ja dat kanKun je makkelijk parkeren op een vrijdag avond?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja dat kanKun je makkelijk parkeren op een vrijdag avond?
Er is vrijwel altijd wel ergens plekKun je makkelijk parkeren op een vrijdag avond?
nee pasen is pas 5 mei voor hun.Vrijdag avond in Duisburg Ero 26 geweest. Vond het aantal dames best tegenvallend. Denk dat globaal de helft van de kamers bezet was. Ik was er van een uur of 10 tot 12 denk ik. Zal wel komen dat nog veel dames thuis zijn vanwege de komende orthodoxe paasdagen als ik het me goed herinner. Overige huizen niet bezocht, welke ik zaterdag avond wou doen, had 2 overnachtingen in de stad.
Uiteindelijk bij Rebacca op nr 111 of 112 heerlijk gehamerd. Ze doet goed mee, uurtje voor € 100 met alles drop en draan.
maandag is sowieso de slechtste dag om te gaan, omdat veel dames nemen dan een dagje vrij, bij de huizen eros26 en vulkanhaus 17-19 zitten de mooiste dames en als je bij die huizen naar binnen wilt moet je 2 euro entree betalen, de entree is maar 1 keer geldig dus als je naar buiten gaat om een peuk te roken en je wilt weer terug naar binnen moet je weer opnieuw betalen, en voor de rest is de toegang van alle andere huizen gratisKan ik iets verwachten op maandagavond?
Las ook iets over 2 euro munten en kijken bij de knapste dames. Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
maandag is sowieso de slechtste dag om te gaan, omdat veel dames nemen dan een dagje vrij, bij de huizen eros26 en vulkanhaus 17-19 zitten de mooiste dames en als je bij die huizen naar binnen wilt moet je 2 euro entree betalen, de entree is maar 1 keer geldig dus als je naar buiten gaat om een peuk te roken en je wilt weer terug naar binnen moet je weer opnieuw betalen, en voor de rest is de toegang van alle andere huizen gratis
Weet iemand hoe die latina heet die altijd een spijkerbroek aan heeft, grote kont. Staat vaak bij eros26 hlml middenverdieping in het hoekje bij de trap naar beneden*
Ik ben er nu. Je kan op 3 plaatsen een drankje drinken. Lapdance kan je om vragen maar meestal moet je een picollo kopen voor de dvp als je met haar naar de cafe gaatHoi medewandelaars ik ga voor het eerst naar Duisburg 1 juni tot 2 juni. Willen graag Vulcan strasse bezoeken is het mogelijk om een drankje te nuttigen in 1 van de clubs? En worden er strip shows of lapdance gegeven?. Alle tips die bijdragen naar een leuke ervaring zijn welkom ben een behoorlijke rookie betreft wandelen.
Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.. qua beroving nooit opgevallen of onveilig gevoeld maar misschien door mijn eigen uitterlijk.En is er ook straat prostituees in Duisburg? En zijn de prijzen aan de bar oke qua drankjes en zijn er tref punts waar prostituees komen om te ontmoeten ? Is Duisburg veilig berovingen etc schrok me een beetje af
Die dame waar je net was waar zit ze? En is het normaal om pzc te vragen? Dacht dat het niet mocht in DuitslandDurf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.. qua beroving nooit opgevallen of onveilig gevoeld maar misschien door mijn eigen uitterlijk.
Wanda, dominicaanse toppertje.. nee mag niet. Wat de dames op de kamer doen is denk ik per persoon verschillend en ook of je vaker bij ze bent geweest.Die dame waar je net was waar zit ze? En is het normaal om pzc te vragen? Dacht dat het niet mocht in Duitsland
Sommige doen pzc. Sommige doen zelfs nzc. De vraag is of je dat wel moet willenDie dame waar je net was waar zit ze? En is het normaal om pzc te vragen? Dacht dat het niet mocht in Duitsland
IK heb er wel een ls straat prostituees gezien maar niet vaak. Zijn meestal ook junkysEn is er ook straat prostituees in Duisburg? En zijn de prijzen aan de bar oke qua drankjes en zijn er tref punts waar prostituees komen om te ontmoeten ? Is Duisburg veilig berovingen etc schrok me een beetje af
Ik heb ook een uiterlijk waarvan je niet zou denken dat ik een makkelijk prooi ben. Maar toch is er een poging beroving op mij gedaan. Aan andere kant vroeg ik er wel zelf om. Omdat ik vaak diep in de nacht daar rondloop en vaak ook stukje wegga van de bevolkte gebieden.Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.. qua beroving nooit opgevallen of onveilig gevoeld maar misschien door mijn eigen uitterlijk.
Voor straatprostituees moet je naar de duisburg zoo dierentuin parkeerplaats rijden. Ben er zelf nooit geweest maar dat is de tippellocatie van duisburgEn is er ook straat prostituees in Duisburg? En zijn de prijzen aan de bar oke qua drankjes en zijn er tref punts waar prostituees komen om te ontmoeten ? Is Duisburg veilig berovingen etc schrok me een beetje af
Ik ben er nu. Je kan op 3 plaatsen een drankje drinken. Lapdance kan je om vragen maar meestal moet je een picollo kopen voor de dvp als je met haar naar de cafe gaat
Stripshow heb ik er nog nooit meegemaakt
Drankjes: fris/koffie 4 euro,redbull 5, whiskey/vodka 8-10 euroEn is er ook straat prostituees in Duisburg? En zijn de prijzen aan de bar oke qua drankjes en zijn er tref punts waar prostituees komen om te ontmoeten ? Is Duisburg veilig berovingen etc schrok me een beetje af
Beetje wat oudere dame?Hallo,
Ik zag laatst een leuke kleine italiaanse dame bij kamer 607 in Vulkan 17/19. Ongeveer 1 meter 60 met kort donker haar.
Heeft iemand ervaring met deze dame? De wandelaars lieten haar vooral links liggen, dus ik ben ook maar niet naar binnen gegaan.
24 zei ze.Beetje wat oudere dame?
Ik reageerde (weken geleden) wellicht wat "zuur" door de toon waarop jij je vragen stelt. Lees je geplaatste berichten (alleen maar vragen overigens, wanneer volgen de recensies?) er nou zelf eens op terug....Ook als je eerst terug leest, door de vage, uiteenlopende reacties valt er vaak gene ene touw aan vast te knopen. Beetje vreemde ondertoon heb je dan ook naar iemand dat gewoon een hele gebruikelijke vraag stelt. Ipv te roepen dat het al vermeld is, kon je ook behulpzaam het bedrag herhalen waar de anderel wandelaar kennelijk overheen heeft gelezen. Ipv zuur doen.
Ik zit pas net op dit forum. Sorry dat ik niet meteen al recensies hebIk reageerde (weken geleden) wellicht wat "zuur" door de toon waarop jij je vragen stelt. Lees je geplaatste berichten (alleen maar vragen overigens, wanneer volgen de recensies?) er nou zelf eens op terug....