Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolledig akkoord. Is gewoon standaardtarief 150/u + 100/half uur.Het is wel veel geld, maar het gaat wel om anderhalf uur.
En je twijfelt niet, want je kent haar al (#1).
En de eindsom is dan 300 ?!!!Volledig akkoord. Is gewoon standaardtarief 150/u + 100/half uur.
Ik heb voor deze week een dure date gepland staan. 300 euro voor anderhalf uur om het nieuwe jaar
Wijze woorden @JokePrive . Heel duidelijk, en helemaal met je eens.bedrag wel op tafel zouden willen gooien. Ik ken er zo al een aantal waar ik het antwoord al van weet.. die slaan dat soort bedragen echt over
Wie is zij?Ik heb voor deze week een dure date gepland staan. 300 euro voor anderhalf uur om het nieuwe jaar goed te beginnen met de beste dvp die ik ken. Heel veel geld, maar ik weet zeker dat ik er geen spijt van heb als ik weer buiten ben.![]()
Hij noemt nergens het uur tarief van deze dame.Volledig akkoord. Is gewoon standaardtarief 150/u + 100/half uur.
Als ie maar blij de deur de uit gaat. Op deze manier lijkt het een beetje op een mindfuck.En de eindsom is dan 300 ?!!!