Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Angeklagt sind zwei 32 und 26 Jahre alte Duisburger. Als Security-Mitarbeiter eines Bordells an der Vulkanstraße sollen sie einen Kunden mit Faustschlägen, Fußtritten und einem Schlag mit einer Eisenstange auf den Kopf misshandelt haben.
Duisburg staat al jaren bekend om hun gekke en geweldadige en eigenlijk gewoon criminele security, eigenlijk is vrijwel iedere security medewerker in en rond de Vulkaan vaak verbonden aan georganiseerde misdaad of staat er met een half been in.
Ik zou dan ook niemand aanraden te zeer de kachel aan te maken met deze mannen en zeker niet als je alleen bent, ze zijn altijd met een paar man en er is meestal ook nog wel wat back up mochten ze onverhoopt tegen een te zware meerderheid komen te staan.
 
Zaterdagavond 22:00 aangekomen, topdrukte, bijna geen parkeerplek te vinden. De bezetting is inderdaad een stuk minder en met zoveel mannen gaan de gordijntjes sneller open/dicht dan je met je ogen kan knipperen. Moet zeggen, bij eros26 zaten wel een paar van mijn smaak: slank en het liefst met forse borsten, sili of niet. Op K102 had je Rebeca, maar die is terug naar moederland, weet niet of ze terug komt. Op K112 en K113 zag ik nieuwe gezichten (of nooit eerder gezien omdat ik meestal niet op zaterdagavond kom). K112 heet Sara, kleine blondine met een borstvergroting van 3 maanden geleden. Daarom zijn ze nog erg gevoelig zei ze. Niet bezocht maar trok me wel aan. K113 heet Roxy (schrijf ik dat goed? hing geen papiertje op het raam). 27 jaar en komt uit Hamburg. Super skinny met D-formaat sili's en donker stijl haar. Denk dat ze een paar jaar ouder is, of te lang onder de zonnebank gelegen. Verder was ze erg vriendelijk maar ook erg stil. Super tijd mee gehad en veel mogelijkheden tegen bijbetaling.

Cheerssss
 
Laatst bewerkt:
@T85 Laatste 4 jaar alleen positieve ervaringen met de Security van de Vulkan. Vroeger een knokploeg maar tegenwoordig blij dat ze er zijn want anders zou de Vulkan niet veilig zijn.

Als ze tegenwoordig los gaan is dat gewoon terecht, maar ze mogen uiteraard geen geweld gebruiken dus niet in lijn met de wet. SP36 was van de Banditos motorclub, maar ook dat is voorbij.
 
Ik heb de angst tegen de zware jongens van de Vulkaan nooit begrepen. Als je je gewoon gedraagt op de kamer of in de gangen is er werkelijk niets aan de hand. De penozejongens schieten zichzelf ook in de voet als geweldincidenten schering en inslag zijn op de Vulkaan. Sluiting van de bordeelhuizen betekend natuurlijk minder witwas mogelijkheden in het Duisburgse.

Is meteen een vraag beantwoord die eerder gesteld werd. De coke vraag is de laatste jaren dusdanig geëxplodeerd dat de handel hierin ook floreert. Toevallig dat er net in deze tijd laufhausen openen in het verder bergafwaarts gaande Duisburg ;) ;).
 
Tsja, cocaïne is de laatste jaren aan een flinke opmars bezig en gemeengoed geworden onder jeugd en partypeople. Daarnaast is het natuurlijk al decennia lang populair in de showbizz, kunstwereld, bankwezen en hooliganscene. Het is anno 2021 heel normaal om op een jeugdig feestje een snuifje te nemen.

Deze enorme vraag beland uiteindelijk ook bij meerdere syndicaten in het Duisburgse. Net voor de gloriedagen van de motorclubs in Duisburg ging het natuurlijk al vreselijk mis in een Italiaans restaurant in Duisburg. Daar werden zes Italianen doodgeschoten. Allemaal te linken aan de Italiaanse maffia. Die overigens ook al decennia in Duisburg is gevestigd. Voornamelijk vanwege de stroom aan arbeidsmigranten in de jaren 50 en 60. Maar ook vanwege de zeer beperkte openheid van zaken die je verplicht bent te doen bij het kopen van een horecapand in Duitsland. Er kan vrij makkelijk met zwart geld (zonder de herkomst te overleggen) een pand worden aangekocht. Ideaal voor witwassen natuurlijk!

De motorjongens zijn weliswaar optisch van de radar verdwenen. Echter is dit nog steeds een grote scene in geheel Duitsland.

En ook de Albanezen rukken op. Deze staan bekend om hun betrouwbaarheid (voordeel t.o.v. südlanders) en hun meedogenloosheid m.b.t. wraakacties.
De Albanezen winnen al jaren terrein en kunnen best weleens de positie van de Turken gaan overnemen.

Echte handel heb ik op de Vulkaan nauwelijks meegemaakt. Het zal ook niet heel slim zijn. Al weet ik wel van meerdere dvp's dat het witte spul binnen enkele seconden voor je geregeld kan worden. Zal ergens wel een stash zijn o.i.d. Daarnaast zijn een aantal zaken natuurlijk hoogstens opmerkelijk. Met name het zeer luxe wagenpark alsmede de verscheidenheid aan luxe auto's met opmerkelijk kentekenplaten. Zo heb ik weleens een zeer jonge Ier met een AMG gezien! Al kan dit ook een traveller geweest zijn :)!
 
Met name het zeer luxe wagenpark alsmede de verscheidenheid aan luxe auto's met opmerkelijk kentekenplaten.
Tja, ook apart.
De boel ligt daar al bijna 2 jaar zo goed als stil en heeft zelfs alles bij elkaar een jaar dicht gezeten. Ook nu het weer open is worden amper kamers verhuurd aan dvp's.
Maar toch kan een splinternieuwe Porsche Panamera er nog steeds af :unsure: :D
 
Duidelijk meer DL's de laatste week en ja, niet op het oude niveau. Als Duisburg niet bevalt gewoon lekker thuisblijven. Slaat nergens op dat gezeur en genoeg tevreden wandelaars op de BC en RF forums. Gewoon triest hoe weinig service je krijgt in steden als Amsterdam voor meer geld, moet toch aan jezelf liggen als je bij de Oosterburen niet een betere ervaring hebt.
 
Heeft iemand Marta aus Polen die op de begane grond van het nieuwe Vulkanhaus werkte al eens gespot? Vroeger toen ik nog regelmatig in Duisburg kwam heb ik haar meermaals bezocht. Prachtige uitstraling had ze
Die is ook al jarenlang geleden vertrokken.
Stamt inderdaad nog uit de tijd dat er nog mooie dames werkten in Duisburg die goede service hoog in het vaandel hadden staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hordes mohammedanen speelt al jaren en tegenwoordig worden ze veel beter geweerd door de security. Helaas wel een factor waarom veel populaire dames het na 20:00 voor gezien houden en alleen de DLs overblijven die de kamerhuur niet voor die tijd kunnen verdienen en dat zijn vaak geen toppers of gewoon AZF. Wandel nog niet zo lang en lijkt er op dat de Vulkan lang geleden, voor 2010?, een topperiode heeft gehad. Daarna was het behoorlijk verloederd en sinds de opening van H17 zag het best aardig uit. Opknapbeurt H21 was ook nodig want zag eerder net zo slecht uit als H11 en 13. SP36 vond ik voor de sluiting ook een ongezellige afwerkfabriek waar ik alleen naar binnen liep als ik per se een bepaalde DL wilde bezoeken. Hoop dat het een beetje op H17 gaat lijken en wil niet beweren dat vroeger alles beter was. Periode 2016 tot aan de pandemie was geweldig. Meiden als Lucy en Melissa in hun jonge jaren waren een D-tour waard. Lucy als snel heel duur en ook zelden aanwezig.

Van veel DL's weet ik dat de brave huisvaders, een groot deel van de klanten, na 20:15 arriveert als de kinderen naar bed zijn en papa nog een 'biertje' gaat doen met wat vrienden. Om een goed alibi te hebben moet dan natuurlijk ook een verplicht biertje gedronken worden dus de horeca had toen ook betere tijden. Sinds Corona en de lockdowns waarbij de horeca e.d. gesloten is heeft die groep geen alibi meer. Sommige klanten en DL's zijn gewoon bang voor het virus en de vaccinatiegraad is in Duitsland veel lager dan bij ons. Ze hebben relatief gezien 5x meer IC capaciteit maar de overbelasting is nu groter dan bij ons. Allemaal factoren waarom de Vulkan nu slecht bezet is en de meeste DL's kunnen de kamerhuur niet verdienen.

Blij met het aangekondigde 2G beleid en boosters want alleen daarmee kan de pandemie opgelost worden en ook deze crisis op de Vulkan. Geen probleem om mijn QR code te laten zien en denk echt dat met 2G gevaccineerde hoeren meer zin hebben om aan de slag te gaan en met meer hoeren meer klanten. Hier de hele tijd zeiken hoe slecht het gaat met de de Vulkan helpt niet. Wel vind ik het meest zorgelijke dat er nauwelijks nieuw talent start en veel top-DL's aangeven een ander job te willen. DL's als Alexa HH17 lijken een welkome aanvulling, tijd zal het leren.

Kan ik goed begrijpen maar erg jammer. Hoop binnen kort een extravagante date in Essen te hebben, nu meer tijd naast mijn werk en weer zin, maar doe vaak boodschappen in de regio Duisburg en zal dan berichten hoe het zich ontwikkelt. Zoals ze tot 150 jaar geleden zeiden: "Hold your horses!", nu niet een goede tijd voor een eerste kennismaking op de Vulkan of andere LH. Wel keren veel meiden terug vanuit Nederland omdat hier alles om 18:00 uur dicht moet. Dus als je bepaalde lekkere Balkan meiden straks mist....
 
Na maanden van afwezigheid in Duisburg en ieder ander pay6 locatie, gisteren last minute besloten om weer eens die heimat in het Ruhr te bezoeken. Mijn laatste bezoekjes aan Duisburg werden overschaduwd door wat negatieve ladingen en simpelweg geen zin meer. Toch begon het de laatste dagen te kriebelen.

Enfin, rond 21:00 koers gezet richting het Vulkaangebied en met wat vertraging wegens dichte mist zo rond 22:20 aangekomen. De drukte viel mij direct op!
De zaterdag is wat dat betreft geen gunstige dag, een hoop südland volk op de been alsmede opschoten Hollandse knapen uit omgeving Venlo/Roermond/Nijmegen.

Tijdens mijn eerste inspectieronde was het al duidelijk: een zeer trieste dames line-up. Overall is misschien 25% van de kamers bezet.
Na 20(!) minuten in de rij te hebben gestaan bij Eros26 eindelijk binnen geraakt en zo'n 12 dames geteld... Tot overmaat van ramp opgemerkt dat klasbak Vanny ook haar biezen heeft gepakt uit Eros. De mood zakte vrij snel in mijn schoenen. Wat is het momenteel ploeteren op de Vulkaan!
Het is allemaal een hoop gedoe: lange rijen bij de betere huizen, een hoop südland groep volk, weinig aanbod in getallen en weinig aanbod in klasbakken.

Uiteindelijk in Haus69 een zeer mooie deal kunnen maken met een Roemeens milfje. Pretpakket met héél veel mogelijkheden voor een keurig bedrag :).
Maar goed, uiteindelijk kom je niet naar Duisburg om met een oudere dame een nummertje te maken.

Na deze sessie ook mijn conclusies getrokken en vrijwel direct de Vulkaan verlaten. Koers gezet richting Dadaslar voor een late-night maaltijd en weer via de 3 op Nederland aan.

Duisburg in het covid tijdperk is vlakjes of flauwtjes geworden in mijn ogen. Het is (zeker gezien de hoge brandstof prijzen) het niet meer waard om er voor om te rijden. Hopelijk breken er na de traditionele mindere periode van begin december tot eind januari betere tijden aan!
 
Die is ook al jarenlang geleden vertrokken.
Stamt inderdaad nog uit de tijd dat er nog mooie dames werkten in Duisburg die goede service hoog in het vaandel hadden staan.
Vreesde het al. Ik kwam vanaf 2010 tot 2017 zeer regelmatig op de Vulkaan en keek mijn ogen uit. Zeker omdat ik voornamelijk Arnhem, Nijmegen en Doetinchem gewend was. Was daar praktisch ieder weekend te vinden en Marta was een zekerheidje. De manier hoe ze oogcontact met mij maakte toen ik haar voor het eerst zag was onweerstaanbaar voor mij. Verder nog leuke momenten beleefd met Stella de blonde Duitse uit Eros, de eerste vrouw die ik daar bezocht. Bulgaarse Stella uit 17-19. De wat mollige en erg vroliijke Roemeense Claudia uit hetzelfde pand. In sexpalace de Russische Olga en Claudia en een rustige Nederlands sprekende Tsjechische wiens naam ik niet meer kan herinneren. Van al die vrouwen werkt volgens mij alleen de Bulgaarse Stella daar nog steeds. In de loop der jaren werd het steeds minder en was ik er na 10 uur in de avond zelden nog te vinden mede vanwege de types die er op dat tijdstip rondliepen. Leuke herinneringen maar vaste bezoeker zal ik daar nooit meer worden
 
Koers gezet richting Dadaslar voor een late-night maaltijd en weer via de 3 op Nederland aan.
Bij Dadaslar kom ik ook vaak als ik in Duisburg ben. Je kan daar heerlijk eten voor een zeer schappelijke prijs. Ook Alibaba daarnaast is een aanrader voor als je in Duisburg een lekker hapje wilt eten. Voor lekkere kapsalon ga ik naar Alabolu aan de Münzstrasse in de binnenstad van Duisburg.
Voordeel is voor mij dat bij Dadaslar om de hoek een dame woont die een aantal jaren geleden nog actief was in het Vulkaanhaus. Schrijf nog regelmatig met haar. Als ik dan in Duisburg ben en verder niets te doen heb stuur ik haar een appje om te vragen of ze thuis is. Zo ja, dan breng ik een bezoekje aan haar. Vaak niet eens om te seksen maar gewoon even bijpraten. Zo'n bezoekje breekt de avond ook lekker.
Verder is er in de zomermaanden altijd wel gezelligheid op straat in Hochfeld. Iedereen komt dan naar buiten want de meeste mensen daar bewonen een klein appartement. Vooral in het park en rondom de Pauluskirche is er veel te doen. Nu in de wintermaanden natuurlijk niet meer.
Of er binnenkort betere tijden aanbreken betwijfel ik. Ik hoop het niet, maar zie de boel daar ook binnenkort wel weer sluiten. Ook in Duitsland nemen de besmettingen enorm toe. De Duitse regering kennende kan dat niet zonder maatregelen blijven. Hoe kan dat eigenlijk nu meer dan 85% van de bevolking gevaccineerd is? Helpt dat vaccin dan voor geen meter?
Ik zeg niet dat corona niet bestaat, maar op dit moment worden we goed voor de gek gehouden volgens mij.
Je gaat namelijk niet zomaar een heel land op slot gooien als er van de 18 miljoen inwoners slechts 350 op de IC liggen met corona dunkt mij:unsure:. Even voor Nederland gesproken dan..................
 
De Russische koningin der liefde. Zeer goede herinneringen aan.
Ja, jammer dat het daar zo afgeëbd is. Vooral jammer voor wie de Vulkaan toen nog niet kenden.
Je hebt echt wat gemist als je deze dames nooit bezocht hebt.
Hou op @Hobbele ……? Ik krijg er een weemoedig gevoel van……wat waren het mooie jaren op de Vulkan…..en ik hoor die Louis Neefs alsmaar zingen: dat komt nooit meer, dat komt nooit nee nooit meer terug.
 
Laatst bewerkt:
Hou op @Hobbele ……? Ik krijg er een weemoedig gevoel van……wat waren het mooie jaren op de Vulkan…..en ik hoor die Louis Neefs alsmaar zingen: dat komt nooit meer, dat komt nooit nee nooit meer terug.
Ik heb zelden zulke fijne seks gehad als met Olga. Ook niet in relaties.
Goh, wat kon die je hoofd op hol brengen zeg!
Qua uiterlijk niets eens zo'n aparte dame. Maar zij had gewoon "the magical touch".
Die kon je gewoon in een staat van hypnose brengen.
Olga had ook wel bepaalde gaves die een doorsnee mens niet heeft.
Als ik bij haar van de kamer kwam was ik een compleet ander mens.
 
Vreesde het al. Ik kwam vanaf 2010 tot 2017 zeer regelmatig op de Vulkaan en keek mijn ogen uit. Zeker omdat ik voornamelijk Arnhem, Nijmegen en Doetinchem gewend was. Was daar praktisch ieder weekend te vinden en Marta was een zekerheidje. De manier hoe ze oogcontact met mij maakte toen ik haar voor het eerst zag was onweerstaanbaar voor mij. Verder nog leuke momenten beleefd met Stella de blonde Duitse uit Eros, de eerste vrouw die ik daar bezocht. Bulgaarse Stella uit 17-19. De wat mollige en erg vroliijke Roemeense Claudia uit hetzelfde pand. In sexpalace de Russische Olga en Claudia en een rustige Nederlands sprekende Tsjechische wiens naam ik niet meer kan herinneren. Van al die vrouwen werkt volgens mij alleen de Bulgaarse Stella daar nog steeds. In de loop der jaren werd het steeds minder en was ik er na 10 uur in de avond zelden nog te vinden mede vanwege de types die er op dat tijdstip rondliepen. Leuke herinneringen maar vaste bezoeker zal ik daar nooit meer worden
Ja wat een topper is/was Olga.
Zou ze nog ergens te bezoeken zijn?

Bedoel je met de Nederlands sprekende toevallig Diana? (vriendin van Olga)
 
Bedoel je met de Nederlands sprekende toevallig Diana? (vriendin van Olga)
Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt, heb haar enige jaren geleden ook bezocht. Ze werkte in Haus 40 kamer16, als ik het me goed herinner. Ik kan ook niet op haar naam komen, maar ze had me verteld dat ze in Groningen gewerkt had. Ik kan me nog wel herinneren dat het een plezierig bezoek was...
 
Diana ook een keer bezocht, maar geen idee of ze toen in SP36 of H40 zat. Waren wel tijden als je s' avonds bijna niet door het SP kon lopen met alle medewandelaars en DLs aan beide zijden. Komende periode maar zien of het aantrekt, oudste beroep wordt echt niet door een virus uitgeroeid ?
 
@Ebonylover Maakt nogal uit of je gewoon donker zoekt en of het slank moet zijn. Voor een mooie Afrikaanse skinny lolita met lang haar/vlechtjes die zoent en zich in haar kontje laat pakken rijd ik graag een paar honderd km om maar dat zie ik eigenlijk nooit in een LH. Zonder zoenen maar 1x zo'n ervaring gehad en dat was met Vera, echt een perfecte ebony die tot medio 2017 op de Vulkan werkte. In H23/24 en 50 zitten doorgaans genoeg donkere damens, maar de meeste redelijk oud en rubens.

Mia ziet best aardig uit qua figuur, Honey misschien wat wisselende performance wel wel eigen thread en Tiffany komt binnenkort terug naar E26 omdat in Nederland alles om 18:00 uur sluit. Normaal postuur en prima service. Bij deze dames ben je vast tevreden als het uiterlijk bevalt.


Smaak is persoonlijk en als zeker als Tiffany echt terug is denk ik dat je best kan slagen op een zaterdag tussen 17:00 en 20:00 uur. Als je de Vulkan niet kent is het een beetje overweldigend als later op de avond de hordes uit het Zuiden komen kijken maar niet kopen. Griekse Maria uit E26 kan laatste erg leuk zeggen in het Nederlands, bekend met ons soort toeristen.
 
Angeklagt sind zwei 32 und 26 Jahre alte Duisburger. Als Security-Mitarbeiter eines Bordells an der Vulkanstraße sollen sie einen Kunden mit Faustschlägen, Fußtritten und einem Schlag mit einer Eisenstange auf den Kopf misshandelt haben.
In berlijn blijken de pooiers van een minder kaliber te zijn.
Samengevat: Prostituee heeft ruzie met klant, prostituee haalt haar pooier erbij dat tot ruzie leidt, eindresultaat pooier moet gereanimeerd worden.
 
Ja wat een topper is/was Olga.
Zou ze nog ergens te bezoeken zijn?

Bedoel je met de Nederlands sprekende toevallig Diana? (vriendin van Olga)
Diana was het inderdaad. Toen ik haar bezocht werkte ze in SP op dezelfde etage als Olga en Claudia.

Olga heeft na haar vertrek nog korte tijd een massage salon in Dusseldorf gewerkt. Daarna was ze verdwenen.

De mooiste vrouw die ik ooit op de Vulkaan heb gezien maar niet heb bezocht was een Zuid Amerikaanse genaamd Solimar. Slechts een avond zag ik haar staan in Eros, maar steeds was iemand anders mij voor toen ik jaar aan wilde spreken. Het plan was om haar op een andere avond te bezoeken, alleen ben ik haar nooit meer tegengekomen. Een andere stunner was de blonde Poolse Olivia uit Eros. Een enorm ijskoning, maar ik kon haar niet weerstaan toen ze met haar vinger wenkte om binnen te komen. Later heeft ze nog in Almelo en Nijmegen gewerkt. In Nijmegen heb ik haar ook bezocht, ze herkende me nog maar was nog steeds niet ontdooid.

Zo terugdenkend heb ik veel leuke avonturen gehad en enkele toppers bezocht. Voor mij persoonlijk steekt Marta er bovenuit. Wellicht ook omdat ze er zo lang zat en ik haar het vaakst bezocht
 
Terug
Bovenaan Onderaan