DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Walker2
Nogal ouderwetse gedachte niet? De meeste vrouwen kunnen tegenwoordig gelukkig prima hun eigen broek ophouden en uitdoen als het ze blieft.

Attenties lijkt me ook niet aan de vrouw gebonden, die vind ik ook leuk om te krijgen. Hoewel ik in mijn geval me dan vaak geen houding weet te geven en misschien niet het juiste signaal afgeef, maar weet dat ik er serieus blij mee ben.
 
Noem me gerust dom of naïef, maar ik maak er een erezaak van om de dame te laten komen. Niet dat dit altijd lukt, maar indien wel, dan heb ik dubbel plezier.
Dat is behoorlijk naïef en dom :)
Een keer een discussie met een dame over gehad. Zij beweerde dat ze klaar was gekomen, ik had m'n twijfels. Ze begon na een tijdje te lachen, toen wist ik genoeg
 
Dat is behoorlijk naïef en dom :)
Een keer een discussie met een dame over gehad. Zij beweerde dat ze klaar was gekomen, ik had m'n twijfels. Ze begon na een tijdje te lachen, toen wist ik genoeg
Of we moeten niet generaliseren en ervan uit gaan dat er veel zijn die faken en dat er ook zijn die graag klaarkomen. 😌
 
Of we moeten niet generaliseren en ervan uit gaan dat er veel zijn die faken en dat er ook zijn die graag klaarkomen. 😌
Zal zeker en vast grote waarheid in zitten.zij die dit werk met plezier doen ,en een klant treffen die hun goed ligt en niet komt om gewoon z´n kwakje kwijt te zijn, zullen volgens mij er echt wel naar streven om ook volop te genieten en ook echt klaar te komen.
 
Wij genieten allemaal mee van jou hoog libido. Geen probleem wat dat betreft. Alleen zal dat eindwerk deze voormiddag niet echt veel opgeschoten zijn denk ik.😁😁😁
Ik ging om 10:00 beginnen. Daarna was het 10:02 en nam ik mezelf voor om te starten 11:00. Maar goed, nu zijn we 12:42, ben super geil, nog steeds niet begonnen en ga bijna op straat gaan schooien om een beurt te krijgen. Help.
[Ja, ik moet echt aan dat onderzoek beginnen.]
 
Ik ging om 10:00 beginnen. Daarna was het 10:02 en nam ik mezelf voor om te starten 11:00. Maar goed, nu zijn we 12:42, ben super geil, nog steeds niet begonnen en ga bijna op straat gaan schooien om een beurt te krijgen. Help.
[Ja, ik moet echt aan dat onderzoek beginnen.]

Doe dat onderzoek morgen maar en gooi je fantasieen maar in de groep ;)
 
Persoonlijk vind ik het leuker om een vrouw te zien genieten. Als je ziet dat ze echt zin heeft en geil is.
Ik ga niet naar een dvp gewoon om klaar te komen. Dat hoort er natuurlijk bij maar het gaat mij meer om bij een vrouw te zijn en er samen van te genieten.

Zal inderdaad niet makkelijk te vinden zijn bij een dvp en misschien ben ik als beginnend wandelaar daarin naïef maar het moet zeker bestaan.

Voor mij persoonlijk is het ideale om 1 misschien 2 vaste dames te hebben waarmee het klikt en waarvan je op de duur ook van elkaar weet wat de ander leuk vindt. Ik denk dat sex maar enkel beter kan worden als je elkaar wat begint te kennen.
 
Ik ging om 10:00 beginnen. Daarna was het 10:02 en nam ik mezelf voor om te starten 11:00. Maar goed, nu zijn we 12:42, ben super geil, nog steeds niet begonnen en ga bijna op straat gaan schooien om een beurt te krijgen. Help.
[Ja, ik moet echt aan dat onderzoek beginnen.]
Het gaat zo te lezen niet goed met je Belle, misschien eens professionele hulp zoeken?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan