toyboy20cm
Wandelaar
- 32
- 23/07/22
- 25
Wat was nou een op voorhand dure date, eentje waar je echt wel twijfelde om het te doen, maar bleek erna elke cent waard?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen blij dat ik met me enquête mensen heb geïnspireerd om een dure dvp te te nemen, zo zie je maar weer dat dure dvp's nemen resultaten geeft.Wat was nou een op voorhand dure date, eentje waar je echt wel twijfelde om het te doen, maar bleek erna elke cent waard?
Maar blijkbaar doen sommige mannen dat toch, ondanks dat ze een normale baan hebben en € 250,00 een hoop geld voor hun is.Dat is geen antwoord op de vraag Meneer Rimon.
Erbij stilgestaan dat mensen met een normale baan geen 250 euro voor MAAR 60 minuutjes kunnen betalen??
Ben blij dat ik met me enquête mensen heb geïnspireerd om een dure dvp te te nemen, zo zie je maar weer dat dure dvp's nemen resultaten geeft.
Maar blijkbaar doen sommige mannen dat toch, ondanks dat ze een normale baan hebben en € 250,00 een hoop geld voor hun is.
Ik ken ze ook niet, maar ik lees het hier vaak genoeg, in sommige recensies, of in de diverse prijzendiscussies, en als je dan de foto's van de dame ziet, snap ik het al helemaal niet.Nu.. ik ken ze niet.. en er zijn vele mannen die ze stapelgek verklaren.. die ken ik dan weer wel
ik denk dat het ook stoerdoenerij is van veel mannen hier om op te scheppen, kijk dit betaal ik er voor. Joke heeft helemaal gelijk. 250 euro voor 60 minuten of vaak nog minder is voor veel mannen veel geld. En ook gelezen dat mannen naar de dames gaan en hun vrouw elke cent moeten omdraaien. Ik ben voor normale prijzen die bijvoorbeeld Joke hanteerd. Uitbuiting kan van twee kanten komen. De klant die voor een habbekrats diensten wil en dames die de hoofdprijs vragen. Trouwens iedereen een hele mooie jaarwisseling. Ik sla een maandje over met wandelenIk ken ze ook niet, maar ik lees het hier vaak genoeg, in sommige recensies, of in de diverse prijzendiscussies, en als je dan de foto's van de dame ziet, snap ik het al helemaal niet.
Ik heb het er niet voor over, maar ik sta denk ook iets anders in de wedstrijd.
maar daar haal je jezelf toch mee naar beneden, het is toch niet iets om trots op te zijn dat je betaald voor sex, laat staan een bedrag van € 250 ,00 of meer per uur.ik denk dat het ook stoerdoenerij is van veel mannen hier om op te scheppen, kijk dit betaal ik er voor.
hoe triest ben je dan.En ook gelezen dat mannen naar de dames gaan en hun vrouw elke cent moeten omdraaien.
Gratis is altijd lekkerder toch?aangezien ik momenteel van een uitkering leef, het voor mij toch makkelijker is geworden geld aan dvp's te besteden.
er zijn blijkbaar mensen die doen aan dikdoenerij en zijn er trots op dat ze zoveel betalen.maar daar haal je jezelf toch mee naar beneden, het is toch niet iets om trots op te zijn dat je betaald voor sex, laat staan een bedrag van € 250 ,00 of meer per uur.
hoe triest ben je dan.
Ik hoop dat dit niet is wat ik denk..het gebruikte CD van Durex...
Had je geen prijslijst dan…?Onlangs voor een klein flesje water 6.30 moeten betalen in een restaurant. Water was niks lekkerder maar had een bijsmaak omdat het zo belachelijk duur was
Ik moet zeggen dat ik na een kleine twintig jaar wandelen, vaststel dat ik voor de voor mij beste tien dvp meestal 150 euro per uur gaf. En dat de keren dat ik daarover ging, het al even vaak een tegen - als meevaller was.Wat was nou een op voorhand dure date, eentje waar je echt wel twijfelde om het te doen, maar bleek erna elke cent waard?
Dat is nergens op gebaseerd.@Rimon : Waar baseer je jouw conclusie op?
Iemand met een en gewone baan kan gemakkelijk 250 euro betalen. Hij geeft dan gewoon minder uit aan iets anders. Sommigen hebben een iPhone of Samsung zus en zo van 1000 euro, terwijl eentje van 150 ook doet wat je nodig hebt. Sommigen hebben een auto met snufjes, terwijl anderen helemaal geen auto hebben. Als je een paar keer per week naar Starbucks gaat ben je ook geld kwijt. Hippe craft bieren in de kroeg kosten 6 of 8 euro. Je kan gewoon stellen dat je behoefte hebt aan een maandelijkse dure sex date en dan liever wat minder uitgeeft aan wat anders.Dat is geen antwoord op de vraag Meneer Rimon.
Erbij stilgestaan dat mensen met een normale baan geen 250 euro voor MAAR 60 minuutjes kunnen betalen??