Dure date zonder spijt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het verschil in betere kwaliteit en service bij hogere prijzen nog nooit gemerkt

Betaal eigenlijk altijd 150/uur

Weleens uitstapjes gemaakt naar lager (100 / 130 uur)
Ook weleens naar duurder (250/300 uur)

Conclusie voor mij was wel dat ik dit er niet meer voor over heb.
150/ uur is echt de max, prima service, en topdames voor te vinden.

Wil ik extra geld uitgeven, dan ga ik gewoon 2x in korte tijd
Heb ik er ook 2x plezier van

bedrag wel op tafel zouden willen gooien. Ik ken er zo al een aantal waar ik het antwoord al van weet.. die slaan dat soort bedragen echt over
Wijze woorden @JokePrive . Heel duidelijk, en helemaal met je eens.

…….Maar dan nog, ik kan het zonder te overdrijven heel goed betalen.

Ik zou max. €150/uur spenderen, wel all incl.

Heb enkele jaren een vaste dame, die ik al 12 jr, ken. €70/ half uur, pijpen, beffen, vingeren, tongen.

€120/ uur met neuken erbij, oftewel all incl.

Neemt geen nwe cliënten aan, adverteert al lang niet meer. En ze wil hier niet op de site staan.

En zo heb ik nog een oud adresje, ( wordt is tijd, om op bezoek te gaan) deze vraagt €70,- per vol uur all incl. All safe.

Deze adv, ook allang niet meer.

Deze 2 draaien goed, en hebben dus hun vaste clubje bezoekers.

Zo kan het ook. 🤣

Ik ben niet bepaald een ervaren wandelaar als het gaat om privéontvangst. Vorig jaar zag ik echter een advertentie op Kinky van een dame waarvan ik echt Yolo-gevoelens van kreeg, ondanks het tarief van € 250,- per uur. Ik heb toen wel de gok gewaagd. Ik weet dat ik nog achteraf tegen een vriend zei dat ik de beurt van mijn leven had gehad.

er zijn blijkbaar mensen die doen aan dikdoenerij en zijn er trots op dat ze zoveel betalen.
Niet dat ik erover twijfelde... maar het was wél een aardig bedrag... en bovendien nog ver reizen ook! Maar wat een onwezenlijk geil avontuur!

Terug
Bovenaan Onderaan