Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ligt de Vulkan in de milieuzone?
En is er plaats (en hoogte) genoeg om een bedrijfsbus te parkeren?

Ben er nooit geweest, maar denk eraan om er toch eens op een vrijdag of zaterdagavond te gaan kijken.
 
de Vulkan ligt net binnen de milieu zone, dus je zou wel een sticker moeten hebben, ben er vaak geweest maar nog nooit gecontroleerd.

Als je vroeg bent (voor 19.00 uur) zal het parkeren van een bedrijfsbusje op de parking van eros 26 wel lukken. In de loop van de avond wordt het wel steeds voller. Als je vanaf de snelweg 40 komt zit je feitelijk op een verhoogde weg, daar onder bevinden zich ook ruime parkeerplaatsen.
 
Weer eens in Duisburg geweest sinds lange tijd voor een quickie. Ik heb alle 2 euro panden overgeslagen. Gewoon uit principe.

Grappige is dat de dames in de resterende panden wat minder mooi zijn, maar gewoon hun werk nog doen voor 30.
Hoeveel dames waren er ongeveer in de 'niet' betaalde panden? En op welke dag ben je geweest? Zoals ik het lees was de service voor 30 euro dus wel redelijk?
 
mijn voertuig is 2.80 hoog en parkeer altijd bij 17/19 of bij Eros 26

Oke top. Als ik de laagste bus pak zou het geen probleem moeten zijn.

Wat betreft milieuzone ben ik met rijden niet bang, controleren ze niet op.
Maar wist/weet niet of er bij zo'n tenten in de buurt meer van die mislukte boa's lopen bij o.a. de parkeerplaatsen
 
Ik was er vanavond weer, maar ik kan steeds geen dame vinden die ik wil bezoeken.

En ik heb het idee dat er een dame bij Sex Xx Palace gedwongen werkt en geld moet afstaan, ze vroeg of ik sigaretten had (ik rook zelf niet) maar ik dacht "Je verdient toch genoeg met sekswerk? Dan kan je toch makkelijk sigaretten halen?" Nou blijkbaar niet dus, of verdienen ze niet genoeg?
 
ze vroeg of ik sigaretten had (ik rook zelf niet) maar ik dacht "Je verdient toch genoeg met sekswerk? Dan kan je toch makkelijk sigaretten halen?" Nou blijkbaar niet dus, of verdienen ze niet genoeg?
Ik heb vroeger in sexxxpalace ook een keer meegemaakt dat ik een dame voor 30min had geboekt, prima bezoekje en ze opeens aan het einde tijdens aankleden vroeg of ik nog een euro had, want ze wilde in de kantine een kopje koffie halen. Het hoeft niets te betekenen, maar het komt wat vreemd over
 
Ik heb vroeger in sexxxpalace ook een keer meegemaakt dat ik een dame voor 30min had geboekt, prima bezoekje en ze opeens aan het einde tijdens aankleden vroeg of ik nog een euro had, want ze wilde in de kantine een kopje koffie halen. Het hoeft niets te betekenen, maar het komt wat vreemd over
Ja vaag..ze kan toch gewoon een kopje koffie halen met het geld wat jij haar hebt gegeven voor 30min.
Het hoeft idd niets te betekenen, maar het komt idd echt vreemd over.
 
Ik was er vanavond weer, maar ik kan steeds geen dame vinden die ik wil bezoeken.

En ik heb het idee dat er een dame bij Sex Xx Palace gedwongen werkt en geld moet afstaan, ze vroeg of ik sigaretten had (ik rook zelf niet) maar ik dacht "Je verdient toch genoeg met sekswerk? Dan kan je toch makkelijk sigaretten halen?" Nou blijkbaar niet dus, of verdienen ze niet genoeg?

Heel vreemd - maar niet ongewoon. Kijk maar eens rond sluitingstijd welke dikke bakken die vrouwen op komen halen. Dat is geen grap.

Ik ken duisburg nog wel van voor (alle) verbouwingen - het is er intussen allemaal niet beter op geworden als ik hier meelees.

Er was ook een periode dat rivaliserende motorbendes juist strijden om die panden - want bezit van panden was automatisch geld.
 
Heel vreemd - maar niet ongewoon. Kijk maar eens rond sluitingstijd welke dikke bakken die vrouwen op komen halen. Dat is geen grap.

Ik ken duisburg nog wel van voor (alle) verbouwingen - het is er intussen allemaal niet beter op geworden als ik hier meelees.

Er was ook een periode dat rivaliserende motorbendes juist strijden om die panden - want bezit van panden was automatisch geld.
Ja ik geloof wel dat er meerdere dingen achter zit.
Ik zag buiten ook een keer een prostituée samen met de vriend weg lopen, hij was haar blijkbaar aan t opwachten.
Je maakt helemaal de rit naar Duisburg en er is geen enkele dame ok?? Genoeg wat mij betreft en gezien de hoeveelheid wandelaars ben ik niet de enige
Ik ga niet naar Duitsland specifiek voor de hoeren, het is een tussenstop en we kijken of er wat is en zo niet gaan we gewoon weer naar DĂĽsseldorf of Keulen en daar uit.
Het is omdat een paar van mijn vriendengroep perse daar langs willen gaan, maar voor mij hoeft het ook niet perse, maar wel gewoon leuk om even rond te lopen, maar ik bezoek gewoon een dame waar ik een goed gevoel bij hebt en dat heb ik de afgelopen keren niet, ik ben gewoon niet de makkelijkste.
 
In Duitsland zijn die dingen wat meer hardcore dan in Nederland. En in bepaalde culturen, is het ook heel gewoon dat de vrouw als prostituee werken gaat en de man haar "bijstaat" maar intussen ook dik financieel profiteert van de verdiensten.

In Amsterdam is het al zover dat een chauffeur geen dame bezorgen mag die getrouwd met 'm is. Blijkbaar is daar ooit een incident uit geweest of gevallen in waarin het vermoeden bestond dat gehuwde koppels ook in de prostitutie gezet konden worden. We weten niet of dat wel of niet gedwongen zou zijn - maar laten we heeeeeel eerlijk zijn. De dames die met 24/7 zichzelf lopen te adverteren tegen bodemprijzen - daar zou ik wel eens naar kijken.

Maar goed - ik vlieg binnenkort weer aan. Eerst budapest - dan dusseldorf en dan door naar NL. We willen ook even kijken in Duitsland weer - ben benieuwd hoe het daar intussen is. De 2 euro poortjes gaat nergens over - maar ik snap het ook wel - als pandeigenaar wil je dat de klanten die binnen komen daadwerkelijk ook gebruik maken van dames en niet als een toeristisch attractiepark je gratis erin kunt.

Dat doen ze hier bij bekende stripteaseclubs ook - 40 euro pp aan de deur rekenen. Waarom? Omdat ze de locatie hebben, en juist de mensen binnen willen hebben met geld. Die daadwerkelijk geld komen spenderen ipv 1 biertje en de rest van de de avond apegapen en niets doen. Ja toch.
 
En ik heb het idee dat er een dame bij Sex Xx Palace gedwongen werkt en geld moet afstaan, ze vroeg of ik sigaretten had (ik rook zelf niet) maar ik dacht "Je verdient toch genoeg met sekswerk? Dan kan je toch makkelijk sigaretten halen?"
zij heeft een strafmaatregel opgelegd gekregen van haar pooier omdat ze niet genoeg geld binnen harkt, ze krijgt nu maar 5 sigaretten per shift als straf tot dat zij weer het minimale bedrag binnen harkt wat de pooier nodig heeft, zo lang dat niet gebeurt wordt de strafmaatregel niet opgeheven en moet ze het maar doen met 5 saffies tijdens haar werkuren :LOL:
 
Ik was er gisteravond weer, ik heb wat nieuwe dames gezien bij H17-19 en bij Eros26 ook, de bezetting bij E26 was deze keer wel echt goed, in bijna alle kamers was er een dame aanwezig en veel dikke billen gezien. Deze keer had ik echt veel dames gezien die ik wou bezoeken.

Je merkt echt dat het niveau van de dames bij H17-19 en E26 veel hoger is, veel knappe dames en veel vriendelijker en socialer. Bij al die andere laufhausen zijn ze allemaal veel minder knap en asociaal, het niveau is daar gewoon veel lager, ongeschoold ofzo en kunnen bijna allemaal geen Engels spreken. Ik denk dat de meeste dames daar ook zigeuners zijn.

Die Albanese dames naast elkaar bij E26 in het rijtje waar Nikki in kamer 117 werkt, zijn ook allemaal gekke dames heh, ik weet zeker dat ze wilde types zijn in bed ahah.

Maar ik had Nikki weer bezocht na anderhalf jaar ofzo, ze heeft een lekkere lichaam, lekkere dikke tieten en een lekkere kont om keihard doggy te nemen. Maar ze is vaak bezet, ik zag ook mensen voor haar kamer aan het wachten, zodat ze meteen naar binnen kunnen zodra ze weer vrij is.
 
Wie de Duitse onderwereld een beetje kent weet dat al die vrouwen die daar zitten geld af moeten staan aan de Hells Angels. Zogenaamd "beschermgeld"
Echt "alle" dames denk je?

Ik heb wel het idee dat sommige security mannen bij E-26 vooral die gepompte grotere arrogante mannen en sommige bij H17-19 in de criminaliteit zitten.

En soms zie je ook wel wat jongere gasten in de 20 daar bij de poortjes klanten controleren, misschien dat het hun neefjes zijn ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan