Recensie Dusty, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asiaaddict

Stamgast
Forumpionier
376
05/07/21
377
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5213691-dusty
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dusty/Roxanna meerdere keren bezocht het afgelopen jaar.

Mijn voorkeur is in principe Aziatisch, maar voor deze Brunette een uitzondering gemaakt.
Afspraak makkelijk gemaakt via Email en daarna Whatsapp.

Ontvangt in een net Appartement in Ridderkerk. Er zijn Honden aanwezig, maar die werden netjes in de Woonkamer gehouden.

Na binnenkomst kreeg ik een Tongzoen wat naar meer smaakte. Eerst op mijn verzoek samen Gedouched. Dusty is erg slank en heeft mooie natuurlijke borsten.
Elkaar lekker ingezeept. Zij heeft mij eerst onder de douche lekker gepijpt en zijn toen op bed verder gegaan. Standje 69 waar wij beiden van konden genieten.

Vervolgens in missionaris geneukt. Na het klaarkomen nog even op bed gelegen. Niet lang erna begon zij mij weer te pijpen en kreeg mij verrassend genoeg weer op sterkte. Dusty heeft een aantrekkelijk gezicht en een ondeugende blik waarmee zij mij erg geil aankeek. Het duurde dus ook niet lang voor ik weer klaarkwam.

Ben zeker een uur binnen geweest.

Ben er nu 3 x geweest en zal er zeker terugkomen.
 
Als ik naar de mogelijkheden kijk in de advertentie dan strookt dat niet geheel met de recensie (cim). Doe deze dame meer handelingen als aangegeven op kinky?

Koenxxx
 
Adverteerde eerder vanuit ridderkerk, had wel fijn contact maar nog niet van gekomen om langs te gaan. Ze gaf toen aan van eerste geen zoenen enz maar 2e keer waarschijnlijk wel mogelijk, dit is een geval van opbouwen denk ik dan is er veel mwer mogelijk
 
Interessant. Ik had de adv overgeslagen in eerste instantie door de rare foto's, maar deze review klinkt wel interessant, zeker omdat ze slank is en natuurlijke B-cup lijkt te hebben. Lijkt wat amateur-achtig te zijn / het erbij te doen naast ander werk?

@asiaaddict hoe was het beffen, hield ze daarvan?
 
Xana/Roxana ken ik. Had haar een keertje bezocht maar het viel enorm tegen. Seks vond ze al helemaal niet lekker want ze lag erbij als een pop (ze stonk ook)en pijpen wilde ze zo snel mogelijk afronden.

Misschien dat het nu veranderd is maar mijn ervaring was toen die tijd zo slecht dat ik nooit meer ben teruggegaan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Magere vrouw en niet heel boeiend. Kan je idd tegenkomen in de AH. Pijpen hield ze niet echt fijn en aan der tepels zitten ook niet. Bepaalde standjes kon ze ook niet echt goed aan, maar daar heb ik vaker last van gehad bij vrouwen. Ben niet perse extreem geschapen, maar een goed formaat. Ontving toen in rkerk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan