DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vooral onder de indruk van de kracht die bij de dames naar bovenkomt als ze tegen dat hoogte punt aanlopen. als ze je hoofd terug duwen valt het nog mee , maar al een aantal keer meegemaakt tijdens doggy standje dat ze zich met van die geile ogen omdraait , een hand als steunpunt houd en met de ander hand je arm vast neem die in haar heupen staat en zo hard gaat knijpen dat je denkt , dit kan niet . Ben nu zelf geen doetje maar de kracht die ik al ervaren heb uit van die soms erg tengere handjes laat me alleen maar stellen dat het de oerkracht(die ze nodig hebben om een kind op de wereld te zetten) is van een dame die daar de bovenhand neemt.
dames , het zwakke geslacht , ja m,n kl.........
Of ook de kracht met welke mijn hoofd al herhaaldelijk tussen de benen van een dame ingeklemd werd ...
 
Je kan het inderdaad merken als je stopt met beffen en als ze je hoofd terugduwen dat je iets goed aan het doen bent. Ik heb nu ook bij meerdere dames gemerkt dat ze op een gegeven moment mijn armen gaan vasthouden en er dan steeds harder in knijpen. Kort daarna begint inderdaad vaak het schokken van de benen.
klopt ja
ik had t nog nooit meegemaakt.
was n behoorlijk mooie dame ook, door het beffen zat mn tijd erop nog voordat ik kon neuken
kreeg toen n 30min extra van dr
ze liet me op dr gsm model shoot zien van dr

mn ex trilde ook weleens, maar dat kwam omdat ik haar met n koud washandje wakker hield
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus sommige mannen kunnen toch twee dingen tegelijk!

Nou, ik niet op dat punt. Vind beffen het leukste dat er is en in het verlengde daarvan (de gedachte) de dame te plezieren. Haar genot doet mij meer dan mijn eigen genot.

Ik ken mijn eigen lijf wel en hoe seksuele prikkels voelen, het is veel leuker om te ontdekken hoe de ander geprikkeld kan worden. Niks geiler dan dat.

Anyway, ik ben dan zo met mijn hele wezen bezig met de dame in kwestie, dat mijn wormpje echt wakker gemaakt moet worden als het mijn beurt is.

Zelfs bij 69 wil ie weleens omvallen, omdat ik totaal niet meer met mezelf bezig ben en daardoor alle prikkels in het eigen lijf wegvallen, ook al doet ze haar best.

Dus geinig om te lezen dat er mannen zijn die handsfree klaarkomen bij het beffen.
 
Of een dame wel of niet klaarkomt, is voor mij niet zo belangrijk. Ik vind het belangrijker te ontdekken of ze er ook van kan genieten. Die focus op het klaarkomen (zowel van jezelf als van de dame), haalt wat mij betreft de focus weg van waar het om echt om gaat. Genieten.
Ik vind het wel leuk als een dame klaarkomt en dan vooral als ik de geile blik in haar ogen zie. Sommige dames kunnen behoorlijk goed faken maar de ogen van een dame liegen nooit.
 
Kan zeer dure aangelegenheid worden voor degene die een :geek: dragen :ROFLMAO::ROFLMAO:. beter uitdoen en wat meer op gevoel werken dan op zicht. Wie weet ,vind ze het nog beter gedaan .
Uiteraard gaat de bril af als ik met een dame het bed op ga. Gelukkig zie ik ook zonder nog genoeg. En bij het tongen en beffen gaat het toch meer om het voelen en proeven dan om zien.
 
Beffen ben ik al beu na 5 minuten. Dus dames , van mij moet je het niet hebben op dat gebied. Voor de rest kan ik wel lief zijn hoor.
Wauw, ja natuurlijk, dat kan.

Ik was enige tijd geleden bij iemand die plots niet gebeft wilde worden (en de keren daarvoor dus wel). Tja, toen was de lol er voor mij wel vanaf.
Ik vind er dan gelijk niks meer aan. Beffen is voor mij wel de kers op de taart hoor.

En klaarkomen is geen must, maar ook weer wel. 😜
Als je eenmaal zover bent. Van ongecontroleerde spierbewegingen tot rollende ogen en hoofd aanduwen, allemaal fijn.
Of de stilste, dat je niet 1 aan te duiden moment hebt maar het een soort rollende trein is die maar doorrijdt.
Ik heb nog nooit geschreeuw meegemaakt en ook nog nooit een vrouw die zegt 'ik kom' of 'I'm coming'. Oh ja, 1 keer wel.
Verder geen tekst. Soms achteraf een enthousiaste opmerking over: 'what is it with your tongue?'
-'Ja, ik doe ook maar wat hè', zeg ik dan. 😬

Verder is het, als het goed is, echt een concert in drie delen.
Met een mooi inleidend vertrek, een woelige reis en een grande finale.
Prachtig 😍

En het is gewoon ook heel leuk.
Want als ik het zo teruglees kan het ook een beetje pathetisch of pedant overkomen.
Zo is het niet bedoeld. 😬
 
Laatst bewerkt:
Twee keer.

Maar bij wat vriendinnetjes met wie ik niet getrouwd was streek ik de hand over mijn hart na 1,5 jaar relatie hoor. 😉

Maar dvp's en beffen zijn twee dingen die niet samen gaan.

Maar goed ik betaal er dan ook voor om niet te hoeven beffen he. 🤣
Dat kan natuurlijk. Hou je er niet van of is het het idee dat anderen een pik erin hebben gestoken?
 
Dat kan natuurlijk. Hou je er niet van of is het het idee dat anderen een pik erin hebben gestoken?
Vooral dat laatste.

Maar dat eerste ook wel een beetje.

Ik doe het alleen als ik echt een band met iemand heb.

Een stuk of 3 favoriete dvp's zou ik het bij overwegen.

Maar net als @Belle die nu toevallig net heel eventjes in aanmerking komt omdat ze netjes aan de studie was/is, moeten ze dan een maand aan geheelonthouding doen, zelfs niet appen met de gretige mennekes van het forum hier en goed wassen.

En jullie maar denken dat ik een grapje maak.....
 
Gelukkig verschillen onze behoeftes, smaken, verlangens en grenzen toch allemaal wat van elkaar!
Voor de een is bv. beffen sowieso helemaal niets en zeker niet bij een DvP, voor een ander de kers op de taart en hoort het er bij elke goede beurt gewoon bij (de nodige hygiene vooruit gezet uiteraard).
Ik zelf reken mij tot de tweede extreme groep. 😋😊
 
Gelukkig verschillen onze behoeftes, smaken, verlangens en grenzen toch allemaal wat van elkaar!
Voor de een is bv. beffen sowieso helemaal niets en zeker niet bij een DvP, voor een ander de kers op de taart en hoort het er bij elke goede beurt gewoon bij (de nodige hygiene vooruit gezet uiteraard).
Ik zelf reken mij tot de tweede extreme groep. 😋😊
Ik ook. Mogen ze pijpen achterwege laten.
 
Vooral dat laatste.

Maar dat eerste ook wel een beetje.

Ik doe het alleen als ik echt een band met iemand heb.

Een stuk of 3 favoriete dvp's zou ik het bij overwegen.

Maar net als @Belle die nu toevallig net heel eventjes in aanmerking komt omdat ze netjes aan de studie was/is, moeten ze dan een maand aan geheelonthouding doen, zelfs niet appen met de gretige mennekes van het forum hier en goed wassen.

En jullie maar denken dat ik een grapje maak.....
Helaas zijn dit de enige voorwerpen die afgelopen weken in de buurt van mijn vagina gekomen zijn.
Mijn eerstvolgende date binnen een paar weken zal dus geen andere keuze hebben dan mijn poes te likken tot ik klaarkom 😂
Back to study 😴Screenshot_20220609-103234_Gallery.jpg
 
Helaas zijn dit de enige voorwerpen die afgelopen weken in de buurt van mijn vagina gekomen zijn.
Mijn eerstvolgende date binnen een paar weken zal dus geen andere keuze hebben dan mijn poes te likken tot ik klaarkom 😂
Back to study 😴Bekijk bijlage 52363
Dan geef ik mij bij deze graag als vrijwilliger op! Met succes garantie!!! 😋😋😋
Ik kan je referenties noemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan