Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gisterenavond (op een zondag, tegen middernacht) voor de eerste keer op de Vulkanstraße geweest en was eigenlijk wel positief verrast. Er was genoeg aanbod en de sfeer was prima (de omringende straten zijn een beetje een achterbuurt, maar ik heb mij geen moment onveilig gevoeld en vond het zelfs gemoedelijk). Het grootste minpunt is dat het (naar mijn mening) behoorlijk onoverzichtelijk is. Deze rosse buurt is simpelweg een 'clustering' van een vijftal verschillende bordelen (je moet in principe dus steeds in en uit) met meerdere verdiepingen. Dat is een behoorlijk verschil met 'gewone' raambuurten en daar moet ik dus aan wennen.

De dames in de bordelen met gratis entree waren niet echt mijn smaak. Voornamelijk relatief oud (30+) en / of met 'een kleurtje' (Latina, zigeuner, Afrikaans). Er zijn vast wel een paar uitzonderingen, maar dit was de tendens. Ik heb daar dan ook niet al te veel tijd doorgebracht.

Van de bordelen met entree, ben ik (vanwege tijdgebrek, was er kort ter oriëntatie) alleen in Eros26 geweest. Het eerste wat mij opviel is dat de kamers heel ruim en modern ogen, echt een groot verschil met de aftandse Nederlandse peeskamers. Verder doen veel dames ook hun best om je naar binnen te krijgen, er is meer interactie en 'geflirt' dan in de Nederlandse raambuurten (waar de dames vaak met hun mobieltje of met elkaar bezig zijn). Het was qua 'indeling' ook een stuk overzichtelijker dan de bordelen met gratis entree (eigenlijk gewoon een soort van overdekte raambuurt in plaats van een kronkelend labyrint). De meeste dames in Eros26 zagen er prachtig uit, bijna net zo mooi als de vrouwen op de Wallen. Veel conventioneel aantrekkelijke vrouwen (slank, blank, onder de 30 -- wel vaak met veel 'plamuur', dus dat moet dan wel je ding zijn), ze zouden niet misstaan in de Playboy. Vanwege tijdgebrek verder nergens binnen geweest en na middernacht begon het daar ook wel dood te bloeden.

Voor mijn volgende bezoek heb ik een paar vragen aan de kenners hier:

1. Zijn de andere bordelen met (betaalde) entree ook de moeite waard, of niet echt? Voor mij is vooral het uiterlijk belangrijk, zijn de dames daar op dat gebied van hetzelfde niveau als in Eros26 of heb je daar doorgaans de mooiste (conventioneel aantrekkelijke) vrouwen?
2. Staat er in Eros26 eigenlijk alleen snelle afwerkseks op het menu, of kan je voor 150-200 EUR per uur bij veel dames ook een GFE (inclusief zoenen en kroelen) krijgen?
3. Wat is het beste tijdstip voor een bezoek? Tussen 19:00 en 23:00 op een vrijdag, zaterdag of zondag?

Antwoorden op deze vragen zou ik zeer waarderen.

Ik ben gisterenavond (op een zondag, tegen middernacht) voor de eerste keer op de Vulkanstraße geweest en was eigenlijk wel positief verrast. Er was genoeg aanbod en de sfeer was prima (de omringende straten zijn een beetje een achterbuurt, maar ik heb mij geen moment onveilig gevoeld en vond het zelfs gemoedelijk). Het grootste minpunt is dat het (naar mijn mening) behoorlijk onoverzichtelijk is. Deze rosse buurt is simpelweg een 'clustering' van een vijftal verschillende bordelen (je moet in principe dus steeds in en uit) met meerdere verdiepingen. Dat is een behoorlijk verschil met 'gewone' raambuurten en daar moet ik dus aan wennen.

De dames in de bordelen met gratis entree waren niet echt mijn smaak. Voornamelijk relatief oud (30+) en / of met 'een kleurtje' (Latina, zigeuner, Afrikaans). Er zijn vast wel een paar uitzonderingen, maar dit was de tendens. Ik heb daar dan ook niet al te veel tijd doorgebracht.

Van de bordelen met entree, ben ik (vanwege tijdgebrek, was er kort ter oriëntatie) alleen in Eros26 geweest. Het eerste wat mij opviel is dat de kamers heel ruim en modern ogen, echt een groot verschil met de aftandse Nederlandse peeskamers. Verder doen veel dames ook hun best om je naar binnen te krijgen, er is meer interactie en 'geflirt' dan in de Nederlandse raambuurten (waar de dames vaak met hun mobieltje of met elkaar bezig zijn). Het was qua 'indeling' ook een stuk overzichtelijker dan de bordelen met gratis entree (eigenlijk gewoon een soort van overdekte raambuurt in plaats van een kronkelend labyrint). De meeste dames in Eros26 zagen er prachtig uit, bijna net zo mooi als de vrouwen op de Wallen. Veel conventioneel aantrekkelijke vrouwen (slank, blank, onder de 30 -- wel vaak met veel 'plamuur', dus dat moet dan wel je ding zijn), ze zouden niet misstaan in de Playboy. Vanwege tijdgebrek verder nergens binnen geweest en na middernacht begon het daar ook wel dood te bloeden.

1. Zijn de andere bordelen met (betaalde) entree ook de moeite waard, of niet echt? Voor mij is vooral het uiterlijk belangrijk, zijn de dames daar op dat gebied van hetzelfde niveau als in Eros26 of heb je daar doorgaans de mooiste (conventioneel aantrekkelijke) vrouwen?
2. Staat er in Eros26 eigenlijk alleen snelle afwerkseks op het menu, of kan je voor 150-200 EUR per uur bij veel dames ook een GFE (inclusief zoenen en kroelen) krijgen?
3. Wat is het beste tijdstip voor een bezoek? Tussen 19:00 en 23:00 op een vrijdag, zaterdag of zondag?

Eigenlijk valt het nu beter mee. Ik ben er twintig jaar geleden voor het eerst geweest en toen heb ik me regelmatig vastgelopen. Als de dames die je dan insloot en om elke hoekje zat en dame , en je dacht: 'Die moet ik onthouden', dan vond ik ze naderhand niet meer terug.

Ben blij dat je positief verrast bent, dit tussen alle negatieve berichten over Duisburg. Ga de volgende keer iets vroeger, begin van de avond en bij Eros 26 of Haus 17/19 vind je de mooiste dames. 50€ voor 20 minuten en voor jouw 150-200€ kun je zeker wel een hele leuke tijd beleven bij de dames….

Ben blij dat je positief verrast bent, dit tussen alle negatieve berichten over Duisburg.
Dat is ook niet zo moeilijk, aangezien de Nederlandse wandelstraten kommer en kwel zijn.

De Wallen zijn simpelweg een 'tourist trap': veel dames zien er fantastisch uit, maar de dienstverlening lijkt eerder op een bezoek aan de dokter dan op seks. Je wordt gewoon robotisch afgewerkt, voor de hoofdprijs. De dames daar moeten het dan ook niet van vaste (Nederlandse) klanten hebben, maar van dronken toeristen.

De straten in Den Haag zijn nog wel oké (daarbuiten valt er in Nederland weinig te beleven), maar ook daar is de dienstverlening vaak vrij beperkt / robotisch. Eigenlijk is dat ook gewoon (min of meer) inherent aan 'raamdames' (of althans in Nederland, ik heb de indruk dat er in België en Duitsland vaak meer mogelijk is), de focus ligt op afwerken / zaadlozing en niet zozeer op het beleven van een intieme tijd. Misschien dat ik daarvoor dan ook beter bij een privéhuis of privéontvangst terecht kan, maar ik vind het aanbod daar optisch niet goed genoeg.

Maar goed, ik dwaal af. Ik vond de dames in Eros26 (gemiddeld) veel mooier dan de dames in de Geleenstraat in Den Haag of de dames in het Schipperskwartier in Antwerpen en (zoals al gezegd) doen veel dames hun best om contact te maken / te werven in plaats van verveeld op hun mobieltje te zitten. Wellicht is Duisburg ook niet meer wat het geweest is, maar het kan nog veel slechter.

Bedankt voor je tips, waarschijnlijk ga ik zaterdagavond weer.

1. De dames in 26 zijn over het algemeen het mooiste. Veel dames in 17-19 zijn ook knap, maar in Sexpalace zien de dames er net zo uit als in de gratis huizen.
2. Dames hebben ook uurprijzen en prijzen voor extra. Moet je de dame in kwestie naar vragen.
3. Daarover verschillen de meningen. Persoonlijk vind ik de donderdagavond het beste.

Duisburg kan binnenkort de deuren sluiten. De huizen waren gewoon bijna leeg!! Het komt oprecht door het 2 euro systeem. Mensen hebben daar gewoon geen zin in. Daarvoor was bijvoorbeeld sexplace best druk veel dames na invoer van het 2 euro systeem gewoon leeg!!!! Zitten een paar hele slechte in, die gewoon geen zin hebben. De andere huizen waar je 2 euro betaald zitten nog aardig wat dames, maar geen vernieuwing steeds dezelfde en het worden er steeds minder. Kennen jullie betere plekken, want ik begin Duisburg moe te worden??????

Beste wandelaars,

Ik ben benieuwd of het de moeite waard is om eens naar Duisburg te gaan. Zelf val ik meer op jonge, slanke vrouwen met een modelachtige uitstraling. Zijn er in die stad een beetje mooie vrouwen te vinden? Alvast bedankt voor de reacties!

Ik vind het nog steeds leuk om naar de vulkaan te reizen. Het grote aanbod van mooie, jonge meisjes hier is echt uniek. En dat is niet alleen het geval in de E26. H17-19 doet er niet voor onder. En ook in de andere huizen vind je een enkele jonge schoonheid. Zelf ga ik al heel lang naar Lena van achtergebouw 19 kamer 609. Ze is echt een schoonheid met een heel goede service. Altijd vriendelijk, grappig en echt makkelijk om mee te praten. Ik geniet van elk bezoek met haar.
De 2 euro entree is soms vervelend, maar als het de hordes mannen vermindert die alleen maar rond willen lopen en naar de meisjes willen kijken, vind ik dat prima. Het is ook altijd erg vervelend voor de meisjes, die in gesprekken verwikkeld raken maar vaak niet meer gewild zijn bij de mannen.
Over het algemeen is de business in het P6-gebied echter ook in andere steden minder omdat iedereen op dit moment niet meer zo loslippig is omdat alles duurder is geworden. Wat veiligheid betreft, heb ik in de vele jaren dat ik naar de Vulkaan reis nog nooit een situatie gehad waarin ik me ongemakkelijk voelde. Maar misschien ligt dat ook een beetje aan hoe je je gedraagt! Dus voor mij is de vulkaan nog steeds "The place to be!".

Ik vind het nog steeds leuk om naar de vulkaan te reizen. Het grote aanbod van mooie, jonge meisjes hier is echt uniek. En dat is niet alleen het geval in de E26. H17-19 doet er niet voor onder. En ook in de andere huizen vind je een enkele jonge schoonheid. Zelf ga ik al heel lang naar Lena van achtergebouw 19 kamer 609. Ze is echt een schoonheid met een heel goede service. Altijd vriendelijk, grappig en echt makkelijk om mee te praten. Ik geniet van elk bezoek met haar.
De 2 euro entree is soms vervelend, maar als het de hordes mannen vermindert die alleen maar rond willen lopen en naar de meisjes willen kijken, vind ik dat prima. Het is ook altijd erg vervelend voor de meisjes, die in gesprekken verwikkeld raken maar vaak niet meer gewild zijn bij de mannen.
Over het algemeen is de business in het P6-gebied echter ook in andere steden minder omdat iedereen op dit moment niet meer zo loslippig is omdat alles duurder is geworden. Wat veiligheid betreft, heb ik in de vele jaren dat ik naar de Vulkaan reis nog nooit een situatie gehad waarin ik me ongemakkelijk voelde. Maar misschien ligt dat ook een beetje aan hoe je je gedraagt! Dus voor mij is de vulkaan nog steeds "The place to be!".

Ben van plan richting Duitsland te gaan deze weekend. En Duisburg lijkt de meeste aanbod te hebben, eerste keer naar Duitse redlights.

Maar vind plattegrond niet erg overzichtelijk. Dus E26 heeft de leukste dames? War zijn de instapprijzen en moet je elke keer 2 euro betalen als je weer naar binnen wil?

Ben van plan richting Duitsland te gaan deze weekend. En Duisburg lijkt de meeste aanbod te hebben, eerste keer naar Duitse redlights.

Maar vind plattegrond niet erg overzichtelijk. Dus E26 heeft de leukste dames? War zijn de instapprijzen en moet je elke keer 2 euro betalen als je weer naar binnen wil?
Dus in E26 en in huis 17 en in het achterste gebouw 19 zijn heel, heel mooie vrouwen. Toegang tot de huizen kost 2 euro per keer dat je naar binnen wilt.
Plattegrond vulkaan
IMG_3460.jpeg

Laatst bewerkt:
Beste wandelaars,

Ik ben benieuwd of het de moeite waard is om eens naar Duisburg te gaan. Zelf val ik meer op jonge, slanke vrouwen met een modelachtige uitstraling. Zijn er in die stad een beetje mooie vrouwen te vinden? Alvast bedankt voor de reacties!
Aan het begin van deze pagina (een paar berichten boven jouw reactie) staat al een vrij uitgebreid verslag waarin jouw vraag eigenlijk al beantwoord wordt, maar ik doe het nog eens dunnetjes over.

In E26 (en blijkbaar ook H17-19) zijn er genoeg mooie vrouwen, maar 'een modelachtige uitstraling' gaat mij toch wel net iets te ver. Daarvoor kan je beter (in de avonduren) op de Wallen zijn, maar de service daar is dermate belabberd dat je het nauwelijks meer seks kunt noemen. De overige huizen (zonder betaalpoortje) zijn niet de moeite waard, als je veel waarde hecht aan (een conventioneel aantrekkelijk) uiterlijk.

Ik vind persoonlijk dat de 'line-up' (in E26) qua uiterlijk toch wel een kaliber hoger is dan het aanbod in Nederland (met uitzondering van de Wallen), maar het moet wel een beetje je ding zijn. Daarmee bedoel ik dat veel vrouwen daar er behoorlijk ordinair / hoerig uitzien, met een hoog gehalte aan 'plastic'. Niet allemaal, maar wel de meesten.

Of het 'de moeite waard' is, vind ik lastig om te beantwoorden. Maar: je bent in ieder geval een ervaring rijker, het is vooral interessant om het contrast met de Nederlandse raambuurten te zien. Ik woon zelf in de Randstad en voor een 'retourtje' ben ik ruim meer dan vijftig euro kwijt aan brandstofkosten (plus in totaal vier uur reistijd). Verder is er in Duisburg niet veel te doen en het is niet bepaald een stad waar je heel vrolijk van wordt, hoewel je wel opvallend goedkoop uit eten kunt. Zelf ben ik van plan om deze zaterdagavond weer te gaan, maar ik betwijfel dat dit 'vaste prik' wordt (te veel rompslomp qua reizen).

Ik kan dus zeker niet bevestigen dat de service bij de vulkaan over het algemeen slecht is. Natuurlijk zijn er, zoals overal, een of twee vrouwen die een slechte service bieden, maar er zijn ook veel meisjes die rekenen op vaste klanten en een zeer goede service bieden.
Ik rij zelf ook minstens 1 uur naar de Vulkaan en als ik er rechtstreeks vanaf mijn werk heen rij, soms 2 uur, maar voor mij is het altijd de moeite waard en ik ben er minstens een keer per week en heb er nog nooit spijt van gehad of naar huis moeten rijden zonder tevreden te zijn.

Aan het begin van deze pagina (een paar berichten boven jouw reactie) staat al een vrij uitgebreid verslag waarin jouw vraag eigenlijk al beantwoord wordt, maar ik doe het nog eens dunnetjes over.

In E26 (en blijkbaar ook H17-19) zijn er genoeg mooie vrouwen, maar 'een modelachtige uitstraling' gaat mij toch wel net iets te ver. Daarvoor kan je beter (in de avonduren) op de Wallen zijn, maar de service daar is dermate belabberd dat je het nauwelijks meer seks kunt noemen. De overige huizen (zonder betaalpoortje) zijn niet de moeite waard, als je veel waarde hecht aan (een conventioneel aantrekkelijk) uiterlijk.

Ik vind persoonlijk dat de 'line-up' (in E26) qua uiterlijk toch wel een kaliber hoger is dan het aanbod in Nederland (met uitzondering van de Wallen), maar het moet wel een beetje je ding zijn. Daarmee bedoel ik dat veel vrouwen daar er behoorlijk ordinair / hoerig uitzien, met een hoog gehalte aan 'plastic'. Niet allemaal, maar wel de meesten.

Of het 'de moeite waard' is, vind ik lastig om te beantwoorden. Maar: je bent in ieder geval een ervaring rijker, het is vooral interessant om het contrast met de Nederlandse raambuurten te zien. Ik woon zelf in de Randstad en voor een 'retourtje' ben ik ruim meer dan vijftig euro kwijt aan brandstofkosten (plus in totaal vier uur reistijd). Verder is er in Duisburg niet veel te doen en het is niet bepaald een stad waar je heel vrolijk van wordt, hoewel je wel opvallend goedkoop uit eten kunt. Zelf ben ik van plan om deze zaterdagavond weer te gaan, maar ik betwijfel dat dit 'vaste prik' wordt (te veel rompslomp qua reizen).
Misschien zie ik je daar wel, landgenoot 😅

Maar kom ook uit randstad en als ik naar buitenland reis lees Antwerpen of Brussel. Boek ik een hotel en maak er een dagje uit van. Maar Duisburg ziet er behoorlijk grauw uit.

alleen in Eros26 geweest. Het eerste wat mij opviel is dat de kamers heel ruim en modern ogen, echt een groot verschil met de aftandse Nederlandse peeskamers. Verder doen veel dames ook hun best om je naar binnen te krijgen, er is meer interactie en 'geflirt' dan in de Nederlandse raambuurten (waar de dames vaak met hun mobieltje of met elkaar bezig zijn).
Ik vond de dames in Eros26 (gemiddeld) veel mooier dan de dames in de Geleenstraat in Den Haag of de dames in het Schipperskwartier in Antwerpen en (zoals al gezegd) doen veel dames hun best om contact te maken / te werven in plaats van verveeld op hun mobieltje te zitten. Wellicht is Duisburg ook niet meer wat het geweest is, maar het kan nog veel slechter.
Dit is de ervaring van de meeste mensen die uit NL komen als ze voor het eerst in Duisburg komen.

Duisburg is gewoon veel beter dan NL, vooral om wat jij zegt "er is meer interactie en geflirt dan in de Nederlandse raambuurten (waar de dames vaak met hun mobieltje of met elkaar bezig zijn)".
En mijn ervaring is dat er meer mogelijk is inclusief de instaptarief of voor minder geld extra betalen. En de dames in Eros26 en H17-19 zijn sws veel mooier dan de dames in Den Haag en Antwerpen.

In NL heb je grotendeels veel Roemeense dames werken en voor mij persoonlijk vind ik het geen prettig volk, ze hebben vaak geen goed karakter. In Duitsland heb je een mengelmoes van verschillende etniciteiten wat het voor mij beter en leuker maakt. Maar Duisburg was voor corona nog veel beter, goude tijden!
Ik woon zelf in de Randstad en voor een 'retourtje' ben ik ruim meer dan vijftig euro kwijt aan brandstofkosten (plus in totaal vier uur reistijd). Verder is er in Duisburg niet veel te doen en het is niet bepaald een stad waar je heel vrolijk van wordt, hoewel je wel opvallend goedkoop uit eten kunt.
Duitsland heeft sinds lente/zomer 2023 een "Deutschland ticket" ingevoerd voor 49 euro en dit jaar is het omhoog gegaan naar 58 euro, maar dit is echt super voordelig reizen!!
Want je kan onbeperkt reizen door heel Duitsland in de trein, tram, metro en bus voor een maand! Maar je kan niet van alle treinen gebruik maken zoals de hoge snelheidstreinen als ICE en andere onbekende treinen voor mij.
Voor mensen die in Arnhem en Zevenaar omgeving wonen is dit heel nuttig en super voordelig reizen want de Duitse trein VIAS stopt ook in Arnhem en Zevenaar in NL. Rijdt van Düsseldorf tot Arnhem Centraal en stopt ook in Duisburg. En lopen naar de Vulkanstrasse is ook niet echt ver van station en anders kan je ook met de metro en dan loop je een klein stukje naar de Vulkan.

Als je flink wat geld wilt besparen en in de buurt van Arnhem/Zevenaar woont zal ik gewoon met de trein gaan, jij betaalt voor een retourtje al meer dan 50 euro, met een Deutschland ticket van 58 euro kan je voor een hele maand onbeperkt reizen met de openbaar vervoer door heel Duitsland.

Er rijden in Juni en Augustus wel 2 maanden geen treinen vanaf Arnhem tot Oberhausen maar vervangende bussen in verband met werkzaamheden (dit doen ze om de zoveel tijd). Minpunt is wel dat je rekening moet houden met extra tijd en langer onderweg.

Terug
Bovenaan Onderaan