Duisburg - Villa Venus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er om 15 uur vandaag en 13 dames waaronder Alexandra, Anka, Andrea, Cherry, Angelina, Bahar, Jessica (nieuw 1e dag), Gaby, Karina (vh Nelly), Maria, Michaela. Veel mannen ook ondanks de 10€ toeslag voor NZC. Heb zelf gekamerd met Michaela en Andrea. Beiden aantrekkelijk als je van een curvy lichaamspostuur houdt. Kleine Angelina wilde ik eigenlijk neuken maar telkens zat er iemand op haar bank. Morgen in de herkansing.
 
Ik was er om 15 uur vandaag en 13 dames waaronder Alexandra, Anka, Andrea, Cherry, Angelina, Bahar, Jessica (nieuw 1e dag), Gaby, Karina (vh Nelly), Maria, Michaela. Veel mannen ook ondanks de 10€ toeslag voor NZC. Heb zelf gekamerd met Michaela en Andrea. Beiden aantrekkelijk als je van een curvy lichaamspostuur houdt. Kleine Angelina wilde ik eigenlijk neuken maar telkens zat er iemand op haar bank. Morgen in de herkansing.
NZC? Dacht intiem altijd met...
 
een toeslag voor neuken MET condoom, het moet niet gekker worden.
@Enjoy_life in slappe toestand leg ik er een knoop in zodat ik er niet over struikel. in erecte vorm is die knoop behoorlijk pijnlijk heb ik ondervonden.
 
Afgelopen maand toch maar eens besloten lekker een club op te zoeken.
Aangezien de informatie voorziening over SS volledig is opgedroogd en de recensies over Venus lovend, besloten die kant op te gaan.
Vlug nog het adres van het forum geplukt, dat VLUG, dat zou mij nog een apart avontuur opleveren.

Nadat ik eerst toch maar eens bij TÜV in Aachen gestopt was voor het groene stickertje, wat achter de voorruit van de nieuwe 6-cylinder moest komen, ik op weg naar de Konrad Adenauer Ring 17.
Surprise, surprise, dit was toch echt niet Club Venus. Stom, iets te vlug het adres opgeschreven en ik stond dus bij Villa Venus voor de deur.
Nou ja, when life gives you lemons, you make lemonade. Ik naar binnen.

Oef, dit was toch wel wat anders. Het deed me denken aan mijn eerste wandeljaren voor dat ik de SC's had ontdekt.
Duistere, beetje louche-achtige tentjes zoals vroeger in de Jodenstraat in Maastricht of de bordeeltjes in Kerkrade en de rijksweg richting Roermond.
Vergane glorie zullen we maar zeggen, maar voor €30,- uit te proberen.

De dames lopen naakt, dat is wel leuk, maar wat ik zag aan dames, tja. Niet echt mijn smaak.
Je zit in een duistere ruimte op een bankje, dames hebben ieder een eigen bankje. Lijkt een dame je wat, dan ga je bij haar zitten.
Horecavoorzieningen, niet bestaand. Wel een goed werkende sauna in de kelder.
Maar ja, geen plek waar je de hele dag blijft voor je vertier.

Uiteindelijk naast Dana gaan zitten. Zij kon mij verder vertellen dat de overige dames Larissa, Maria, Michaela, Alexandra en Sonja genaamd waren.
Met Dana naar boven gegaan en de service was voldoende. Wel nog een verrassing qua verleende diensten zullen we maar zeggen.

Al met al, na een goed anderhalf uur terug bij de auto. Schade €30,- entree, + €30,- voor een ruim half uurtje boven.
Herhalingsgevaar, nee. Ondanks de budgetprijzen is dit toch echt niet mijn ding.

Bij de auto aangekomen het juiste adres opgezocht van Club Venus en mijn Amerikaan die kant op gestuurd. Zie vervolg in het draadje van Club Venus.


Ik heb nu begrepen dat 30,- entree geld kost. Los van entree geld betaal je ook nog om je ballen te legen. Bepalen de dames in kwestie zelf hun bedrag, of hanteren de meeste ongeveer wel dezelfde prijzen ? Ik ben een newbie op dit gebied, please help a guy out 😅
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Ik heb nu begrepen dat 30,- entree geld kost. Los van entree geld betaal je ook nog om je ballen te legen. Bepalen de dames in kwestie zelf hun bedrag, of hanteren de meeste ongeveer wel dezelfde prijzen ? Ik ben een newbie op dit gebied, please help a guy out 😅
Hasbulla klopt entree geld is 30 euro en vroeger kosten dit ook een kamergang en nu is deze pas verhoogd naar 40 of 50 euro's.
 
Ben vorige week woensdag voor de eerste keer in de Villa geweest. Na het douchen op een bankje en een vrouw lachte naar mij, bleek Cherrie te zijn. Ben naast haar gaan zitten en begonnen lekker te tongen en te voelen. Naar boven gegaan en daar heerlijke sex gehad. Ze vroeg mij of ik anaal wilde en ik had nog nooit anale sex gehad. Dus begonnen met anaal en daarna heerlijk haar kutje geneukt. Daarna bijgekomen in de tuin waar ook Sonja lag te zonnen. Cherrie kwam ook roken en kwam haar daar steeds weer tegen in de tuin. Wel hele leuke vrouw, soort GFE ervaring met haar. Ze vroeg me of ik een trio wilde en haalde Sonja op. Tijd met haar zitten tongen in de tuin terwijl Cherrie mn pik weer stijf maakte. Naar boven gegaan en heb daar Sonja in meerdere standjes geneukt terwijl Cherrie mijn tepels bewerkte. Pff heerlijk klaar gekomen. Geld was toen op en ben toen weer vertrokken. Ga zeker terug.
 
Ben vorige week woensdag voor de eerste keer in de Villa geweest. Na het douchen op een bankje en een vrouw lachte naar mij, bleek Cherrie te zijn. Ben naast haar gaan zitten en begonnen lekker te tongen en te voelen. Naar boven gegaan en daar heerlijke sex gehad. Ze vroeg mij of ik anaal wilde en ik had nog nooit anale sex gehad. Dus begonnen met anaal en daarna heerlijk haar kutje geneukt. Daarna bijgekomen in de tuin waar ook Sonja lag te zonnen. Cherrie kwam ook roken en kwam haar daar steeds weer tegen in de tuin. Wel hele leuke vrouw, soort GFE ervaring met haar. Ze vroeg me of ik een trio wilde en haalde Sonja op. Tijd met haar zitten tongen in de tuin terwijl Cherrie mn pik weer stijf maakte. Naar boven gegaan en heb daar Sonja in meerdere standjes geneukt terwijl Cherrie mijn tepels bewerkte. Pff heerlijk klaar gekomen. Geld was toen op en ben toen weer vertrokken. Ga zeker terug.
Nice! En wat was je kwijt in totaal, aangezien je een trio hebt gefixt daar ?
 
Ben vorige week woensdag voor de eerste keer in de Villa geweest. Na het douchen op een bankje en een vrouw lachte naar mij, bleek Cherrie te zijn. Ben naast haar gaan zitten en begonnen lekker te tongen en te voelen. Naar boven gegaan en daar heerlijke sex gehad. Ze vroeg mij of ik anaal wilde en ik had nog nooit anale sex gehad. Dus begonnen met anaal en daarna heerlijk haar kutje geneukt. Daarna bijgekomen in de tuin waar ook Sonja lag te zonnen. Cherrie kwam ook roken en kwam haar daar steeds weer tegen in de tuin. Wel hele leuke vrouw, soort GFE ervaring met haar. Ze vroeg me of ik een trio wilde en haalde Sonja op. Tijd met haar zitten tongen in de tuin terwijl Cherrie mn pik weer stijf maakte. Naar boven gegaan en heb daar Sonja in meerdere standjes geneukt terwijl Cherrie mijn tepels bewerkte. Pff heerlijk klaar gekomen. Geld was toen op en ben toen weer vertrokken. Ga zeker terug.
Cherrie? Dat is ook mijn absolute topfavoriet. Sex met haar is atijd zeer geil en lekker. 100% GFE.
 
Hoeveel dames zijn er hier gemiddeld per dag aanwezig ? Is deze club de moeite waard om eens te bezoeken ?
Gemiddeld de laatste tijd 9 a 10 dames per dag aanwezig, maar richting de komende vakantie periode zal het wel wat terug lopen.
Ik persoonlijk vindt deze club zeker de moeite waard, ga er ook minstens 1x per maand na toe.
 
Vanmiddag weer eens in de Villa geweest na lange tijd. Er waren ook wel veel negatievere reacties op de Villa. Maar niets is minder waar, het was als vanouds een gezellige geile bende. Goed, Michaela en Cherry, mijn favorieten zijn er niet meer. Van de bekenden heb ik Sonja, Alissia en Maria gezien en verder een hoop nieuwe dames, waar helemaal niks mis mee is. Mijn eerst contact was met Elena, type leuke buurvrouw die je graag op de koffie krijgt. Beetje mollig, grote tieten met mooie tepels en het soort kutje waar ik dus voor kom. Flinke gleuf met grote schaamlippen. Heerlijk een half uur op liggen kluiven voor ik haar neukte. Ze was strakker als ik had verwacht. Na het douchen werd ik geclaimd door Alyssa die lekker wilde squirten. Leek me een prima plan, maar dat bleek bluf. Haar kutje is veel minder befparadijselijk dan dat van Elena en spuiten was er ook niet bij. Enfin, neuken was wel lekker en haar afgeneukt in doggy, met uitzicht op haar heerlijk dikke kont. Lekker kontje wilde ze graag horen, nou dat heb ik gezegd toen ik haar doggy nam. Al met al weer lekkere sex gehad, maar zag pas bij het weggaan dat Maria er ook was. Mooier dan ooit. Enfin, reden genoeg om snel weer terug te gaan, liep nog wel meer lekkers rond dat ik wil uitproberen.
Kortom, aanrader om weer te gaan. Sfeer is goed en geil en de dames zijn er genoeg en lekker en even gedienstig als altijd.
En Elena staat in elk geval op mijn nieuwe favorietenlijstje
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het in deze club. Zijn de dames meer chubby van figuur of lopen er meer slanke dames. Ik ben regelmatig in Duisburg en wou even in deze club kijken. Heb al wel wat gelezen maar weet niet hoe het nu is betreft dames enzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan