Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Coronaregels probeer ik al vanaf maart 2020 te omzeilen of te negeren. Gek genoeg nog nooit corona opgelopen, rara
je regelt gewoon een geel boekje waarin staat dat je bent gevaxxed en je gaat er mee naar de duitse apotheek en daar word dat ingevoerd in de duitse corona app en voila, je duitse QR code is ready en die terminators bij H17-19 en H26 kunnen jou niks meer maken en moeten nu je wel binnen laten
 
Of misschien moet je het duidelijker opschrijven, nu lijkt het alsof je een boekje regelt waarin staat dat je gevaccineerd bent, terwijl je dat niet bent. Maar als je dat niet bedoelt dan is dat natuurlijk geen fraude.
 
Of misschien moet je het duidelijker opschrijven, nu lijkt het alsof je een boekje regelt waarin staat dat je gevaccineerd bent, terwijl je dat niet bent. Maar als je dat niet bedoelt dan is dat natuurlijk geen fraude.
in millingen aan de rijn een dorp vlakbij nijmegen wat gewoon naast een duits dorp zit op 10 meter afstand hebben een hoop bewoners ook op deze manier een duitse QR code weten te bemachtigen
 
@Eagle99 Geef toe dat leasebak en tankpas erg fijn is...

Ben ook sneller in Duisburg dan in hartje Eindhoven en daar vind ik het echt minder spannend als op de Vulkan. Antwerpen is leuk als je daar in de buurt woont, maar om van Utrecht of verder naar Duisburg te rijden met eigen auto is qua geld en tijd best duur ja. Maar reiskosten zijn heen reden om te zeggen dat er weinig te beleven is. Als je paar rondjes loopt is er nog ruim voldoende talent om te scoren. Goede DL zijn absoluut druk bezet.

Vulkan is zeker niet de speeltuin die het was.
Woon zelf in Amstelveen en dan is Den Haag voor mij makkelijker. Wallen vind ik sowieso niks aan.
Enige reden voor mij om naar Duisburg te rijden zijn de latina bimbo's die daar zouden zitten en die ik heel graag zou willen bezoeken.
Die zijn nauwelijks te vinden in NL. Maar los daarvan is het de reistijd absoluut niet waard (benzinekosten daar gelaten).
 
in millingen aan de rijn een dorp vlakbij nijmegen wat gewoon naast een duits dorp zit op 10 meter afstand hebben een hoop bewoners ook op deze manier een duitse QR code weten te bemachtigen
Oké, als die mensen gewoon gevaccineerd zijn en middels het gele boekje een Duitse QR-code kunnen krijgen is er niets aan de hand. Ik ben op het verkeerde been gezet door "regelen".
 
Elena was vandaag afwezig en Zahra is sinds 2 februari op vakantie las ik net. Anelia H25 en Denisa (H21?) hebben met anaal geen enkele moeite, net als een paar mooie DL in H25 EG. Eerder over geschreven...
 
Maak het jezelf gemakkelijk. Maak een afspraak op testenvoortoegang.org (gratis), bij negatieve uitslag kun je hem via je e-mail bevestiging in je coronapas laten zetten. Binnen een uur geregeld.
Ik herhaal dit nog maar een keer. Je komt de Huizen 17/19 en 26 niet binnen zonder geldige test, dus niet ouder dan 24 uur. In Huis 25 werd afgelopen week hier ook op gecontroleerd.
Het is plezierig als je de portier, die jou vaak enigzins kortaf vraagt om je testbewijs te tonen, deze man te laten zien dat je je zaakjes voor elkaar hebt. Deze mannen zijn het ook meer dan zat om iedere keer weer opnieuw aan bezoekers te moeten uitleggen dat ze zonder geldige test niet binnen komen. Hun gezicht opent zich als ze zien dat je je zaakjes voor elkaar hebt. Dat stemt alle betrokkenen tevreden.
En als je dan eigenwijs en koppig wil zijn en je wil naar binnen, dan kun je in de rij gaan staan achter Eros 26 om je tegen betaling van 20 euro te laten testen.

Zo niet, dan mag je bij je moeder achter op de fiets:
Achterpagina NRC 10-02-2022, "Ikje":

"Speelafspraak"
De basisschool gaat net uit als ik mijn ommetje maak.
Een moeder zet haar zoontje achter op de fiets.
Ze buigt zich over het stuur, zet stevig aan en fietst langs me.
Ik vang haar woorden op.
"En dan kan Sterre mooi met Nora spelen, want die is ook positief."
 
Jongens ben net weer terug van Duisburg. Ana brazil (2x) Kelly Colombia (1x) en een nieuwe roemeense.

Maar aangezien ik er dinsdag ook was heb ik wat ontdekt vandaag. Moest natuurlijk testen, bij Haus 26 heb je een snackbar en nightshop. Die gast van de night shop kan voor 10 euro PP de testen regelen. We waren met z'n vieren. Hem gegeven en binnen 20 min was hij terug met officiële negatieve testen. Moesten ook ID meegeven. Het zijn vader en zoon.

Hij liep naar de teststraat en kwam 15 min later terug met de ID en negatieve test bewijs.

Doe er je voordeel mee.
 
Bij H11-15 zal je vast binnen kunnen zonder testbewijs, maar daar kan wel meer 'zonder'. Discussies over testen is echt een non topic omdat dit super snel en eenvoudig hier kan.

Hoor dagelijks dat collega's, kinderen daarvan etc. positief getest zijn en niemand wordt echt ziek. Inmiddels wel duidelijk dat alle regels onzin zijn maar Politiek is gewoon een beetje traag. Boosters zijn bullshit want iedereen wordt nu minimaal 1x p/m geboosterd met Omnikron 😁

Gewoon even langs testen voor toegang tot het oude normaal tetugkomt. Niet omdat het nuttig is maar wel sneller en leuker.
 
ID meegeven aan een random snackbar dude? Jullie zijn echt niet goed bij je hoofd.
hahahaha, doe er je voordeel mee zegt ie dan ook nog. jezelf ff identiteits fraude laten plegen zeker en er dan ook nogeens een tientje voor betalen. Normaal gesproken gebeurt je dat ongemerkt maar deze gast gaat er ook nog voor betalen! Echt unfucking believable!
 
ID meegeven aan een random snackbar dude? Jullie zijn echt niet goed bij je hoofd.
Als je wilt hoef je ID niet mee te geven dan wacht iets langer (30 min). Het zijn geen random dudes als je vaker naar Duisburg komt dan weet je dat deze gasten er al jaren zitten.

Het zijn de officiële testen van de teststraat. Plus als je gaat testen bij de teststraat moet je je ID ook afgeven. Die houden ze in en noteren alles ervan. Het is ook eigen personeel van (Hell's angels en Bandidos) die je testen....

Dus ja wil je het veiligst zijn dan moet je helemaal niet gaan tot er niet meer getest hoeft te worden.

Hoe gasten van de nightshop hebben gewoon een deal met de testers je kan achter hem aanlopen en blijven oberserveren tot hij terug loopt van de teststraat.
 
Als je wilt hoef je ID niet mee te geven dan wacht iets langer (30 min). Het zijn geen random dudes als je vaker naar Duisburg komt dan weet je dat deze gasten er al jaren zitten.

Het zijn de officiële testen van de teststraat. Plus als je gaat testen bij de teststraat moet je je ID ook afgeven. Die houden ze in en noteren alles ervan. Het is ook eigen personeel van (Hell's angels en Bandidos) die je testen....

Dus ja wil je het veiligst zijn dan moet je helemaal niet gaan tot er niet meer getest hoeft te worden.

Hoe gasten van de nightshop hebben gewoon een deal met de testers je kan achter hem aanlopen en blijven oberserveren tot hij terug loopt van de teststraat.

Deze versie verschilt duidelijk van #492.
Wat zijn nou de totale kosten per persoon van die test, en hoeveel tijd kost het?
 
Als je wilt hoef je ID niet mee te geven dan wacht iets langer (30 min). Het zijn geen random dudes als je vaker naar Duisburg komt dan weet je dat deze gasten er al jaren zitten.

Het zijn de officiële testen van de teststraat. Plus als je gaat testen bij de teststraat moet je je ID ook afgeven. Die houden ze in en noteren alles ervan. Het is ook eigen personeel van (Hell's angels en Bandidos) die je testen....

Dus ja wil je het veiligst zijn dan moet je helemaal niet gaan tot er niet meer getest hoeft te worden.

Hoe gasten van de nightshop hebben gewoon een deal met de testers je kan achter hem aanlopen en blijven oberserveren tot hij terug loopt van de teststraat.

Vind het helemaal prima om niet te gaan. 👍
 
Vreemde aanduiding. SP36 was mede gesloten en jaren doel van razzia's omdat het vol illegale Bandidos hoertjes zat. Deze club werkt zeker niet samen met de Hell's Angels om teststraatje te spelen 🤣
H25 is van Bandidos en Eros van Hell's.
Als je het zeker wilt weten ga je vanavomd ff langs en vraag je aan de beveiliging van H25 waar zij bij horen en hetzelfde bij H26.

Maar laten we niet offtopic gaan. En het houden op bespreken van de dames etc.

Ali van Satudarah is verbannen en een heel vandere van zijn op badstanding. Als je niet uit het wereldje komt zal dit je niet veel zeggen.
 
Maar laten we niet offtopic gaan
Hoezo off topic? Betreffende motorclubs kunnen elkaar niet luchten en geloof er niks van dat die zo dicht naast elkaar kunnen opereren! Jing Jang in Roermond was van de Hells Angels, net als Yab Yum de eerste club waar ik ooit op kosten van de baas mocht vertoeven...

Er zijn op de Vulkan vaker schoten gelost omdat een Hells Angel daar wandelde. In mijn eigen straat hebben deze clubs ooit een handgranaat uitgewisseld die in de woning van een Hells Angel geland is Beide clubs zitten in de vrouwenhandel, dat is wel een feit.
 
Bij H11-15 zal je vast binnen kunnen zonder testbewijs, maar daar kan wel meer 'zonder'. Discussies over testen is echt een non topic omdat dit super snel en eenvoudig hier kan.

Hoor dagelijks dat collega's, kinderen daarvan etc. positief getest zijn en niemand wordt echt ziek. Inmiddels wel duidelijk dat alle regels onzin zijn maar Politiek is gewoon een beetje traag. Boosters zijn bullshit want iedereen wordt nu minimaal 1x p/m geboosterd met Omnikron 😁

Gewoon even langs testen voor toegang tot het oude normaal tetugkomt. Niet omdat het nuttig is maar wel sneller en leuker.

Totale onzin dat testen, nu met Omikron al helemaal. Ik doe niet mee aan die waanzin en ga niet naar Duisburg zolang dat testen verplicht is, ook al duurt dit tot voor mijn part 2030.
 
Het trekt pas aan als alle regels en verplichtingen er af zijn.
Sluit ik me ook bij aan,als de test bewijzen en vaccinatie niet meer nodig zijn komen de oostblokkers en latina weer naar duisburg, dan ga ik ook weer.
Nu zit er ongeveer 25 dames en voor corona 100, ik ga dan nooit meer op zaterdag avond veel te druk met klanten en de dames willen dan de omzet van de week al goed maken.
Donderdag avond vind ik de beste tijd.
Rond 20:30u.
 
Terug
Bovenaan Onderaan