Recensie Dulce, IJmuiden 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Shaft

Wandelaar
Forumpionier
84
07/07/21
61
13
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ijmuiden/7645997-dulce
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag deze latina in IJmuiden bezocht, haar advertentie is nu offline.

Volgens de advertentie was tongzoenen en beffen mogelijk. Tijdens ons whatsapp gesprek was ook alles mogelijk.

Afspraak maken ging heel makkelijk en locatie was schoon en netjes, het was de dame van de foto maar ze heeft wel een aardig buikje.
Ze sprak geen woord Engels, alleen Spaans.
Gelukkig voor 30 minuten gekozen, na betalen en douchen mocht er helemaal niets meer.
Absoluut niet zoenen, en amper aanraken. Ik wilde eigenlijk direct weer de deur uit maar geld terug kon niet volgens haar.
Heb aantal keren gezegd dat ik liever weg ga en geld terug maar helaas.
Toen de "service" maar ondergaan.
Ik moest op het bed gaan liggen, zij ging ernaast staan en begon mij een beetje on-geinteresseerd af te trekken en een beetje slap te pijpen zonder cd.
Daar wordt mijn shaft ook niet echt hard van, nog geprobeerd om haar naast mij op het bed te krijgen maar helemaal niets.
Uiteindelijk begon er toch wat te groeien, cd eromheen en toen heeft ze mij klaar gereden, ander standje kon niet.
Hierna snel even douchen en wegwezen. Mijn eerste Latina in NL...
Heel erg jammer allemaal.
 
Een dame kan natuurlijk vooraf een en ander toe zeggen. Maar als de persoon voor haar staat, kan natuurlijk de vonk niet dusdanig aan slaan. Dat kan oorzaken hebben, waar ik mij wel wat voor kan stellen. Ik vind dit allemaal wat moeilijk, goede recenties zijn in het algemeen wat beter aan te nemen.
100 euro is instaptarief, met extra service is het vaak veel en veel duurder. Vind haar zeer knap, ze is nog mild met haar prijs. De recensist is dan niet heel erg bekocht. We missen in kwestie ook de factor " hoor en wederhoor" en moeten een bepaalde recentie maar aan nemen.
Volgens mij verdiend ze met haar milde prijzen een kans, zeker als je fris en fruitig voor haar sta. Verder ben ik er natuurlijk niet bij geweest wat er precies heeft plaats gevonden. Ik ben benieuwd naar andere recenties als die komen. Dan is het beeld wel wat duidelijker wat deze dame betreft.
Verder mijn persoonlijke mening.
 
Laatst bewerkt:
Dit nog niet eerder meegemaakt bij andere dames. Dit was eigenlijk gewoon standaard raamservice.
Stond zeker wel fris en fruitig voor haar, frisse adem etc en volgens de dames zie ik er niet slecht uit.
Het kan natuurlijk zijn dat er géén klik is, dat gebeurt en dat merk je ook.
De dame had er gewoon helemaal geen zin in.

Deze dame werkt waarschijnlijk met een booker die via Whatsapp gewoon aangeeft dat TZ en beffen, etc mogelijk is .
De dame zelf gaf aan echt nooit te zoenen.
 
Dit nog niet eerder meegemaakt bij andere dames. Dit was eigenlijk gewoon standaard raamservice.
Stond zeker wel fris en fruitig voor haar, frisse adem etc en volgens de dames zie ik er niet slecht uit.
Het kan natuurlijk zijn dat er géén klik is, dat gebeurt en dat merk je ook.
De dame had er gewoon helemaal geen zin in.

Deze dame werkt waarschijnlijk met een booker die via Whatsapp gewoon aangeeft dat TZ en beffen, etc mogelijk is .
De dame zelf gaf aan echt nooit te zoenen.
Nou, de dame levert gewoon geen service die wel wordt toegezegd in de adv. Ik heb het ooit één keer meegemaakt. Slappe happezooi dat gewoon niet kan. Als je nu uit je bek stinkt, ongewassen bent en gore kleding aan hebt, kan een dergelijke houding gerechtvaardigd zijn. Maar met een normale net verzorgde man is deze houding niet correct van de dame. Het is gewoon een zakelijke transactie waar zij haar aanbod aan te houden heeft. Punt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ijmuiden/7645997-dulce
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gistermiddag heb ik deze knappe vriendelijke dame bezocht. Heb een zeer aangenaam half uur met haar mogen door maken. Op Whatsapp afspraken gemaakt en deze zijn na gekomen. Na TZ en PZC in missio klaar gekomen. Ze doet goed mee en haar heerlijke D borsten waar uitgebreid gezoend en mee gespeeld mag worden, zijn een goede stimulans. Deze dame ga ik beslist vaker bezoeken.
 
Nou, de dame levert gewoon geen service die wel wordt toegezegd in de adv. Ik heb het ooit één keer meegemaakt. Slappe happezooi dat gewoon niet kan. Als je nu uit je bek stinkt, ongewassen bent en gore kleding aan hebt, kan een dergelijke houding gerechtvaardigd zijn. Maar met een normale net verzorgde man is deze houding niet correct van de dame. Het is gewoon een zakelijke transactie waar zij haar aanbod aan te houden heeft. Punt.
Nogal kort door de bocht, om af te gaan hetgeen in advertentie staat. Dat neem ik doorgaans met flinke korrel zout. Het gaat er om, wat men persoonlijk met de dame overeenkomt. Ik ga naar aanleiding van de laatste recentie kijken of ik op korte termijn persoonlijk overeenstemming kan bereiken met de betreffende dame. Wordt vervolgd.
 
Had alles afgesproken via Whatsapp ook TZ , daar aangekomen, mocht ik haar amper aanraken. en zei ze herhaaldelijk in gebrekkig Engels: "no, no kiss, i not do kiss never ever!"
Dat is mijn ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan