Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gewoon oude prijzen als ze je nog kennen en met de opties die ik afneem toch minimaal 70 voor 30 min, maar dan wel met ZK, GV, AV FO etc. Sowieso geen zin om voor standaard naar welke stad dan ook te rijden. Veel te gezellig in mijn kneuterige dorp op het platteland. Voor Corona werkte ik in de (rand)stad. Doe soms inkopen in de stad en neuken vooral in de stad, maar verder blijf ik er weg.

Morgen sneltest in mijn dorp en en dan kijken of ik binnenkom. I.g.v nood wel handig als iemand nog een goede testlocatie weet nabij de Vulkan waar je jezelf zonder bureaucratie gratis kan laten testen? Die krampachtige moderator Antek op BC had gelijk een Pavlovreactie toen in in de koffiehoek informeerde naar geschikte testlocaties. Tread werd gelijk gesloten ondanks vriendelijk betoog dat niet te doen. Geen waarschuwing of verlof gekregen, dus milde reactie, maar toch zo flexibel als een Pruis.

Je hebt echt tientallen locaties.

Iemand trouwens nog adresjes voor anaal? Ik weet van Elena (Eros 26 (6) en Zahra Haus 13-15. Met beiden overigens nog geen ervaring.
 
@RobertJ Elena perfect als je mollig goed vindt, Zahra was voorheen slanker maar volgens mij ook behoorlijk aangekomen. Meest recente foto's vond ik niet opwindend. Zag Elena vandaag nog even en was goed bezet.

Val zelf meer op op skinny of slank en kleine cup. Betaal liever een paar tientjes meer voor Matia H31 of H25, maar eerste bezet en 2de vandaag afwezig. Als je niet groot geschapen bent is Melissa E26 ook een optie. Ze vond het prima als ik nog even rondkeek, zat niet op een dikke stang te wachten. Belandt bij Anna in E26 waar ik gewoon GFE geboekt heb. Lieve 20 jarige DL waar ik morgen nog wel een berichtje over schrijf, maar die doet geen AV.

Heb mij vanmorgen gratis in Nederland laten testen. Met eenvoudige handeling stond de code in de App. Had de mail nog uitgeprint maar dat bleek niet nodig. Dame bij H21 voerde minimale controle uit, zodra ze een QR code zag werd ik gemaand door te lopen. Bij H17 en E26 was de controle serieus en H25 iets soepeler. Kon merken dat ze de Nederlandse werkwijze nog niet echt kennen. Iedereen die het testcentrum achter E26 bezocht had kreeg een uitdraai en App was afwijkend. Ondanks dat ik vrijwel geen andere bezoekers zag in de LH's stond er voor het testloket een rij van zo'n 30 personen. Zonde van de tijd en het geld als dat nog steeds 20€ kost. In mijn dorp afspraak gemaakt, direct aan de beurt en nog voor ik in Duisburg was de code. Bij de controles eerst de tab getoond waar staat dat je getest bent en expliciet gezegd dat dit bewijst dat ik vandaag getest was en toen de tab met de Internationale code en aangegeven dat die bewijst dat ik volledig ingeent ben. Geen moeilijke vragen of zo, mocht gewoon doorlopen. Even dankjewel zeggen helpt als je hetzelfde huis nog een keer betreedt...

Bij de Edeka supermarkt ook een lange rij voor het testcentrum. Ga het niet eens meer proberen ovef de grens, App werkt prima! E26 was goed bezet met ook een paar lekkere Skinnies. Aida heeft echt een geweldig figuur, masr gevallen voor de jonge ietswat schuchtere Anna die echt GFE boodt aan deze oude bok omdat het 1 klant op 20 DL's was deze Zaterdag namiddag. Ga meestal als DL's zwaar oververtegenwoordigd zijn 😉

H17 en 25 waren bijna leeg, aantal meiden keert volgende week terug. Dames in E26 vertelden ook dat collega's terugkeren vanwege de duffe lockdown bij ons.
 
Als je snikkel niet te groot is en je wat meer kan betalen is Alice in VH 17 EG z01 een optie voor AV maar ik moest mij eerder met GV ook best inhouden... Ze was haar kamer aan het schoonmaken en haar niet gestoord. Maria in E26 doet AV als je klein tot normaal geschapen bent en wil dan zelf bovenop, ik mav niet meer... Medio 2017 was het aanbod via de achterdeur wel veel groter.
 
Mij werd op het BC forum "Testzentrum Peterstal Peterstal 15, 47051 Duisburg" aangeraden als je snel en zonder kosten getest wil worden zonder afspraak. Helaas moet je op de meeste locaties een afspraak maken wat ik zelf erg lastig gezien de reistijd. Geen zin om 20 min te moeten wacht tot de afspraak en dan nog 15 min. op de uitslag. Bij de meeste testlocaties staat aangegeven "Nicht kommunales Testzentrum" en dus niet gratis, gewoon betalen via verzekering etc. Vergelijkbaar met de GGD waar je naartoe gaat als je mogelijk echt Corona hebt. Meeste van ons boeit het niet of de tester goed opgeleid is, test echt betrouwbaar etc. We willen gewoon snel een "Fick-Lizenz", gaan immers niet op bezoek bij opa en oma...

Als je zonder afspraak een test wilt hebben zijn er nog mobiele locaties maar die zijn alleen voltijds actief als er veel besmettingen zijn. Eerste ligt dicht bij de Vulkan en populair.
  • Parkeerplaats EDEKA supermarkt Sternbuschweg 94 - 96, 47057 Duisburg
  • Platz vor dem Haupteingang des Hauptbahnhofs
  • Links neben dem Stadttheater stehen Testcontainer
Bovenstaande gehoord via PB, Oberscharführer *nt*n voor bekenden poetste mijn vraag in de koffiehoek van de BC direct weg. Dom want de Vulkan draait deels op Nederlandse fans en die komen niet als testen te lastig is. Wilde even zien hoe het uitzag achter E26, maar dat was de enige drukke rij met bezoekers die ik gezien heb en ik was op weg naar huis toen degenen achter in de rij bij E26 naar binnen mochten...;)

Portiers bij E26 en H17 moesten even wennen aan onze App, maar entree verliep echt heel soepel. Als je s'ochtends getest bent kan je neuken tot de volgende ochtend, flexibel zat voor mij en heb 3 testlocaties in de buurt waarvan 2 bijna altijd tijd hebben. Zaterdagnamiddag en di t/m vr tussen 18:30 en 20:00 uur zijn de goede tijden om extra opties te bedingen bij dames die normaal alleen standaard bieden.

Ding zelf nooit af, betaal gewoon de vraagprijs of loop door. Apart, maar als je dan wat later weer langsloopt kan gevraagde voor 20-30 euro minder als ze je graag als klant willen strikken. Tongzoenen met een DVP die dat volgens de FK altijd afwijst en het dan vol overgave doet als je laat merken dat ze gewoon de controle heeft vind ik geil. Meeste dames staan niet te trappelen om te zoenen met een oude bok als ik, maar als het mag dan merk ik eigenlijk nooit terughoudendheid en een frisse adem helpt ook een handje. Ook vaker AV kunnen boeken op rustige tijden, maar feit is dat als een DL het niet regulier aanbiedt het vaak geen succes is met mijn dikke jongeheer en Zahra en Elena zijn toppers maar niet mijn smaak qua figuur. Dan boek ik liever een mooie DL zonder AV die een leuke GFE biedt, of Maria in H21 of 25. Die zijn achter in de 30 maar gewoon slank en mooi figuur.

Voelde mij gisteren ook gewoon een beetje raar met zo'n 20 jarige, maar de DL's met pretpakket waren bezet of afwezig. Op aantal deuren stond dat ze komende week er weer zijn, zoals Katie vanaf 12 dec. Veel DL's willen voor Nieuwjaar nog wat omzet draaien. E26 was Walhalla voor onderhandelen, maar in H17, 21 en 25/50 was de slechte situatie goed zichtbaar en op de deuren van SP36 wordt geen heropening aangekondigd. Voor mij was het glas toch halfvol...:)
 
Mij werd op het BC forum "Testzentrum Peterstal Peterstal 15, 47051 Duisburg" aangeraden als je snel en zonder kosten getest wil worden zonder afspraak. Helaas moet je op de meeste locaties een afspraak maken wat ik zelf erg lastig gezien de reistijd. Geen zin om 20 min te moeten wacht tot de afspraak en dan nog 15 min. op de uitslag. Bij de meeste testlocaties staat aangegeven "Nicht kommunales Testzentrum" en dus niet gratis, gewoon betalen via verzekering etc. Vergelijkbaar met de GGD waar je naartoe gaat als je mogelijk echt Corona hebt. Meeste van ons boeit het niet of de tester goed opgeleid is, test echt betrouwbaar etc. We willen gewoon snel een "Fick-Lizenz", gaan immers niet op bezoek bij opa en oma...

Als je zonder afspraak een test wilt hebben zijn er nog mobiele locaties maar die zijn alleen voltijds actief als er veel besmettingen zijn. Eerste ligt dicht bij de Vulkan en populair.
  • Parkeerplaats EDEKA supermarkt Sternbuschweg 94 - 96, 47057 Duisburg
  • Platz vor dem Haupteingang des Hauptbahnhofs
  • Links neben dem Stadttheater stehen Testcontainer
Bovenstaande gehoord via PB, Oberscharführer *nt*n voor bekenden poetste mijn vraag in de koffiehoek van de BC direct weg. Dom want de Vulkan draait deels op Nederlandse fans en die komen niet als testen te lastig is. Wilde even zien hoe het uitzag achter E26, maar dat was de enige drukke rij met bezoekers die ik gezien heb en ik was op weg naar huis toen degenen achter in de rij bij E26 naar binnen mochten...;)

Portiers bij E26 en H17 moesten even wennen aan onze App, maar entree verliep echt heel soepel. Als je s'ochtends getest bent kan je neuken tot de volgende ochtend, flexibel zat voor mij en heb 3 testlocaties in de buurt waarvan 2 bijna altijd tijd hebben. Zaterdagnamiddag en di t/m vr tussen 18:30 en 20:00 uur zijn de goede tijden om extra opties te bedingen bij dames die normaal alleen standaard bieden.

Ding zelf nooit af, betaal gewoon de vraagprijs of loop door. Apart, maar als je dan wat later weer langsloopt kan gevraagde voor 20-30 euro minder als ze je graag als klant willen strikken. Tongzoenen met een DVP die dat volgens de FK altijd afwijst en het dan vol overgave doet als je laat merken dat ze gewoon de controle heeft vind ik geil. Meeste dames staan niet te trappelen om te zoenen met een oude bok als ik, maar als het mag dan merk ik eigenlijk nooit terughoudendheid en een frisse adem helpt ook een handje. Ook vaker AV kunnen boeken op rustige tijden, maar feit is dat als een DL het niet regulier aanbiedt het vaak geen succes is met mijn dikke jongeheer en Zahra en Elena zijn toppers maar niet mijn smaak qua figuur. Dan boek ik liever een mooie DL zonder AV die een leuke GFE biedt, of Maria in H21 of 25. Die zijn achter in de 30 maar gewoon slank en mooi figuur.

Voelde mij gisteren ook gewoon een beetje raar met zo'n 20 jarige, maar de DL's met pretpakket waren bezet of afwezig. Op aantal deuren stond dat ze komende week er weer zijn, zoals Katie vanaf 12 dec. Veel DL's willen voor Nieuwjaar nog wat omzet draaien. E26 was Walhalla voor onderhandelen, maar in H17, 21 en 25/50 was de slechte situatie goed zichtbaar en op de deuren van SP36 wordt geen heropening aangekondigd. Voor mij was het glas toch halfvol...:)
Is Sarah van huis 26 kamar 707 als ik het goed heb , nog daar wou vandaag nog naar haar toe, maar toen ik laatst daar was , zie ze dat ze weg ging omdat er niet veel was te doen , dat ze allein voor haar huur werkte nog
 
Gisteren weer naar de Vulkan, meeste portiers keken niet naar de QR code, tabblad met datums prikken en test was voldoende. Fijn dat dit in het Engels vermeld wordt.

HH17 bijna leeg, enige DL's die mij aanspreken en aanwezig waren zijn de altijd vriendelijke Ewa die helaas niet zoent en daarom reserviste is op mijn lijst en Roxy die ik had willen testen als ze een leuke Service heeft. Die was goed bezet, misschien te positief over haar geschreven op de BC. Vorige week stond ze vooral aan de deur en toch blij voor haar. In het EG hingen de laatste weken wat DL's (3-4) rond die elke passerende wandelaar aanklampen, maar mij wat te mollig en geen klik. Verder dus niet gecheckt op de BC of ze bekend zijn, maar misschien leuk als je wat om vast te houden prefereert. Zien beter uit dan de meeste DL's in H23 of 50. In het VH17 was Alice druk bezet, maar alle andere toppers zoals Claudia weg! Nog een Anna en collega die mij hezelfde gevoel gaven als de Anna en Raluca in H25. De laatste staat wel bekend als AZF (Abzuck Fotze), dus mijden wat dat soort meiden heeft de Vulkan niet nodig. Maria H25 afwezig, Mimi terug en Katie vanaf 27ste, lekker neuken op 3de Kerstdag :)


Als zo'n DL indringgend gelijk de standaardtekst opdreunt: "30420, ALLES mit
Kondom, anfassen und ficken!" dan vraag ik soms nog of ze ook 'leuke' opties aanbiedt. Als ze vragen: "Wass soll dass sein?" o.i.d. of er valt een stilte loop ik zeker door. Anders krijg je bijna 99% zeker een condoom om je slappe pik en sta je 20% zeker nog steeds met een slappe pik binnen de helft van de tijd weer buiten. Gezien nieuwe lockdown wel handig te weten dat er met de Kerst maar weinig dames zijn en pas vanaf 7 januari komen sommigen weer terug. Op dit moment is vrees ik 30% AZF, dus geil bij de eerste en beste DLnaar binnen rennen kan teleurstelling geven. Inlezen help, b.v.op de BC en wat afkortingen en Duitse termen kennen, vooral waar je zelf interesse in hebt. Bare is zwaar verboden maar in de zogenaande "Bert & Ernie" huizen wel verkrijgbaar, er expliciet over schrijven niet opde Duitse forums.


In E26 waren Vanny, Loredana Deutsch en Aida continu bezet. Denk dat ze redelijk volgeboekt waren. Anna die ik vorige week bezocht heb schijnt toch wat minder te zijn als de betaling niet royaal is. Vooral klachten bij 30420 nummers 30 euro voor 20 min voor er weer rare vragen komen...). Minpunt en voelde afstand na afloop maar toch een lief kusje bij afscheid. Beetje ambivalent en 80430 is best geld. Had de keuze uit weer Melissa of de 27 jarige Alina due echt heerlijk uitzeg, dus bij haar gelandt.

Tot slot zijn er nog de liefhebbers van Ebony. Vulkaankenners kennen Vera nog wel, enige zwarte DVP die ik echt moest bezoeken. Val op kleine stevige borsten en slank en de meeste ebonies zijn mij te rond. Mia uit Ghana, denk zelf gewoon Nigeria, is best populair. Gezicht is typisch en 'klassiek', moet je van houden. Was aardig toen ik voorbij liep, maar niet mijn smaak. Lijkt een beetje op dame onderstaande foto, maar denk minder lang en wat voller, maar normaal postuur en niet mollig. H13, kamer 107.

 
Wat je hier schrijft zien mensen wel, apart thema niet. Goed te weten want dan doen we dat net als voorheen maar op anderen forums ;)


Fijne avond en succes met de fuckdown!
 
En waar kan ik dit het beste doen
Kan je knakworst gratis laten testen bij testenvoortoegang.org en uitslag is 24 uur geldig in Duitsland. Laat zelf altijd de portiers op het NL tabje zien dat ik 2 prikken gekregen had, in jouw geval genezen, en daaronder de melding dat ik recent getest ben. Dat krijg je door resultaten vd test even in te voeren. Ook handig als Internet werkt want zonder App anders niet neuken...

Hoop dat uitleg ook duidelijk is voor gehaktballen en anderen 🤣
 
Testenvoortoegang.org. Testuitslag binnen een half uur op je mail. Die kun je dan in je coronacheckapp laten zetten. Fluitje van een cent. Nul cent.
De portier checkt je prikken en je test, die in dit geval 24 uur geldig is. Eventueel met ID check.
 
Het lijkt erop dat alles weer dicht gaat in NRW. En wel al vanaf vandaag (30e)

Untersagung des Betriebs von Einrichtungen und von Veranstaltungen
(1) Untersagt sind
1. der Betrieb von Clubs, Diskotheken und vergleichbaren Einrichtungen sowie vergleichbare
Veranstaltungen (öffentliche Tanzveranstaltungen, private Tanz- und Diskopartys und ähnli￾ches),
2. der Betrieb von Swingerclubs sowie vergleichbare Angebote, insbesondere in Bordellen
und Prostitutionsstätten, sowie

3. bis einschließlich zum 31. Januar 2022 Messen, die nicht unter § 4 Absatz 1 Satz 1 Num￾mer 5 fallen (Publikumsmessen), wenn sie im Normalfall auf einen gleichzeitigen Besuch von
mehr als 750 Personen ausgerichtet wären.
(2) Zum Jahreswechsel 2021/2022 sind öffentlich veranstaltete Feuerwerke sowie jede Ver￾wendung von Pyrotechnik auf von den zuständigen Behörden durch Allgemeinverfügung nä￾her zu bestimmenden publikumsträchtigen Plätzen und Straßen
 
Duitse media hebben het ook over verschillende "Verordeningen"
Hieronder, vandaag gepubliceerd, lees je het volgende :

Screenshot_20211230-101912.png

Scroll naar beneden :

Screenshot_20211230-102759.png

en dan als wijziging in geel...


Screenshot_20211230-105328.png

allebei gewoon officiële verklaringen....ik wacht even af.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan