- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- Dulce brugge
- Totale kosten (in euro)
- 100
Zeer knappe dame.
Vooral lief en vriendelijk.
Afspraak gemaakt deze middag om in de vooravond langs te gaan, ze verblijft in de buurt van station Brugge Sint Michiels, mooie kamer.
Begon mij te pijpen terwijl ik nog rechtop stond, wel met dunne condoom, maar zeer goed, ze streelde mijn ballen en bilspleet, zalig. Verder gezogen toen ik op bed lag met af en toe een kus. Ze begon mij reverse cowgirls te neuken. Wat een zicht, enorme mooie Latina kont.
Eventjes missio geneukt om dan in doggy te eindigen. Als ze met haar kont op en neer gaat kon ik het niet meer houden. Mijn 100 euro meer dan waard. Ik ga zeker terug.
Vooral lief en vriendelijk.
Afspraak gemaakt deze middag om in de vooravond langs te gaan, ze verblijft in de buurt van station Brugge Sint Michiels, mooie kamer.
Begon mij te pijpen terwijl ik nog rechtop stond, wel met dunne condoom, maar zeer goed, ze streelde mijn ballen en bilspleet, zalig. Verder gezogen toen ik op bed lag met af en toe een kus. Ze begon mij reverse cowgirls te neuken. Wat een zicht, enorme mooie Latina kont.
Eventjes missio geneukt om dan in doggy te eindigen. Als ze met haar kont op en neer gaat kon ik het niet meer houden. Mijn 100 euro meer dan waard. Ik ga zeker terug.