Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De hele A3 is afgesloten vanaf Kreuz Oberhausen West tot aan Kreuz Breitscheid.
Dit geeft tevens enorme files op de A42 en de A59.
Ik wacht wel totdat de A3 weer open gaat. Ik bekeek net even de situatie op dit moment rondom Duisburg. Zie het kaartje hieronder. Nou èh, laat maar. Alle wegen rondom Duisburg kleuren dieprood van de files. En 's avonds wordt de situatie er niet veel beter op vernam ik uit betrouwbare bron. De kerstmarkten zijn namelijk weer geopend en dus veel mensen ook 's avonds onderweg waardoor je ook dan in ellenlange files terecht komt. Dat heb ik er niet voor over voor een wippie van 5 tientjes.

Bijlagen

• Schermopname_15-11-2025_122529_www.google.com.jpeg
    Schermopname_15-11-2025_122529_www.google.com.jpeg
    248,8 KB · Weergaven: 2
Gisteravond ben ik nog naar Duisburg geweest.
Om 21:30 vertrokken vanaf Nijmegen A73, dan A77 die in Dld overgaat in de 57. Alleen het laatste stukje stuurde de navi mij binnendoor, dwars door Duisburg richting de groen verlichte toren 😉

Geen enkele file of opstopping meegemaakt. Wss zal dat overdag anders zijn zoals de medewandelaars beschrijven.

Woensdag is mwwwwoa. Ik zou zeggen 50 tot 60% van de top avonden. Hou voor door de weeks avonden vooral grote beurzen (Messe) in Dusseldorf in de gaten. want die bepalen op werkdagen vaak of er veel of weinig bezetting is. Als er een beurs is in Dusseldorf, zitten alle hotels vol en is er minder bezetting van DVP's in Duisburg. En andersom.
Hoe kom ik in dit topic terrecht !?
Is dit sinds 2020/21 of sinds januari februari dit jaar?

Terug
Bovenaan Onderaan