Algemeen Dure gangbangs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij Mellany in Zaandam is het niet oké.
Puur geld verdienen.
Ze doet twee sessies op vrijdag van 90 minuten met een uur rust tussen door en 2 sessies op zaterdag A 150 euro de man Max 8 man …. Teken even uit !!
Makkelijk geld verdienen… in haar advertentie beloofd ze heel veel in de praktijk valt het erg tegen !!!
Was niet erg blij en voldaan .
 
Laatst bewerkt:
Ze staat opnieuw met een gezichtsfoto op afspraakjes. Vandaag opnieuw 2 gangbangs gepland...
http://www.afspraakjes.be/index.asp?pagina=search&searchstring=lynn&idCategory=2&idSubCategory=44#{1FD2241D-8796-47BD-B2B6-4514A4594EFF}tab
Ik vraag me altijd af. Deze dame ziet er goed uit, is mooi slank, en zal meer dan genoeg aandacht hebben van mannen als ze met een condoom seks zou aanbieden. Waarom zou je extra risico lopen door NZC aan te bieden? Het zijn retorische vragen, maar het boeit me om te willen begrijpen hoe zo'n keuze tot stand komt.
 
Staat terug advertentie voor aanstaande dinsdag. Zou willen gaan (wel met condoom voor mij) maar haar link voor mail werkt niet… Lynn als je meeleest stuur je even pm?
 
Die heeft een gouden pussy! 500 euro pp. En een aanbetaling vragen, terwijl ze niet eens een locatie heeft 🤣🤣
Nzc is 150 euro extra en jaagt per direct iedereen weg die op safe speelt, als de 500 euro entree prijs dat al niet doet 😄
 
Nu wel antwoord gehad van de 500,- gb dame.
Ze is het waard zegt ze en gelooft er heilig in dat er mannen zijn die dit gaan betalen.🤔😂
Ze vind de dames die het voor zeg max 200 doen maar heel dom.🤣🤣
Dan heeft ze liever maar 2a3 mannen voor die 500pp.
Toen uitgelegd dat het dan een trio of kwartet is,en niks met een gb te maken heeft .
Maar snapte het niet zo 🤣🤣🤣
 
Nou.. ergens heeft zo ook gelijk. Als zij zichzelf 500 pp waard vindt, wie zijn wij dan om daar aan te twijfelen
De kans dat er iemand überhaupt voor die prijs bij haar gaat langskomen is wel vrij klein. Er zijn nog steeds overal gangbangs met vrouwen die veel mooier zijn dan haar, voor een stuk minder geld.

Dan gaan logisch nadenkende personen toch niet haar?
 
Nou.. ergens heeft zo ook gelijk. Als zij zichzelf 500 pp waard vindt, wie zijn wij dan om daar aan te twijfelen
De kans dat er iemand überhaupt voor die prijs bij haar gaat langskomen is wel vrij klein. Er zijn nog steeds overal gangbangs met vrouwen die veel mooier zijn dan haar, voor een stuk minder geld.

Dan gaan logisch nadenkende personen toch niet haar?
Ja, precies.
Gangbangs genoeg.
Laatst waren er 5 (!) gangbangs tegelijkertijd binnen mijn reisafstand op een moment dat het mij goed uitkwam. Prijzen varieerden van € 80 - € 200. En waarvan 3 van die 5 dames me echt aanspraken.
En ze voorzagen allemaal in dat wat ik graag wilde, inclusief anaal, voor die prijs.
Dus ja, dan ga ik toch liever 3x dan 1x.
 
Nou.. ergens heeft zo ook gelijk. Als zij zichzelf 500 pp waard vindt, wie zijn wij dan om daar aan te twijfelen
De kans dat er iemand überhaupt voor die prijs bij haar gaat langskomen is wel vrij klein. Er zijn nog steeds overal gangbangs met vrouwen die veel mooier zijn dan haar, voor een stuk minder geld.

Dan gaan logisch nadenkende personen toch niet haar?
Iedereen moet ook lekker z'n eigen prijs bepalen, alleen hoe ze het appte, was gewoon arrogant.😉
Ze heeft trouwens al 3 aanmeldingen 🤔🤔🤣🤣
 
Waarschijnlijk komen die niet opdagen 😊
Als die mannen dat gaan betalen, verpesten ze de markt !!
Gisteren helemaal tot het gaatje ge GB voor 15 euro .
Vanavond gratis GB thuis bij een stel.

Dus zoeken 👀 en niet te veel betalen!!

* Weet er zijn dames echte nymfomane die er geld voor over hebben als ze doorgeneukt kunnen worden door 10 plus man !!
Dit soort dames zijn er meer als dat je in eerste instantie denkt …
Dus 500 euro absurt … niet doen … je komt bedrogen thuis en 500 lichter ….
 
Ze heeft trouwens al 3 aanmeldingen 🤔🤔🤣🤣

3! Wouw dat wordt pas een gangbang, mits die 3 ook komen dan 😀

Als ze komen, is ze mooi 1500 euro rijker. Want denk zomaar dat ze elke euro gewoon houdt 🤔

Zo jammer dat we het nooit zullen weten...

Dus 500 euro absurt … niet doen … je komt bedrogen thuis en 500 lichter ….

Denk zomaar dat iedereen dat wel weet. En degene die er wel op ingaan, hopelijk hebben ze het dan wel een beetje gezellig.

Als je maar 2x kunt spuiten, kost iedere lozing 250 euro 🤣🤣🤣
 
Laatst bewerkt:
Sommige mannen kunnen wel 250 x spuiten = 2 euro per keer 😊
Moet is wel een maand vrij nemen 🥵
Ik zou met vervroegd pensioen moeten!
Nou.. ergens heeft zo ook gelijk. Als zij zichzelf 500 pp waard vindt, wie zijn wij dan om daar aan te twijfelen
De kans dat er iemand überhaupt voor die prijs bij haar gaat langskomen is wel vrij klein. Er zijn nog steeds overal gangbangs met vrouwen die veel mooier zijn dan haar, voor een stuk minder geld.

Dan gaan logisch nadenkende personen toch niet haar?
Wat de gek er voor geeft toch?
Als zij 3 aanmeldingen heeft, en er komt er 1 daadwerkelijk opdagen, dan staat die gozer na 30 minuten en een blikje cola weer buiten. Makkelijk verdiend.

Ik heb 's ff naar die foto's zitten kijken; zo bijzonder is het ook weer niet. Hoedanook wordt het geen "feestje"

maar ik lees hier graag de review van die ene gozer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan