat Eros 26?
En dan kon je links ook een oprit op, hofje onder door en parkeren met de marathon traplopen.

Zie in de laatste topics wat info voorbij komen die mij er toe doen neigen om weer eens die kant op te gaan. Weekend weg staat op de planning, of Duisburg, of Den Haag.
Dan zou ik zwz duisburg gaan maatje
Beter dan Den Haag vind ik zelf
 
wat een totale onzin, in die andere ghetto laufhausen hoeven de NLers zich eigen ook niet te laten testen dus waarom voor H17-19 en H26 dan wel ?? dat is alleen puur om geld uit de zakken te kloppen van de wandelaars, als die maatregel echt verplicht werd door de staat dan hadden die andere laufhausen dat ook wel ingevoerd, als er per dag 50 mensen zich laten testen is dat al 1000 euro per dag omzet voor de corona testcenter, keer 30 dagen is dan al 30000 euro per maand
Precies, alsof de security daar respectvol is, laat staan dat testhok achterom. Pure oplichterij en nog ff een extra slaatje uit deze coronashit. Wie hier nog heilig in gelooft zal van de zomer ook wel vaak in Kaatsheuvel te vinden zijn.
Coronaregels probeer ik al vanaf maart 2020 te omzeilen of te negeren. Gek genoeg nog nooit corona opgelopen, rara
 
Als je aankomt rijden aan de rechterkant een opzich zelf staand pand. Daar waren ze toen net een soort van 2e verdieping met ik geloof containers aan het neerzetten. Is dat Eros 26?
En dan kon je links ook een oprit op, hofje onder door en parkeren met de marathon traplopen.
De andere is H17/19 als je op Maps kijkt zie je de huisnummers daar wordt naar verwezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan