Tja sommige willen een geile threesome of zelfs een foursome. Dan loopt het bedrag op.Nou ik niet hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTja sommige willen een geile threesome of zelfs een foursome. Dan loopt het bedrag op.Nou ik niet hoor.
nu 95,01 Russische roebelSommigen weten niet eens hoeveel een € waard is ..![]()
Ik besteed , bij uitzondering, ook wel eens 200€ ,voor een date.Tsja... en ik zou geen cent spenderen aan 'snelle wipjes'! Dus?
Trouwens... 50,- voor 20min... dat is een tarief van 250,-/uur!!!
In NL heeft een uur maar 60 min..Trouwens... 50,- voor 20min... dat is een tarief van 250,-/uur!!!
Tja, voor sommige meer als voor andere.Sommigen weten niet eens hoeveel een € waard is ..![]()
Of hoeveel minuten in een uur....De dames weten het meestal wel , dus geen nood.Sommigen weten niet eens hoeveel een € waard is ..![]()
Sommige hebben de muziek als tijdwaarneming.Of hoeveel minuten in een uur....De dames weten het meestal wel , dus geen nood.
Wel met 200 euro besparing op een date het is maar hoe je het ziet.Tsja... en ik zou geen cent spenderen aan 'snelle wipjes'! Dus?
Trouwens... 50,- voor 20min... dat is een tarief van 250,-/uur!!!
Voor 15o€zijn er ook genoeg prima goede dames250 per uur geen probleem voor goede dames.
Beetje flauwIn NL heeft een uur maar 60 min..