Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Hobbele ik snap je verhaal helemaal 2 maanden geleden was hetzelfde verhaal, ik bespaar me ook die 125 kilometer in de auto.
En bezoek liever andere oorden en voor het goedkope hoef je het ook al niet meer te doen daar, prijzen overal 50 euro zonder zoenen,pzc,beffen thanks but no thanks.
 
Ben 3 huizen door gewandeld. Eros 26, Vulkaanhaus en Haus23/25. Telde in totaal iets van 35 dames. Daarvan een stuk of 3 bruikbare voor mij. De rest was van het niveau aftandse zigeunermeid waar, tenminste ik, nog niet dood op wil liggen. Laat staan geld ervoor neer tellen om seks mee te hebben.
Grappig hoe meningen kunnen verschillen! Als ik over de Amsterdamse wallen loop heb ik het gevoel dat ik bijna nergens gratis naar binnen zou willen. Krappe peeskamers en mollige dames...
In ieder geval zien ze mij daar voorlopig niet meer. Dit zeer magere aanbod is het totaal niet waard om eventjes meer dan 150 km enkele reis te gaan rijden. Dan ga ik liever naar Amsterdam waar het aanbod zeer goed is en je nog de echte ouderwetste stunners vindt. Verder is men in Amsterdam toch behoorlijk wat vriendelijker dan daar in Duisburg en is de service daar minimaal net zo goed zo niet beter.
Ja de Vulkan was beter voor de pandemie, maar in NRW weet ik zo 30 meiden die een betere service bieden voor 30% lagere prijzen dan bij ons in de Randstad, die voor mij ook nog eens klere ver weg is. Daarnaast zijn ze doorgaans 5 jaar jonger. Deed gisteren toch boodschappen in Duisburg en even een kijkje genomen in H17, 25 en E26 en 3 prima skinny tot slanke DLs aanwezig die ik had kunnen boeken 50430 met FO, ZK en GV. Paar tientjes erbij en AV ook mogelijk. Ondanks leuke gesprekken aan de deur geld en leuter gewoon in mijn broek gehouden en naar de Aldi gegaan die echt geile aanbiedingen had :LOL:

Toppers als Maria H21 z09 zijn momenteel bijna nooit aan de deur aan te treffen en ook niet gezien. WA of beter maar vergeten dat je kans maakt. Maria H25 ook een lekkere skinny milf met veel opties voor 80430 en best vaak beschikbaar in de namiddag en voor de rest vooral lezen op het BC forum. DLs hebben best graag klanten uit NL omdat we aan hoge prijzen gewend zijn, maar we hebben de naam dat we grof, lomp en onbeleefd zijn. Zeg maar de witte variant van de k*n*k*n die 's avonds over de Vulkan trekken. Woon zelf aan de grens en spreek behoorlijk Duits en dan weten ze wel dat ik niet een typische randstedeling ben die niet "dood op een vette hoer die altijd aan de deur staat gevonden wil worden" maar gewoon een leuke tijd met een lekkere DL wil doorbrengen tegen het tarief dat ze mij altijd vragen en ik ding nooit af. Je hebt een klik of niet...

Op goed geluk naar NRW rijden raad ik af, of je moet een lijst met 20 namen hebben die je wil bezoeken. Praatje aan de deur is een goede indicatie maar als je met je leuter denkt dan wordt je door de eerste en de beste AZF afgezet.
 
Ik zie dat jij valt op die ultra skinny zigeuner vrouwtjes zoals die Maria in Haus25. Nou, die ken ik toevallig al jaren en werkt er sowieso net zo lang als ik daar loop en dat is onderhand bijna 13 jaar. Die is ondertussen ver de 50 gepasseerd. Nou, als dat je smaak is....so be it. Maar op die Maria daar wil ik dus nog niet dood op gevonden worden. Weegt amper 38 kilo, is nog geen 1,50m en zit onder de vouwen en rimpels. Tja, geen wonder. Jarenlang cokegebruik en ellende laten z'n sporen op een gegeven moment wel na.
Wie mij niet gelooft nodig ik van harte uit een kijkje te nemen in Haus25.
Als ik jouw bericht bekijk en lees op welke dames jij valt op de Vulkaan dan kan ik je bericht amper nog serieus nemen.
Dat is niet aardig, laten we het leuk houden:
Maria is Roemeense, net de dertig gepasseerd, zoon van 14, en een geinig, leuk ding met wie veel kan. Prima een halfuurtje mee door te brengen, ze werkt er pas een jaar of 6. Kijk uit met beschuldigingen of aannames betreft gebruik, dat doe je niet. Reken maar dat ze neuken kan, en ze doet het net als veel andere dames voor het geld, maar dat kun je weten als wandelaar. So What? Jij bent de baas.
 
Smaken verschillen, gelukkig maar.
Neem eens een andere Maria, Haus 21. kamer 9. Griekse, 37, wordt door een aantal mannen te oud bevonden, maar ze is echt een heel erg lekker topwijf. Misschien niet de mooiste, maar wel een erg lekker lijf, altijd goed gehumeurd. Als je haar met een gulle lach tegemoet komt, ze zit aan het eind van de gang, heb je gelijk al een streepje voor. Je krijgt topservice voor een vriendelijke prijs. Dat zijn de ingrediënten waar ik voor ga. Ze is zeker tot de Kerst aanwezig, let wel, ze is veel bezet, en zeer gewild door klanten die kwaliteit op prijs stellen.
 
Polizei im Zimmer? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk. De deur is meestal toch op slot?
Zijn er al ergens meldingen bekend over condoomcontroles?
Door het rode licht rijden mag ook niet.
Maar je rijdt er wel doorheen als er ff geen politie in de buurt is?
En vergeet niet Shakir, Big Brother is watching you everywhere! Ook in het SKW. Vraag dat maar eens aan je maatje Sexmachine:D
 
Hobbele heeft gelijk, pijpen zonder condoom is een zwaar vergrijp bij de Oosterburen, misschien dat ik het daarom zo lekker vind. Dus goed je pik wassen voor je weer naar buiten loopt want lippenstip rond je eikel is absoluut bewijs. Was trouwens altijd mijn jongeheer goed voor en na de sex en zelden meegemaakt dat een DL op het idee komt om te pijpen met rubber. Vind ik net zo raar als een condoom aanbrengen rond een slappe pik. Ken die uitwassen alleen uit de verhalen maar schijnt echt te gebeuren en geen broodje aap vefhaal te zijn.

Neuken wel graag met condoom want je wil niet weten hoeveel klanten positief getest worden op SOA als het condoom scheurt. Heeft mijn behoefte aan beffen wel beinvloed...
 
Smaken verschillen, gelukkig maar.
Neem eens een andere Maria, Haus 21. kamer 9. Griekse, 37, wordt door een aantal mannen te oud bevonden, maar ze is echt een heel erg lekker topwijf. Misschien niet de mooiste, maar wel een erg lekker lijf, altijd goed gehumeurd. Als je haar met een gulle lach tegemoet komt, ze zit aan het eind van de gang, heb je gelijk al een streepje voor. Je krijgt topservice voor een vriendelijke prijs. Dat zijn de ingrediënten waar ik voor ga. Ze is zeker tot de Kerst aanwezig, let wel, ze is veel bezet, en zeer gewild door klanten die kwaliteit op prijs stellen.

Ik ben het eens met je. Service is voor mij ook heel belangrijk. Vorige week was ik bij een nog oudere dame uit Colombia, deed helemaal niet moeilijk en de service was top. Ook PZC.

Ik neem altijd van de Chilly (Doekjes) die je kunt kopen bij de kruidvat voor intieme zones mee. De DVPs vinden het prachtig als dat al je standaard is.
 
Tip: neem wat lekkers voor ze mee, snoepjes, of chocolade, of iets persoonlijks, als je ze beter kent. Stellen ze ook op prijs, verhoogt de feestvreugde! Het Nederlandse snoep heeft andere smaken dan het Duitse, verras ze...
 
Ik neem altijd van de Chilly (Doekjes) die je kunt kopen bij de kruidvat voor intieme zones mee. De DVPs vinden het prachtig als dat al je standaard is.
Een goede dvp geeft haar klanten de mogelijkheid om zich na de daad fatsoenlijk op te frissen.
Kansloos als je zelf al doekjes mee moet nemen om de sperma van je lid te verwijderen na de daad.
Dat maakte ik vroeger weleens mee in die oude neukhokken op de Flasshofstrasse in Oberhausen. Gooien ze je 1 velletje keukenrol toe om je op te frissen.
Van stromend water hadden ze daar nog nooit gehoord.
Niet bepaald een hygiënische situatie dus.
 
Van stromend water hadden ze daar nog nooit gehoord.
Neukhokken gezien in het Oostblok 30 jaar geleden met stromend water langs de muur. Wat is mis met zelf wat mee te nemen om de boel fris te houden? Wel de vraag hoe die DL dat doet :D

Vraag: Idee hoe een hoer uitziet die zich een maand niet gewassen heeft?

Antwoord: Ooit een bouvier yoghurt zien eten?
 
Een goede dvp geeft haar klanten de mogelijkheid om zich na de daad fatsoenlijk op te frissen.
Kansloos als je zelf al doekjes mee moet nemen om de sperma van je lid te verwijderen na de daad.
Dat maakte ik vroeger weleens mee in die oude neukhokken op de Flasshofstrasse in Oberhausen. Gooien ze je 1 velletje keukenrol toe om je op te frissen.
Van stromend water hadden ze daar nog nooit gehoord.
Niet bepaald een hygiënische situatie dus.
Ik denk dat mijn bericht verkeerd is begrepen. De DVPs geven genoeg om mezelf / etc op te frissen. Ik neem uit mezelf de Chilly doekjes mee omdat het gelijk ontsmet etc. Je kunt het vergelijken met de handgels maar dan voor de intieme zones. Het is gewoon iets persoonlijks wat ik al een poos doe, maar wat ik merk is dat het ook gewardeerd word door DVPs,

Al genoeg keren nu meegemaakt dat een DVP niet instemde met PZC maar eenmaal binnen echt naar me keek hoe ik mezelf eerst opfris met zulke doekjes en dan toch nog PZC gekregen heb.
 
Angeklagt sind zwei 32 und 26 Jahre alte Duisburger. Als Security-Mitarbeiter eines Bordells an der Vulkanstraße sollen sie einen Kunden mit Faustschlägen, Fußtritten und einem Schlag mit einer Eisenstange auf den Kopf misshandelt haben.
 
Angeklagt sind zwei 32 und 26 Jahre alte Duisburger. Als Security-Mitarbeiter eines Bordells an der Vulkanstraße sollen sie einen Kunden mit Faustschlägen, Fußtritten und einem Schlag mit einer Eisenstange auf den Kopf misshandelt haben.
Ik heb wel een idee wie de dame was op wie die in elkaar geslagen kerel verliefd is geworden.
Een echte femme fatale!
Heb meerdere keren gezien dat bij deze femme fatale dure cadeaus werden afgeleverd. Ook mannen die op haar deur stonden te kloppen met een flinke bos rode rozen in de hand.
Heb deze dame zelf ook een tijdje lang bezocht en leerde haar beter kennen. Vroeg op een gegeven moment hoe ze aan de grote bossen bloemen kwam die op haar kamer stonden. Daarop antwoordde ze "das sind meine Liebeskasper".
Trots als ze was liet ze me toen zelfs dure sierraden zien die haar klanten voor haar mee brachten. Misschien met het doel/in de hoop dat ik dat ook zou gaan doen, maar zo gek is deze nuchtere Twentenaar dus niet.:D
Feit is wel dat deze al wat rijpere vrouw een zeer goede actrice was die er in slaagde menig mannenhoofd op hol te doen slaan. 1 ding is zeker, zij en haar handlanger hebben behoorlijk wat financieel gewin uit haar strapatsen gehaald.
Ik kan dit hier nu rustig opschrijven. Betreffende dame is al lang niet meer werkzaam op de Vulkaan en haar "security-handlangers" zijn ook al lang met de noorderzon vertrokken.
Uit dit artikel blijkt maar weer eens dat je behoorlijk moet oppassen als je in Duitsland gaat wandelen. Dit soort geintjes kun je in Nederland wel een keer uithalen maar in Duitsland spelen toch echt andere partijen een rol in dat wereldje.
Partijen die bepaald niet vies zijn van fysiek geweld.
Een heel enkele keer zijn al eens wandelaars met een blok beton aan hun poten in de Rijn beland. Wandelaars die dachten dat ze zich konden mengen in de zaakjes van de uitbaters op de Vulkaan.

https://www.ad.nl/buitenland/auto-v...al~a4553297/?referrer=https://www.google.com/
 
Heb deze dame zelf ook een tijdje lang bezocht en leerde haar beter kennen.
Geef maar een hint om welke dame het gaat, haal ik niet uit het persbericht. LkS hebben net zo veel wandelaars in Nederland. Duurste h**r heet 'echtgenoot' maar sommige P6 dames nodigen gewoon uit om ook veel te spenderen. Niks anders over de grens en niet voor niks dat er altijd veel gele nummerplaten op de parkeerplaats staanbij de Vulkan en de FKK. Ken een paar DLs die bijna net zo veel Nederlandse klanten hebben als uit andere landen en dat is niet omdat alles zo slecht is daar...
 
Geef maar een hint om welke dame het gaat, haal ik niet uit het persbericht. LkS hebben net zo veel wandelaars in Nederland. Duurste h**r heet 'echtgenoot' maar sommige P6 dames nodigen gewoon uit om ook veel te spenderen. Niks anders over de grens en niet voor niks dat er altijd veel gele nummerplaten op de parkeerplaats staanbij de Vulkan en de FKK. Ken een paar DLs die bijna net zo veel Nederlandse klanten hebben als uit andere landen en dat is niet omdat alles zo slecht is daar...
https://www.ijsberenforum.com/forum...rg-Vulkanstrasse-Algemeen&p=761388#post761388

Afgelopen zondag geweest, zonder Corona test of app geen toegang.Erg rustig was niet de moeite waard. Houd ook rekening met veel hinder op de weg rond om Vulkaanstrasse

Tja, klinkt niet echt uitnodigend..........
 
Vulkan is absoluut rustig tegenwoordig en de betere DL's zitten niet te wachten op de hordes 'andersdenkenden' die na 21:00 de buurt bevolken en alleen kijken of om AO voor 20 euro zeuren. Als ze niet vrij nemen dan is dat vaak omdat ze een boeking voor langere tijd hebben en zal je ze ook niet zien.

In de goede oude tijden had ik altijd teveel keuze tussen 17:00 en 20:00 uur op di, wo en do of za tussen 15:00 en 19:30 uur. Later op de avond druk of toppers waren al weg. Als een DL graag nog een goede klant wil hebben, ook naar huis wil en je weet dat ze best een leuk servicepakket heeft dan kan je rond 20:00 uur soms een echt mooie deal sluiten voor 80430 met veel opties, b.v. ZK, GV, AV, likken, DT etc. met een mooie meid. Vaker ervaren dat de prijs op een andere dag hoger weer lag. Ding nooit af op prijs maar kijk wat extra kan vanaf 50430 of 100430, maar biedt zulke bedragen natuurlijk niet als ik niet al weet dat de service vrijwel altijd goed is. Laat ze maar lekker aan de deur klagen hoe slecht het gaat, weet ik of hengelen naar extra's zin heeft.

Zeker met huidige aanbod belangrijk om op de juiste tijden te gaan. Denk ook dat veel dames nog wachten tot ze een QR code hebben en op de Balkan gaat dat niet zo snel. Helpt ook als ze stoppen met contactgegevens verzamelen aan de deur, gewoon 2G regel en verder geen gezeur.
 
Ik was er gisteren. Het was helemaal dood. Heb wel wat gevonden maar niet de moeite waard voor mij 2 uur rijden. Ga het volgende week iets eerder proberen rond 19.00 op advies van een mede wandelaar hier.
Hmmm....kan me niet voorstellen dat het damesaanbod groter zou zijn als je eerder op de Vulkaan arriveert.
Op de Vulkaan is het altijd zo geweest, hoe vroeger je komt des te minder dames tref je er.
Zo'n rosse buurt is en blijft toch vooral puur een avond/nacht business.
 
Hmmm....kan me niet voorstellen dat het damesaanbod groter zou zijn als je eerder op de Vulkaan arriveert.
Op de Vulkaan is het altijd zo geweest, hoe vroeger je komt des te minder dames tref je er.
Zo'n rosse buurt is en blijft toch vooral puur een avond/nacht business.
Dat klopt wel, maar in de gouden jaren was het toch echt zo dat je rond 16.00 - 17.00 uur keuze te over had. Ik heb het zelf vaak ervaren toen ik nog regelmatig in Duisburg kwam, rond 17.00 uur een leuke meid en rond 20.00 uur een 2e ronde. Dat waren de mooiste 'Vulkan' jaren van mij.
Ik pieker er voorlopig niet over, maar ik denk dat als ik nu de Vulkan zou bezoeken ik weer snel onverrichter zake huiswaarts zou moeten keren.
 
Aanbod is groter later op op de avond, maar kwaliteit neemt af en ook veel meer klanten. Heb vaker DL's die altijd druk bezet zijn aan de deur getroffen rond 19:30 uur op di t/m do. Maandag nemen veel dames vrij paar toppers ook op woensdag. Mijn favoriete dagen waren altijd di en do, maar nu zo rustig dat ik liever op de zaterdagnamiddag ga. Eens met anderen dat het niet meer dan een uur enkele reis waard is, of je moet in een regio wonen waar ook niks te doen ik zoals ik. Duisburg is gelukig maar 40 min. rijden :)
 
Las dat vanaf maandag in Duisburg 2G gaat gelden. Dus alleen neuken als je volledig gevaccineerd bent of recentelijk genezen. Gaat in Nederland vast ook snel gelden in de horeca e.d. en het wel eens met die maatregel en genoeg van de wappies die alles verzieken voor de meerderheid.
 
Deze mannetjes die voornamelijk de hele avond rondlopen om te kijken zijn 99% turken en marokkanen. ik dacht dat moslims dit helemaal niet mogen van hun geloof? sterker nog, als ze op straat een schaars geklede blanke dame zien lopen worden ze vaak helemaal verrot gescholden maar wel stiekem 's avonds naar de hoeren.....
Alles in het geniep
 

Recordaantal besmettingen in Duitsland

Ook in Duitsland groeit de bezorgdheid over de snelle stijging van het aantal coronabesmettingen. Gezondheidsinstituut RKI maakte vanochtend bekend dat in een dag tijd 33.949 mensen positief hebben getest op een coronabesmetting: het hoogste aantal sinds het begin van de pandemie.

Het vorige besmettingsrecord is van 18 december 2020. Toen waren 33.777 mensen positief getest. Hoewel sindsdien een groot deel van de Duitse bevolking is gevaccineerd, loopt het aantal besmettingen nu toch weer snel op. Daardoor komt ook de zorg steeds meer onder druk te staan. Er lagen woensdag 2226 coronapatiënten op de intensive care, het hoogste aantal sinds begin juni.

https://www.ad.nl/binnenland/live-r...et-schrappen-coronapas-amateursport~af04d575/
 
Iedereen die de vaccinatie heeft genomen is bedonderd door de overheid.
ben ik niet met je eens, zonder vaccinaties zou onze wereld er echt heel anders uitzien, overvolle ziekenhuizen en heel veel doden.
Kijk toch eens naar de cijfers.
Op 2 November telt Roemenië 591 doden en wij 18 in Nederland. Bevolking is nagenoeg hetzelfde 19 versus 17.5 miljoen
Vaccinatiegraad in Roemenië 30.5 % en NL 84.1%
Vertel mij nu nog eens een keer dat vaccinaties niet werken...

De overheid heeft ook maar te dealen met de feiten, nu er heel veel ongevaccineerden opgenomen worden in ziekenhuizen (meer dan 80% is niet gevaccineerd) en de overige 20% is veelal kwetsbaar of oud (+80) waarbij de natuurlijke weerstand gewoon niet sterk genoeg is tegen dit virus.
Om deze mensen te beschermen moeten de hele samenleving een aantal stappen nemen, het zij zo. Iets doen voor een ander (ook anoniem) is goed voor je karma.
 
Alle inwoners van Duitsland die al zes maanden geleden tegen corona zijn gevaccineerd, kunnen een extra prik krijgen. De zogenoemde booster komt eerst algemeen beschikbaar voor ouderen, zorgpersoneel en mensen met een zwak afweersysteem. Daarna kan de rest zich opnieuw laten inenten.

https://www.ad.nl/binnenland/live-b...nten-in-ziekenhuizen-blijft-stijgen~af04d575/

Ik sprak vanmiddag op mijn werk met een paar Duitsers hierover.
Die waren letterlijk razend en gaven aan zich bedonderd te voelen door vrouwtje Merkel.
Tja, wat Nederland betreft, ik hoor die Hugo nog zo zeggen afgelopen voorjaar dat als de risicogroepen gevaccineerd zouden zijn we weer terug konden naar het oude normaal. Dat oude normaal is er echter geen enkel moment geweest en is een wassen neus. Enkel en alleen bedoeld om de rust in de maatschappij te bewaren.
Nu is meer dan 81% gevaccineerd en steekt deze corona (griep) weer opnieuw de kop op. Zo voorspelbaar want het wordt buiten kouder dus is het logisch dat mensen grieperig worden. Ik kan maar 1 conclusie trekken en dat is: corona=(zware) griep. Niets meer en niets minder.
Ik heb mezelf 2 keer laten vaccineren en compleet aan alle verplichtingen voldaan. Nu dus blijkt dat die zogenaamde vaccinaties geen drol hielpen doe ik verder aan dit (corona) circus niet meer mee. Onze regeringen houden geen woord dus waarom zou ik nu weer zo'n booster prik moeten halen? En wie weet precies welke rommel er in die vaccinaties zit? Feit is wel dat ik me sinds ik gevaccineerd ben veel sneller moe voel. :cautious: Is dat toeval?
Verder wordt er gedreigd dat de horeca weer (gedeeltelijk) op slot moet. Want, de besmettingen vinden plaats in de horeca. Maar hoe dan? Iedereen wordt bij binnenkomst gecontroleerd mbv. corona-app. Ongevaccineerde mensen komen niet eens de horeca binnen. Hoe kan het dan toch dat mensen elkaar in de horeca besmetten en dat deze gevaccineerde mensen belanden op de ic? Dan werkt toch dat hele vaccin voor geen meter? Of zie ik dat nu verkeerd?:rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan