Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik iemand buiten met een masker zie lopen zou ik dat ding het liefst vast in z'n bek rammen. Stelletje achterlijken.
Precies dat heb ik dus ook.
Wat een stelletje debielen zeg. En ze geloven alles wat de media hen voor kauwt.
Had het er laatst nog over met een vrouw die in Duitsland woont. Zij zei, als ze morgen vanuit de regering zeggen dat ze in Duitsland allemaal van het dak moeten springen, dan doen ze het ook nog.
 
Zit lekker warm zo'n bekvod buiten. Ff rustig ja, altijd maar dat geweld! Hier in t azc dragen we ze ook binnen want het gas is hier veel te duur dus verwarming staat uit. In sudan was het beter leven dan hier. Soms ik denken ik kan beter gaan terug of weg uit azc eigen woning 3 slaapkamers voor 1 persoon nu in woningcrisis.

Nee ik ga niet meer naar duitsland met zo'n test nu. Alles gaat kapot daar zo, alle wandelaars nemen nu wel een andere route
 
Laatst bewerkt:
Daarbij, al dat gedoe met dat getest werkt alleen nog meer de illegale prostitutie daar in de hand.
Nou @Hobbele, ben het een keer met je eens! Ga zelf normaal voor de lange bijzondere wip of snel kort bij een leuke DL. Mijn mening is dat er nog genoeg leuke meiden actief zijn, maar met 20 euro voor een test verliest de Vulkan propositie en groot deel van zijn charme voor mij en zelden behoefte een halve dag daar rond te hangen. Als je meedere DL's bezoekt maakt die 20 euro niet echt uit, heb je bij de 2de DL al terugverdient.

Waarom blijf je de Vulkan afkraken en bezoeken als het helemaal niks is? Waarom de moeite nemen om helemaal vanuit het Walhalla in Amsterdam naar het foeilelijke Duisburg te reizen? Kan ook zijn dat Duisburg met 20 euro voor de test stiekem nog altijd voordeliger is als de Wallen? Via KM ken ik genoeg dames in de regio Duisburg die een service bieden die in Nederland onvind- en betaalbaar is en niet eens met jouw dat het slecht is bij de buren. Neemt niet weg dat ook in Nederland echt wel wel hele goede DVP te vinden zijn maar wel wat duurder met toeslagen voor elke leuke extra. Niet voor niks dat sommige leden hier vooral in NRW neuken...

Stoer om de Duitsers Moffen te noemen, was zeker toepasselijk tijdens en net na WO II, maar gezien de achtergrond van het woord krijg ik het gevoel dat sommige Nederlanders ook echt Moffen zijn....

Zo zou het een verbastering zijn van het Duitse woord Muff, dat knorrepot of chagrijn betekent.


Inmiddels wel duidelijk dat Duisland, de Vulkan, en dit forum k*dt zijn, zoals uit jouw recentelijke literaire bijdrage in het Amsterdam topic blijkt. Druk werd daar vast te hoog, dus lekker dit topic verzieken?


Wat een zielige types zitten er op dit forum zeg. Zou me er bijna voor gaan schamen.
Admin mag trouwens mijn account wel opheffen. Zal er geen traan om laten.
Fatsoenlijk communiceren hebben ze hier nog nooit van gehoord.
Wat een rare club zeg!


Niet zo moeilijk om zef je account op te heffen, maar de moed ontbreekt schijnbaar. Types die hun vertrek meermaals aankondigen vind ik een beetje sneu maar voor het geval je nu wel ballen hebt: Doei!
 
Ook ik ben aan het rekenen. 20 euro voor de test, 30 euro brandstof, en ik kan kiezen uit een fijn bezoek, waar ik dan 100 euro voor betaal (ja, ik heb graag extra's en wil de tijd nemen). Dan kan ik de dame kiezen, al naar gelang mijn smaak van het moment. Desnoods 2, maar dan komt er een maaltijd tussendoor. Of een trio, allemaal mogelijk in Duisburg. Zeker keuze genoeg, omdat er veel mannen wegblijven.
Of hier in dit land, waar het altijd maandag is, de gok nemen met een "kinky"-dame voor een gelijk bedrag. Je weet dan nooit wat je krijgt, je geld is zó verbrand.
Of een reis naar Amsterdam om de ramen te bezoeken: keuze wordt nu gefrustreerd door de sluitingstijd, het is voor mij een uitje. Dat wordt nu beperkt.

Ik vraag me af waarom wij buitenlanders in Duitsland 20 euro moeten betalen voor een test. Deze vorm van discriminatie heeft mijn sympathie niet. Is het nou echt niet mogelijk een kostenloze test voor buitenlanders te vinden in de buurt van de Vulkaan???
 
@Dakota is geen discrimatie dat je moet betalen voor een test in Duitsland, maar gewoom domme Europese politici!

Omdat buitenlanders aan het eind van de zomer zo ongeveer in elk land moesten betalen hebben ook landen als Frankrijk en Duitsland halverwege de zomer besloten geld te vragen. Idioot dat aan de ene kant Overheden roepen dat testen belangrijk is en dan op dit soort details zo kleinzielig zijn. Al kost het de EU een miljard per jaar, niemand mist het naast de honderden miljarden die corina jaarlijks kost. Schaadt het de economie? Nee, tekort aan werknemers remt de economie en voor de rest dus alles op gang houden incl. P6.

Heeft al iemand geprobeerd om met een negatieve uitslag van de GGD binnen 24 uur een cub of LH te bezoeken in NRW? Oplossing is dan hier een gratis test afhalen. Verkoudheid kan je veinzen. Beleid lijkt per deelstaat nog wel iets te verschillen, maar verschillen zijn klein. Na de laatste aanscherping van de regels gewoon 2G+ voor alle P6 activiteiten. Misschien dat in NRW ook veel valse QR codes in omloop zijn en ze testen als een extra waarborg zien.


Positieve aan 2G(+) beleid is dat het veel weigeraars zal stimuleren een prik te halen want met een vaccinatiegraag boven de 95% waren de LH ook nu gewoon vrij toegankelijk geweest. Hoop dat onderstaande bericht waar is want dan zal Delta snel verdwijnen en wordt corona een ziekte die zeker niet erger is dan de griep.


Hoop wel dat snel dat 2G volstaat en dat de Vukan weer een beetje normaal gaat draaien. Op de BC zijn er weer wat meer berichten van oude bekende DL die terugkeren in diverse steden/LH en 2G(+) kan gewoon helpen alles sneller te normaliseren. Inmiddels genoeg van doormodderen.
 
@Knipoog, dat werkte goed toen Nederland militaire macht had en en in elke groot Europees conflict altijd een sterke boodgenoot had. Nederland is niet zo zeer een onafhankelijk land geworden omdat we sterk waren maar omdat Engeland, Frankrijk en Duitsland de strategische ligging te belangrijk vinden om het de ander te gunnen. Toch is het huidige Belgie afgepakt en een groot deel van wat nu NRW was.

In de moderne tijd kom je verder zonder grote bek en uniek is dat in het nieuwe Duitse regeerakkoord Nederland niet eens genoemd worden. Mark Rutte heeft met zijn grote bek in de EU de laatste jaren weinig bereikt en alleen de goede relatie met Merkel en Macron verprutst. Deel van het Nederlandse probleem is dat we trots zijn op ons onbeschofte gedrag.
 
Je kunt googelen op "testen voor toegang". Daar kom je verder mee. Ik ga er morgen eens in duiken. Het kan in mijn woonplaats. Binnen twee uur uitslag, kan op papier meegegeven worden. Of in app.
 
@MT69 welk evenement type had je ervoor gebruikt?
Naar de hoeren? Eigenlijk best grappig om dat gewoon eerlijk te zeggen met een uitgestreken gezicht. Voordeel van testen op de Vulkan is dat het 'doel' volkomen helder is. Op Parkplatz ZOO testen ze misschien voor 2 doelen, kan je na een bezoek aan de ZOO na afloop nog lekker de beest uithangen op de parkeerplaats zonder dat oom agent moeilijk gaat doen.
 
Ga testen voor toegang zelf ook proberen, toegang nachtclub benadert wel het doel ;) In Duisburg testen of het geaccepteerd wordt en zo ja de dame die ik dit jaar echt nog wil bezoeken boeken. Spontaan even relaxed de Vulkan bezoeken is wel naar de knoppen, was anders vanmiddag wel even aangewipt.

Laat mij liever in Nederland testen want toch bang dat zo'n Obersturmbannführer je gelijk in quarantaine plaats als je op de Vulkan zelf positief getest wordt. Iemand al ervaring hoe dat werkt? Nog steeds getrouwd en dan lastig uit te leggen waarom je 10 dagen of zo effe in Duisburg moet blijven. Als telewerken goed geregeld is hoeven mijn collega's niks te merken, maar die Duitsers lopen zo achter...
 
Behalve achter Eros 26 kan je overal in Duitsland gratis een sneltest krijgen. Ook als Nederlander. Het eerste beste dorp of stadje waar je langs rijdt, ze hebben allemaal meerdere sneltest adressen. Sommige hebben vrij inloop de ander op afspraak via internet waar je je gegevens zoals naam adres telefoonnummer en e-mailadres moet invullen en een tijdstip kan kiezen voor een test. Je mail en bewijs laat je zien bij aankomst ter verificatie. Omdat ik werk komt het goed uit dat sommige sneltest locaties tot 19 uur open zijn. Niemand vraagt waarom je een test wilt....Men vraagt of je het uitslag via mail of A4 wilt. Wil je mail kan je alvast doorrijden naar je favoriete straat...binnen 15 / 30 min en niet later ontvang je je mail. Security doet niet moeilijk. Heb je geen internet ? Dan wacht je eventueel daar op een A4tje. Security op de vulkan doet niet moeilijk. Wat als je positief bent ? Krijg je mail en men vraagt netjes of je in quarantaine wilt gaan. Ben je aan het wachten ? En uitslag is dan positief ? Wordt je niet bespugt of in de boeien geslagen. Ook geen helikopter of de Sturm Abteilung of enemy of the state taferelen. Je wordt niet gekruisigd naar Nederland gestuurd waar je op dumpert.nl verschijnt. Er gebeurt geen flikker met je.

Sommige test locaties zijn ook weekends open tot max 15/17 uur. Klein moeite als je toch naar Vulkanstrasse wilt. Eerste keer ben je bezorgt in een ander land een test te doen omdat je gaat neuken....ben al 5x getest op 3 verschillende plekken, alleen maar glimlach en behulpzaam mensen. En wat een tempo !

Max 30min meer kwijt om naar Duisburg te gaan...de spontaniteit is minder. Het is wat je wilt en voor wie je gaat. Ik heb genoeg opties en ga niet voor 1 meid.... minimaal 3 tot 5 bezoekjes. 3G of 2G+ mij houd niemand tegen....als er wat te neuken valt.

Ik ga nergens moeite voor doen als het niet waard is....zodra het niet waard is rij ik wel naar, bv Antwerpen.
 
3G of 2G+ mij houd niemand tegen....als er wat te neuken valt.
Het heeft niets met tegenhouden te maken.
Voor mij is het niets meer dan een hobby en met deze shit is de hobby eraf. Ik pak mijn andere hobbies weer op tot het weer normaal in 2022 wordt.
Je moet wel heel verslaafd zijn wil je daar onder deze condities nog dwangmatig rondlopen. Het is maar sex, meer niet
 
Laatst bewerkt:
@Jossie_Badpak Klopt die teststraat is verdwenen toen het kouder werd een maand geleden of zo. Was wel grappig om te zien dat Hollanders met vooral meerdere jonge kerels in de auto eerst naar de Aral rijden, testen en dan kratten bier halen. Geen idee natuurlijk wat de bestemming is maar LH is plausibel. Als het echt om het bier ging dan past er veel meer in de auto met de achterbank plat. Stond ook een filmpje op YouTube over deze locatie.


Een prima locatie in Kaldenkirchen lijkt de onderstaande, maar ze waarschuwen dat je niet zonder afspraak terecht kan als het druk is. Andere locaties hebben ongunstige openingstijden. Lekker laagdrempelig is die in Goch lijkt het waar zonder afspraak waarschijnlijk bijna standaard is.


Hoor graag tips van anderen w.b.t. testen in Duitsland en of meer personen probleemloos met een Nederlandse test naar binnen mochten. Kan in mijn eigen dorp ook makkelijk 12 uur van tevoren effe laten testen.
 
meeste vragen 50 voor standaard nummer
Gewoon oude prijzen als ze je nog kennen en met de opties die ik afneem toch minimaal 70 voor 30 min, maar dan wel met ZK, GV, AV FO etc. Sowieso geen zin om voor standaard naar welke stad dan ook te rijden. Veel te gezellig in mijn kneuterige dorp op het platteland. Voor Corona werkte ik in de (rand)stad. Doe soms inkopen in de stad en neuken vooral in de stad, maar verder blijf ik er weg.

Morgen sneltest in mijn dorp en en dan kijken of ik binnenkom. I.g.v nood wel handig als iemand nog een goede testlocatie weet nabij de Vulkan waar je jezelf zonder bureaucratie gratis kan laten testen? Die krampachtige moderator Antek op BC had gelijk een Pavlovreactie toen in in de koffiehoek informeerde naar geschikte testlocaties. Tread werd gelijk gesloten ondanks vriendelijk betoog dat niet te doen. Geen waarschuwing of verlof gekregen, dus milde reactie, maar toch zo flexibel als een Pruis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan