Algemeen Dure gangbangs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.035
20/08/21
1.484
29
Gewoon uit interesse ik zie soms gangbangs tegen belachelijke prijzen zoals deze
Drie sessies van 1,5 uur op een avond met max tien man voor 150 euro pp en je mag niet eens neuken
Deze dame hoopt 1500 per uur te scoren voor een beetje pijpen.
Effectief 9 minuten per person
Gaan hier mensen heen en wat zijn jullie ervaringen?
Er zitten idd diverse grote prijsverschillen in gangbangs. En sommige lijken me het waard en andere helemaal niet.
Dusd m.a.w ik probeer hier ook een bewuste keuze in te maken. Helaas is e.e.a voor mij ook afhaneklijk van tijdstip (alleen overdag) en locatie (liefst regio midden / oosten NL
 
Er kan wel wat meer dan enkel het pijpen, maar idd voor die prijs ziet ze me oook niet, dan liever ergens lekker 2 of 3 uur lekkere gb op de gekende adresjes…
 
Absurde prijzen tegenwoordig...ook voor prive ontvangst meer dan 100120 euro per half uur vragen is schandalig...welke idioot gaat dat betalen....alles is natuurlijk duurder geworden, maar sommigen slaan door..het is maar wat de gek ervoor geeft....in de guldentijd neukte we in de jaren 90 voor 20/25 gulden in de poeldijkstraat...mooie tijden....
 
Absurde prijzen tegenwoordig...ook voor prive ontvangst meer dan 100120 euro per half uur vragen is schandalig...welke idioot gaat dat betalen....alles is natuurlijk duurder geworden, maar sommigen slaan door..het is maar wat de gek ervoor geeft....in de guldentijd neukte we in de jaren 90 voor 20/25 gulden in de poeldijkstraat...mooie tijden....
Een pilsje kostte toen ook 1 gulden 50
 
Een GB mag eigenlijk niet meer dan 150 kosten voor 2 uur. En de verhouding M/V max 1 op 8 (maar liever 6 of 7) standaard PZC en NMC. CIM en/of COF hoort er wat mij betreft ook bij. In kan me voorstellen dan een speciale GB (b.v. bare of slave-girl/bdsm) meer kost, maar dan is 200 ook wel weer een grens. Ik ben ook wel bij zeer goede 1/10 gb's geweest met een tarief van 110/120, dat kan ook wel.
De grenzen van de tarieven en hetgeen wordt geboden bepalen we uiteindelijk met elkaar. De dame mag goed verdienen, maar hoort wel kwaliteit te geven en er zijn grenzen.
 
Een blow-bang zou max 80 en een GB max 120 moeten zijn bij minimaal vijf deelnemers.
Dat is een fair bedrag voor een dame die al het werk doet.

Alle GBs die meer vragen zijn, in mijn ogen, commercieel waarbij de meer-prijs en soms wel meer in de zakken verdwijnen van zg tussenpersonen, organisaties, vriendjes, pooiers of mensen die willen 'helpen'.
 
Wat iets mag kosten is toch gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als men het betaald en er zijn voldoende gasten dan is de prijs blijkbaar fair.
De ene dame kan met gemak 10 kerels aan en dan zijn die na 2 uur volledig uitgeput en voldaan. Maar een andere dame heeft al moeite met 3 kerels.
 
We hebben het toch over dure GBs? Ik geef alleen aan hoe dat komt.

Zogenaamde kosten zijn alleen de huur van een ruimte en wat frisdrank.
Eventueel een onkostenvergoeding voor een organisator maar dat is hooguit 100 waard.
 
Ik betaal uit principe zelden meer dan 120 voor een GB en ik kom tot nu toe altijd aan mijn trekken.
Elke wandelaar moet zelf weten wat hij wil betalen maar ik heb meer de voorkeur voor GBs waar de ervaring belangrijker is dan ordinair zakken-vullen.

Positieve voorbeelden zijn bvb HaagseGB, Ron uit Den Haag of Sonja uit Noordwijk.
Een goede prijs-kwaliteit-verhouding zonder het uitknijpen van wandelaars.
De beste GBs zijn meestal besloten en adverteren zelden of niet op sites zoals SJs.
 
Ik betaal uit principe zelden meer dan 120 voor een GB en ik kom tot nu toe altijd aan mijn trekken.
Elke wandelaar moet zelf weten wat hij wil betalen maar ik heb meer de voorkeur voor GBs waar de ervaring belangrijker is dan ordinair zakken-vullen.

Positieve voorbeelden zijn bvb HaagseGB, Ron uit Den Haag of Sonja uit Noordwijk.
Een goede prijs-kwaliteit-verhouding zonder het uitknijpen van wandelaars.
De beste GBs zijn meestal besloten en adverteren zelden of niet op sites zoals SJs.
Ron uit dh ken ik niet....vertel...
 
Dat ligt niet aan de beschikbaarheid van de meiden

Nu.. ik had altijd een probleem om ze te krijgen hoor. Meiden zijn meer geïnteresseerd in een vast bedrag, dan in een eerlijke verdeling van kosten en baten.
Nadeel v vaste bedragen is, dat je maar moet duimen dat je genoeg deelnemers krijgt om dat te kunnen betalen. En meiden gaan muiten als er veel deelnemers opkomen dagen, maar niet meer krijgen dan hun vastgestelde bruto bedrag.

Maar goed.. dat is verleden tijd 🙂
 
We hebben het toch over dure GBs? Ik geef alleen aan hoe dat komt.

Zogenaamde kosten zijn alleen de huur van een ruimte en wat frisdrank.
Eventueel een onkostenvergoeding voor een organisator maar dat is hooguit 100 waard.

Het voormalige Paradise in Den Haag (bekend van de gangbang oorlog met concurent Bananas in wat wel de gouden jaren van het gangbangen werd genoemd) organiseerde en fasciliteerde ook gangbangs en hun barman vertelde me ooit dat ze niet meer gangbangs konden plannen dan ze deden omdat hun vergunning/ de gemeente grenzen stelde aan het aan het aantal grote parties dat ze mochten organiseren. Meer kon, maar dan moest er op jaarbasis wel eerst even 5000, - extra worden gelapt voor een aanvullende vergunning en kwamen er ook aanvullende (en dure) randvoorwaarden bij qua locatie, personeelsbezetting (verplichte aanwezigheid manager?) en boekhouding (moest dan worden uitbesteed). De basisvergunning was meen ik al een bedrag met 5 nullen en daar zou dat dan nog bovenop komen. Ze hielden het dus bij de basisvergunning. De parties waren overigens zeer betaalbaar.
 
Dat is wel weer erg goedkoop. Hoe was daar de verhouding m/v?
Min kosten organisatie en locatie.. wat houden die meiden dan over 😅 voor 4 uur lang heel intensief werk.
De m/v verhouding was bij bijvoorbeeld Bananas uitstekend en dat was minder dan 130 euro dacht ik..
Wat de meiden overhielden weet ik niet.
 
De m/v verhouding was bij bijvoorbeeld Bananas uitstekend en dat was minder dan 130 euro dacht ik..
Wat de meiden overhielden weet ik niet.
Maar dat is inmiddels alweer 5 jaar geleden ofzo. Sindsdien zijn alle prijzen flink gestegen, dus dit is niet meer te vergelijken met de prijzen van nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan