goeie tent inderdaad, altijd als ik iets ga eten in duisburg ga ik daar naar toe en pak ik iets lekkers van de houtskool grillmaar ben gaan eten bij Class Köşem Restaurant. Is vlakbij, Wanheimer Str. 53A is Turks eten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerengoeie tent inderdaad, altijd als ik iets ga eten in duisburg ga ik daar naar toe en pak ik iets lekkers van de houtskool grillmaar ben gaan eten bij Class Köşem Restaurant. Is vlakbij, Wanheimer Str. 53A is Turks eten
Goede tent inderdaad.Kan mezelf geen regelmatige bezoeker noemen na 1 bezoekmaar ben gaan eten bij Class Köşem Restaurant. Is vlakbij, Wanheimer Str. 53A is Turks eten. Het eten was top, vriendelijke personeel en een gratis turkse theetje erbij.
Parkeren kan gratis daarIk wil binnenkort voor de eerste keer duisburg bezoeken. Moet daar zijn voor werk in de buurt.
Waar kan ik het best de auto parkeren? Moet ik 2 euro muntjes meenemen? Enz?
Mag ook PM![]()
Ja de prijzen in NL zijn belachelijk en het wordt maar duurder.Gelijk heb je. Nederland is inderdaad veel te duur geworden. Nu is mijn salaris de laatste jaren wel met 1/3 gestegen, maar dan nog zou ik een dief van mijn eigen portemonné zijn als ik niet in Duitsland zou tanken en mijn boodschappen zou doen. Scheelt echt heel veel tov. Nederland en zo houd ik nog meer over. Sterker nog, door mijn inkopen te doen in Duitsland bespaar ik al zoveel dat ik in Duisburg ''gratis'' kan neuken.
Goed idee inderdaad om zo'n ticket à 58 euro aan te schaffen. Vooral als je dichtbij de grens woont. Een hele maand voor 58 euro kriskras door het hele land reizen gebruikmakend van alle ov, kom daar maar eens om in Nederland. Alleen al retourtje Apeldoorn-Amersfoort ben je al 58 euro kwijt. Voor mij helaas echter geen optie. Ik woon in Apeldoorn en zou dan via Arnhem moeten reizen. Moet ik alsnog half Nederland door. Nadeel is ook dat je 's avonds laat niet meer thuis komt omdat er dan geen treinen meer rijden.
Inderdaad. In Duitsland zijn ze niet bepaald gastvrij en vriendelijk. Dat is ook mijn ervaring. Dat doen ze in Belgie en Frankrijk beter. Maar ja, daar staan dan weer ultra lage prijsjes tegenover en een prachtig pay6 aanbod. Dan neem ik die grote bek wel op de koop toe.
Zelf ook wel eens wat rond gewandeld in Hochfeld. Ik vind het wel een interessante buurt. Heeft een apart sfeertje. Net alsof je ergens rond wandelt in een winkelstraat in Boekarest. Onveilig heb ik me daar nooit gevoeld. Crimineel? Valt best meer zeker tov. Nederland waar de criminaliteit welig tiert. Vrouwen die zomaar overdag op straat worden doodgeschoten, kleine kids die complete voorgevels en panden opblazen met pakketjes cobra's, je maakt het allemaal mee in Nederland. In Duitsland gelukkig niet aan de orde.
En die milieusticker? Die kreeg ik destijds gratis in Duitsland bij een ATU vestiging na aanschaf en montage van 2 nieuwe voorbanden. Ook die bandjes waren daar een kopie vergeleken met Nederland.
Nee, Duitsland is helemaal zo gek nog niet.