Recensie Lola, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,70 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had vannacht nog deze recensie geplaatst, was haar laatste klant gisteren

"Omdat Lola een paar weken afwezig was heb ik mijn geluk op twee andere locaties geprobeerd, dan kom je er achter dat er maar één Lola is.

Gelukkig kon ik gisteren weer bij haar terecht en het was weer geweldig.
Eerst een beetje bijkletsen en dan gaat het los.

Alles klopt, het zoenen, pijpen en de standjes.
Ik moest een paar keer van positie wisselen om het uur vol te kunnen maken, maar het was weer een wilde rit.
Zit met lichte spierpijn deze recensie te schrijven."


En dan lees ik vandaag dat Lola nog een maand vrij neemt omdat deze mensen haar proberen stuk te maken.
Gisteravond het ook met haar hierover gehad en ze heeft er echt veel moeite mee .
Als je altijd zulke topservice levert is dat van deze mensen echt heel gemeen om te doen.
Volgens mij staat er dat ze nog een maand werkt? Of ik moet het verkeerd gelezen hebben.
 
Waaat Lola die gaat stoppen...dat zou echt super jammer zijn!

Maar ik begrijp het niet helemaal want ze heeft een 4.9 op Kinky!? En die opmerking over handen heeft ze hier gelezen; shame on that dude! Die post was er ook echt zo eentje...ik vind het fijn dat hier veel wordt toegelaten, maar dat soort overduidelijk bullshit/stompzinnigheid/misleidend/vervelende post...die moeten gewoon gedelete worden. Twijfelen of Lola geen vrouw is; dan spoor je gewoon niet en heb je echt flinke illusies kwa wat men allemaal met chirurgie kan ;)

Lola, mocht je dit lezen; check eens de serie Archer...Lana is een overduidelijk heerlijke amazone, maar krijgt de hele serie 'grote handen' naar der hoofd geslingerd; dat is voor jou prob relateable, maar voor mij vooral...(in de show en dit geval met jou) like what!??...ik zie niks/geen verschil, plus hoe the hell kijk je naar handen met zo'n lichaam! Ik hoop oprecht dat je blijft doorgaan!!! Of pm me ff voor wat part time werk :cool:
 
Waaat Lola die gaat stoppen...dat zou echt super jammer zijn!

Maar ik begrijp het niet helemaal want ze heeft een 4.9 op Kinky!? En die opmerking over handen heeft ze hier gelezen; shame on that dude! Die post was er ook echt zo eentje...ik vind het fijn dat hier veel wordt toegelaten, maar dat soort overduidelijk bullshit/stompzinnigheid/misleidend/vervelende post...die moeten gewoon gedelete worden. Twijfelen of Lola geen vrouw is; dan spoor je gewoon niet en heb je echt flinke illusies kwa wat men allemaal met chirurgie kan ;)

Lola, mocht je dit lezen; check eens de serie Archer...Lana is een overduidelijk heerlijke amazone, maar krijgt de hele serie 'grote handen' naar der hoofd geslingerd; dat is voor jou prob relateable, maar voor mij vooral...(in de show en dit geval met jou) like what!??...ik zie niks/geen verschil, plus hoe the hell kijk je naar handen met zo'n lichaam! Ik hoop oprecht dat je blijft doorgaan!!! Of pm me ff voor wat part time werk :cool:
Ze heeft 1 slechte review op kinky van stann541hm.kom met 2,6 sterren. Hij beweert dat ebony hem geblocked heeft op whatsapp en zo geen afspraak kan maken meer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de 2x bij deze prachtige dame geweest, nou wat een genot zeg werkelijk genieten zij brengt je naar de zevende hemel 😇

Echt een toffe dame gewoon down to earth alsof je haar al jaren kent.... lekker kletsen lachen wat wil je nog meer.

Thx lola 🇸🇷🔥💕
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/4338683-ebony#overview
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zou kunnen volstaan met een grote "wauw"! Heb onlangs met haar afgesproken en dit het meest geweldige uurtje wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Alles klopte. Wat een mooie, heerlijke, lekkere, geile vrouw. Ze voelt je precies aan. Hier gaat zeker nog een vervolg op komen. Dankjewel Lola!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week bij Lola geweest.

Na alle positieve berichten had ik haar op m'n verlanglijstje gezet. Ik ben zelf gek van ebony dames en afgaand op alle berichten ging ik ervoor.

Lola ontvangt in Salon 261. Een mooie kamer en vriendelijke ontvangst. Ze was heel vrolijk en uitgelaten. Heel leuke uitstraling. Ook absoluut een heerlijk lichaam. Mooie grote borsten (fake) zitten er op. Verder zit ze strak in dr vel. Haar bilpartij is zeer aanwezig. Strak en getraind.

Qua lengte gaat ze ook in ieder geval met haar pumps aan richting de 1.80.

Haar body to body massage was heerlijk. Over je heen glijden in verschillende posities maar vooral het teasen terwijl je op je buik ligt is hemels. Handen over je billen, ballen en lul masseren, heerlijk met olie. Perineum niet overgeslagen. En zo gaat dat eindeloos door. Daarna omdraaien. Ook weer lekker over je heen glijden. Het plafond had spiegels dus je kon dat heerlijke donkere lichaam over je heen voelen glijden.

Daarna het pijpgedeelte. Dit is op zich prima. Lekker deepthroat, beetje sloppy en veel diepe halen. Maar wat ik wel miste was de afwisseling, met je ballen en perineum spelen, van onder naar boven likken etc. Waar dit uitstekend aan bod kwam tijdens de massage kwam dat minder terug bij het pijpen. Al met al wel goed. Ik had geen intentie om sex te hebben maar ze wilde doggy genomen worden dus dat heb ik aan het eind letterlijk 2 min gedaan. Toen kapotje volgespoten in dr.

Al met al prima om een keer af te spreken. Massage is hemels, pijpen goed. Ze is voor mij persoonlijk iets te groot, haar billen zijn huge (maar wel strak én tov een collega die daar loopt valt het nog mee qua grootte, die liep langs tijdens een voorstelronde aan iemand anders).

Spontane lieve meid die haar vak zeer goed verstaat. Leuke babbel. Staat open voor tips en trucs, zeker als je voor het eerst afspreekt wil ze even afstemmen wat de klant lekker vindt.
 
Ik had vannacht nog deze recensie geplaatst, was haar laatste klant gisteren

"Omdat Lola een paar weken afwezig was heb ik mijn geluk op twee andere locaties geprobeerd, dan kom je er achter dat er maar één Lola is.

Gelukkig kon ik gisteren weer bij haar terecht en het was weer geweldig.
Eerst een beetje bijkletsen en dan gaat het los.

Alles klopt, het zoenen, pijpen en de standjes.
Ik moest een paar keer van positie wisselen om het uur vol te kunnen maken, maar het was weer een wilde rit.
Zit met lichte spierpijn deze recensie te schrijven."


En dan lees ik vandaag dat Lola nog een maand vrij neemt omdat deze mensen haar proberen stuk te maken.
Gisteravond het ook met haar hierover gehad en ze heeft er echt veel moeite mee .
Als je altijd zulke topservice levert is dat van deze mensen echt heel gemeen om te doen.
En is zij gestopt?
Nee dus !! Kan ook helemaal niet!!
Ze verdient bij salon 261 meer op 1 dag als iemand achter de kassa bij AH in een maand tijd.
Doe maar niet zo hypocriet, als jullie naar Thailand gaan is de kans dat je met een transgender te maken krijgt 10 %.
Waarom denken jullie dat shemails altijd 5 sterren krijgen?
Ik beweer heus niet dat het zo is, maar om nu gelijk aan te nemen dat het onmogelijk is … is een beetje naïef.
Daarnaast helemaal met iedereen eens ze levert topwerk af.
Maar girlsreview is ook voor dit soort onderwerpen in het leven geroepen.
Temeer omdat de kinky 5 sterren , ook vaak niet objectief zijn.
Ik ken mannen met meer als 60 reviews op kinky en alle dames kregen 5 sterren 🤭
Dat schiet lekker op.
 
Als Lola gestopt zou zijn, dan zou zij dat niet zo maar doen. Dan zal zij een alternatief hebben voor hoe haar brood op tafel komt. Dan zal zij niet op korte termijn terug komen. Hooguit later, als haar alternatief op een mislukking uit zou draaien, wat ik haar niet wens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan