Dure date zonder spijt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar blijkbaar doen sommige mannen dat toch, ondanks dat ze een normale baan hebben en € 250,00 een hoop geld voor hun is.

Nu.. ik ken ze niet.. en er zijn vele mannen die ze stapelgek verklaren.. die ken ik dan weer wel 😆

Er wordt veel persoonlijk gepraat over dit forum door anoniempjes en leden. Gewoonlijk op bed na of zelfs tijdens you know what.

Nu.. ik ken ze niet.. en er zijn vele mannen die ze stapelgek verklaren.. die ken ik dan weer wel
Ik ken ze ook niet, maar ik lees het hier vaak genoeg, in sommige recensies, of in de diverse prijzendiscussies, en als je dan de foto's van de dame ziet, snap ik het al helemaal niet.
Ik heb het er niet voor over, maar ik sta denk ook iets anders in de wedstrijd.

Foto's zeggen niets. Iemand kan er nog zo mooi uitzien, maar als de service bagger is.. dan is ze ook snel weer verdwenen en de client voelt zich genaaid. Blindstaren op een uiterlijk kan ook een enorme domper worden, maar dan ben je wel 200/250 euro kwijt.
Ongetwijfeld zitten er vast ook pareltjes tussen, maar als je die nou net niet kiest.. dan ben je een hoop poen kwijt voor waardeloze seks met een prachtig omhulsel. Nou.. dat is geil! 🙄

Ik moet toegeven, aangezien ik momenteel van een uitkering leef, het voor mij toch makkelijker is geworden geld aan dvp's te besteden.
Toen ik nog werkte rekende ik toch vaak terug. Eén uurtje met een dame? En dat voor twee dagen werken? Is het dat allemaal wel waard?

Rationeel gedacht niet, natuurlijk.

Daarom begrijp ik de prijzen discussie ook wel een beetje. Maar ja, wat doe je er aan? De markt bepaalt.

Er zijn zat mannen die 250 of zelfs 300 per uur betalen. Meesten zitten niet op een forum als deze. Ik ken gasten die bv 1000 in de maand uitgeven aan hun hobby bv auto's. Ik las ook een artikel over een zeldzame vogel die op Texel bevindt. En dan ga je kijken met wat voor apparatuur dat beestje wordt gefotografeerd en bekeken. Verrekijkers van 3000 euro, camera's van 7000 euro met bijbehorende lenzen van 12.000 euro en dan praat je niet over een uitzondering.
Als iemand dan twee per maand 300 euro betaald voor een sexdate dan kijk ik daar niet van op.

Waar het mij om gaat in deze thread, is dat sommige ervaringen best wat meer mogen en kunnen kosten. Alleen hoop ik hier dus positieve verhalen te horen zodat mijn (misschien eenmalige) dure date er eentje wordt die dan ook de hogere prijs waard is.

Ik ken ze ook niet, maar ik lees het hier vaak genoeg, in sommige recensies, of in de diverse prijzendiscussies, en als je dan de foto's van de dame ziet, snap ik het al helemaal niet.
Ik heb het er niet voor over, maar ik sta denk ook iets anders in de wedstrijd.
ik denk dat het ook stoerdoenerij is van veel mannen hier om op te scheppen, kijk dit betaal ik er voor. Joke heeft helemaal gelijk. 250 euro voor 60 minuten of vaak nog minder is voor veel mannen veel geld. En ook gelezen dat mannen naar de dames gaan en hun vrouw elke cent moeten omdraaien. Ik ben voor normale prijzen die bijvoorbeeld Joke hanteerd. Uitbuiting kan van twee kanten komen. De klant die voor een habbekrats diensten wil en dames die de hoofdprijs vragen. Trouwens iedereen een hele mooie jaarwisseling. Ik sla een maandje over met wandelen

Vanaf een bepaalde prijs heiligt het doel niet meer de middelen.Kon geen verschil merken tussen de one million dollar babes of een Z. Amerikaanse thuis acrobaat. Het is als een exhorbitant dure keuken en een van de folder. Kwalitatief is dat verschil niet te rechtvaardigen in dat verschil van prijs.

Het enige verschil ervoer ik dan ook in het gebruikte CD van Durex enerzijds en de Oost- Europese rode ballenknijper.

ik denk dat het ook stoerdoenerij is van veel mannen hier om op te scheppen, kijk dit betaal ik er voor.
maar daar haal je jezelf toch mee naar beneden, het is toch niet iets om trots op te zijn dat je betaald voor sex, laat staan een bedrag van € 250 ,00 of meer per uur.
En ook gelezen dat mannen naar de dames gaan en hun vrouw elke cent moeten omdraaien.
hoe triest ben je dan.

Ik doe normaal aan raambezoekjes van 50 of 100 euro.
Maar ik heb een apart spaarpotje voor duurdere dates (in de BDSM-sfeer) waar ik mezelf max 1 keer per jaar op trakteer. Zonder spijt achteraf 😁

Wat was nou een op voorhand dure date, eentje waar je echt wel twijfelde om het te doen, maar bleek erna elke cent waard?
Ik moet zeggen dat ik na een kleine twintig jaar wandelen, vaststel dat ik voor de voor mij beste tien dvp meestal 150 euro per uur gaf. En dat de keren dat ik daarover ging, het al even vaak een tegen - als meevaller was.
In mijn beleving is een duurdere dvp zeker geen betere.

Dat is geen antwoord op de vraag Meneer Rimon.

Erbij stilgestaan dat mensen met een normale baan geen 250 euro voor MAAR 60 minuutjes kunnen betalen??
Iemand met een en gewone baan kan gemakkelijk 250 euro betalen. Hij geeft dan gewoon minder uit aan iets anders. Sommigen hebben een iPhone of Samsung zus en zo van 1000 euro, terwijl eentje van 150 ook doet wat je nodig hebt. Sommigen hebben een auto met snufjes, terwijl anderen helemaal geen auto hebben. Als je een paar keer per week naar Starbucks gaat ben je ook geld kwijt. Hippe craft bieren in de kroeg kosten 6 of 8 euro. Je kan gewoon stellen dat je behoefte hebt aan een maandelijkse dure sex date en dan liever wat minder uitgeeft aan wat anders.

Terug
Bovenaan Onderaan