Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Verstandig beleid; dan gaan straks alle Duitsers ook naar Antwerpen.
Je kan er op wachten tot dan ook dat dicht gaat.
Dat kan natuurlijk altijd, zeker weten doen we niets, maar ik heb toch goede hoop dat het SKW open blijft. Wij zitten in NL met een lockdown omdat hier de angst regeert en in Duitsland zijn ze extreem voorzichtig. België lijkt me momenteel realistischer in de aanpak, maar de tijd zal het leren.
 
Er wordt gewoon 50€ gevraagd....vaste klant of niet...denk niet meer dan 12 meiden binnen in eros26. Dus liep naar 17-19....heel spontaan beste wensen roepen...ik dacht zooow gezellig hier...ook 50 vragen en dan met ze allen lachen... schitterend dacht ik en jij maar denken dat je vaste klant bent.... hoeren loper die je bent bangtheho.
Iz ewri wer fifti naw bebi.

Antwerpen is ook fifti....zal je leren slet.
Ga ff verder kijken. Of het echt echt zo is.
😂😂
 
Schreef FK Mondi op BC:

Solange die Stufen da noch nicht von eingetrockentem Urin befreit worden, ist für mich alles beim alten. Zumindest war es so vor einigen Wochen
:happy:


SP is qua capaciteit gewoon niet nodig, tenzij de Security boys van de Vulkan een paar boeings met nieuw talent invliegen die ze in de Kerstperiode gescout hebben. Inmiddels zou je denken dat ze in die landen ook wel weten dat de gemiddelde DL bijna niks verdient. Volgens berichten op de BC waren er zo'n 30 DL aanwezig en geen rijen.
 
Inmiddels zou je denken dat ze in die landen ook wel weten dat de gemiddelde DL bijna niks verdient.
Er wordt gewoon 50€ gevraagd....vaste klant of niet...denk niet meer dan 12 meiden binnen in eros26
Met 12 meiden in 1 huis en het aantal gasten dat er rond loopt zou ik niet zeggen dat ze niets verdienen.
Zo'n meid werkt per dag zo maar ff 20 gasten af. 20 x 50 euro = 1000 euro omzet per dag.
Ik heb ze niet in 1 dag werken!:oops:
 
Met 12 meiden in 1 huis en het aantal gasten dat er rond loopt zou ik niet zeggen dat ze niets verdienen.
Zo'n meid werkt per dag zo maar ff 20 gasten af. 20 x 50 euro = 1000 euro omzet per dag.
Ik heb ze niet in 1 dag werken!:oops:
@Hobbele, duidelijk herkenbaar aan de schrijfstijl denkt het te snappen naar duidelijk niet. Alleen succesvolle meiden hebben boekingen van meerdere uren en verdienen dan 100 euro per uur of meer. Dan kom je wel tot bedragen per maand waar ik ook 2-3x zo lang moet werken.

Meeste meiden krijgen de hele dag klootzakken aan de deur die zonder condoom willen omdat ze debiel zijn en 30 euro te duur vinden. Ze werken ook niet even 20 gasten af! Make up bijwerken, vooral als zo'n zool niet eens goed op de tieten mikte maar 25cm hoger, bed netjes maken, beetje wassen etc., ben je zo 10 min verder tenzij je eentje boekt die na een veeg met dec heedoek er voor gaat. Ik dan liever niet...

AZF zijn een ander verhaal omdat je na 10 min buiten staat. Weinig dames werken 10 uur per dag en staan ol rustige tijden voor de deur. Vaak is 10-12 klanten echt het maximum, praat je over 300 tot 400 ruro bruto minus kamerhuur en belastingen, grofweg 180 euro of zo. Veel dames slapen op de kamer omdat ze geen hotel of zo kunnen betalen. Probeer eens zinnige AST en dan leer je misschien nog wat.

Apart dat Hobbele gewoon weer kan zieken, dacht het een definitieve ban was?
 
@Hobbele, duidelijk herkenbaar aan de schrijfstijl denkt het te snappen naar duidelijk niet. Alleen succesvolle meiden hebben boekingen van meerdere uren en verdienen dan 100 euro per uur of meer. Dan kom je wel tot bedragen per maand waar ik ook 2-3x zo lang moet werken.

Meeste meiden krijgen de hele dag klootzakken aan de deur die zonder condoom willen omdat ze debiel zijn en 30 euro te duur vinden. Ze werken ook niet even 20 gasten af! Make up bijwerken, vooral als zo'n zool niet eens goed op de tieten mikte maar 25cm hoger, bed netjes maken, beetje wassen etc., ben je zo 10 min verder tenzij je eentje boekt die na een veeg met dec heedoek er voor gaat. Ik dan liever niet...

AZF zijn een ander verhaal omdat je na 10 min buiten staat. Weinig dames werken 10 uur per dag en staan ol rustige tijden voor de deur. Vaak is 10-12 klanten echt het maximum, praat je over 300 tot 400 ruro bruto minus kamerhuur en belastingen, grofweg 180 euro of zo. Veel dames slapen op de kamer omdat ze geen hotel of zo kunnen betalen. Probeer eens zinnige AST en dan leer je misschien nog wat.

Apart dat Hobbele gewoon weer kan zieken, dacht het een definitieve ban was?


Best, maar misschien moeten de dames die maar 1 of 2 klanten per dag ontvangen stoppen met dit beroep? Als je lelijk/uitgezakt bent en niet genoeg klandizie hebt moet je maar ander werk doen. Of proberen je 'service' te verbeteren? Ik ga tenslotte ook niet een beroep doen waar ik niet voor gesturdeerd heb of waar mijn talenten niet liggen en vervolgens klagen dat ik niet aan de bak kom.

Ik ken ook een dame die de hele dag door helemaal volgeboekt zit. Die werkt zo 20 klanten per dag af als ze 8 uurtjes per dag werkt en verdient dan ook tegen de 1000 euro per dag. Vergeleken met Jan Modaal is dat een huge bedrag. Nou is dat een uitzondering, prima, maar als je rond de 500 zit is dat ook prima.
De 180 euro per dag waar jij het overhebt na aftrek kosten is ook geen slecht bedrag.
Als je 3 dagen per week werkt verdien je meer dan 2000 euro, dat is zeker niet slecht voor een parttime baan.
 
Best, maar misschien moeten de dames die maar 1 of 2 klanten per dag ontvangen stoppen met dit beroep? Als je lelijk/uitgezakt bent en niet genoeg klandizie hebt moet je maar ander werk doen. Of proberen je 'service' te verbeteren?
Wanneer je het puur economisch bekijkt: wanneer je een matig product aanbiedt in een competitieve markt, dan moet dat leiden tot een lagere prijs anders neemt niemand het product af. Wat de echt lelijke, matige dvp's opbreekt is het verschijnsel van (relatief hoge) minimumprijzen. Eigenlijk beschermt dat alleen de aantrekkelijke dvp's. Misschien moet die laatste categorie een soort solidariteitsbijdrage afdragen aan de buurvrouw met weinig klanten?
 
Wanneer je het puur economisch bekijkt: wanneer je een matig product aanbiedt in een competitieve markt, dan moet dat leiden tot een lagere prijs anders neemt niemand het product af. Wat de echt lelijke, matige dvp's opbreekt is het verschijnsel van (relatief hoge) minimumprijzen. Eigenlijk beschermt dat alleen de aantrekkelijke dvp's. Misschien moet die laatste categorie een soort solidariteitsbijdrage afdragen aan de buurvrouw met weinig klanten?

Voor raamprostitutie geldt dat zeker. Maar dan kan je alsnog het verschil maken met extra diensten. Maar zelfs de lelijke oma's in de raamprostitutie wereld vragen 20 -50 euro extra voor extra handelingen etc.
Het verschil willen ze ook niet maken met extra service of extra tijd.
En voor prive-ontvangst geldt die belemmering niet. Maar ook daar zie je dat de minder aantrekkelijke dames over het algemeen de hoofdprijs vragen op een enkele uitzondering nagelaten.
Ik kan er iig geen meelij met hebben.
 
Sommigen van die oude dozen vinden het misschien leuk om in/ achter een raam te zitten. Hoe gek t ook klinkt.En soms hebben ze nog eens een centje. Een andere goed betaalde baan kunnen ze wellicht ook niet krijgen.
 
Het verschil willen ze ook niet maken met extra service of extra tijd.

Ik kan er iig geen meelij met hebben.

Dat is inderdaad iets om eens over na te denken.
Ik zie het ook in Duisburg gebeuren. Daar is geen prive-ontvangst (thuisontvangst), maar de dames zien en weten precies hoeveel bezoekers hun collega's in hun gang krijgen. En daar kan per gang heel veel verschil in zitten.
Zo heb ik een veelbezochte dame, die toch tegen de veertig loopt, gevraagd of de veelal veel jongere dames op haar gang niet jaloers op haar zijn. Daar antwoordde ze op: "Ik kan hun service niet verbeteren, dat moeten ze zelf doen". Ze zien het, ze weten het, en ze wachten af.
 
Wat de echt lelijke, matige dvp's opbreekt is het verschijnsel van (relatief hoge) minimumprijzen. Eigenlijk beschermt dat alleen de aantrekkelijke dvp's. Misschien moet die laatste categorie een soort solidariteitsbijdrage afdragen aan de buurvrouw met weinig klanten?
Typisch links standpunt, subsidie voor alles waar de wereld niet op zit te wachten, zoals windmolens, dure ekektrische leasebakken etc. Volgens mij mag een DVP best werven met 10 euro per uur, maar dan kan ze beter een passende baan zoeken. Genoeg sectoren zoeken ook minder mooie vrouwen. Slechte DVP een bijdrage leveren is echt lachwekkend. Als je dat elders ook gaat doen gaat Nederland naar de kloten. Krijg je een Hugo de Jonge die niks bij Gezondheidzorg presteerde b.v. op Volkshuisvesting...

Als een DVP slecht is moet ze opzouten, als lelijk is bij- of omscholen en voor de rest betaal ik altijd een hele nette prijs. Doe ik ook bij mijn geliefde kapster etc.
 
De feiten liggen iets anders:
Op een raam en op de voordeur van Huis 36 waren twee grote stickers geplakt met de aankondiging van opening vandaag. Niet op andere huizen. Dat is alles.
Dat er daardoor mensen zijn wiens hoofd en lul op hol slaan, is gevolg van hun interpretatie. Laat je toch niet gek maken. Ik verwacht voorlopig niets van een opening.
 
Het blijft nep-info. Ik had ook niet gezegd dat het een wandelaar was die deze info verspreid heeft. Het lijkt gewoon op een zielige actie van een uitbater om wandelaars na duisburg te trekken. Maar een rosse buurt waar nog maar een handvol dames aanwezig zijn was dit te verwachten
 
Het blijft nep-info. Ik had ook niet gezegd dat het een wandelaar was die deze info verspreid heeft. Het lijkt gewoon op een zielige actie van een uitbater om wandelaars na duisburg te trekken. Maar een rosse buurt waar nog maar een handvol dames aanwezig zijn was dit te verwachten
Maar waarom zou een uitbater proberen wandelaars naar Duisburg te trekken als zijn bordeel gesloten is en er voor hem dus sowieso niets valt te verdienen?
Misschien een hele gekke vraag, maar, zou dit niet gewoon een slechte grap kunnen zijn van 1 of andere doorgesnoven wandelaar/moderator op dat Duitse forum die op deze manier zijn gelijk probeerde te halen?
Er wordt op de fora namelijk al maandenlang beweerd dat sexpalace open zou gaan terwijl er geen enkel teken van leven valt te bespeuren.
Op fora worden wandelaars wild en beginnen je aan te vallen als je beweerd dat sexpalace dicht blijft.
Iets met, zie je wel dat ik gelijk heb en dat sexpalace wel degelijk weer opent want er hangen nu zelfs posters op de muren met heropeningsdata.
Paar van die postertjes zijn redelijk gemakkelijk te fabriceren en te printen en kosten niet de wereld.
Geen haan die er naar kraait als iemand daar 2 posters op de muur plakt want dat pand staat sowieso leeg en wordt bewoond door zwervers.
 
Inderdaad is de Palace weer open. Ik liep er gisteren naar binnen (17.00, dus vrij vroeg) en ik werd meteen weer naar buiten gestuurd omdat er nog geen vrouwen waren. Andere huizen waren ook nog vrij leeg alleen 11/13/15 en 25 zaten redelijk wat meiden.
Ben wel benieuwd hoe ze de palace vol willen krijgen als ook v65 nog geopend gaat worden.
 
Schijnt dat je vanaf morgen zonder test de huizen binnen mag als je geboosterd bent??
Wie weet of dit echt waar is?
Op het door gekken gemodereerde Bordellcommunity werd namelijk direct het topic dicht gesmeten door de schizofrene moderator toen iemand deze vraag stelde.

Aber gilt das auch am Vulkan? Geboostert braucht keinen Test mehr ab 13.1?

Und täglich grüßt das Murmeltier

:1175:
 
We horen t wel... heel gauw hier op t forum of daar... via recensies van medestekers. Begrijp werkelijk niet wat die moderator daar mee bezig is echt...frustie.
Die lui zijn niet goed wijs.
Die willen het woord corona niet zien op hun forum omdat ze vrezen dat door de controles op corona minder bezoekers naar Duisburg komen.
En die lui hebben daar allemaal "handeltjes". Enerzijds zitten ze òf in het witgoed, als je begrijpt wat ik bedoel, dan wel zijn ze zelf actief als pooier.
Die lui hebben een tering hekel aan ieder woord op hun forum dat potentieel hun handel negatief kan beïnvloeden.
 
Ooit van Google gehoord? Gaat toch niet af op wat speculaties van lieden die ook 2 jaar ouwehoeren over de heropening van SP36? Bijna geen DLs erbij maar wel 100+ kamers, echt nuttig.


Gewoon zoeken naar site met alle regels en volgens mij moet je voor bordelen nog steeds een negatieve test hebben. Overige beleid is gericht op meer boosters zetten, maar neuken met leuke DVP betekent nauw contact!
 
Terug
Bovenaan Onderaan